انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو به کالج های نظارتی دستور داد فرایند صدور مجوز پرستاران بین المللی را تسریع کنند

انتاریو به نهاد نظارتی دستور داد تا سریعتر به پرستاران تحصیل‌کرده بین المللی مجوز فعالیت بدهد

وزیر بهداشت انتاریو به کالج های نظارتی دستور داد فرایند صدور مجوز پرستاران بین المللی را تسریع کنند

وزیر بهداشت انتاریو به کالج‌های نظارت بر فعالیت پرستاران و پزشکان دو هفته فرصت داد تا برنامه‌هایی را برای صدور سریع‌تر مجوز برای پرستاران حرفه ای تحصیل‌کرده بین‌المللی تدوین کنند.

سیلویا جونز امروز دستوراتی را برای کالج پرستاران انتاریو و کالج پزشکان و جراحان انتاریو صادر کرد و از آنها خواست که تمام تلاش خود را برای صدور «هر چه سریعتر» مجوز فعالیت این گروه از پرستاران و پزشکان انجام دهند.

وزیر بهداشت انتاریو به کالج های نظارتی دستور داد فرایند صدور مجوز پرستاران بین المللی را تسریع کنند
وزیر بهداشت انتاریو دستور داد فرایند صدور مجوز پرستاران بین المللی را تسریع کنند

وزیر بهداشت همچنین به کالج پرستاری دستور داد تا برای پرستاران آموزش دیده بین المللی برنامه های حمایتی توسعه دهند (به عنوان مثال مهارت های آنها را به سطح استانداردهای انتاریو برساند) تا امکان شروع «به موقع» فعالیت پرستاری برای آنها فراهم شود.

سیلویا جونز از کالج های نظارتی خواسته است که ظرف دو هفته در مورد چگونگی عمل به این دستورات گزارش دهند.

بیمارستان‌های استان مدتی است که تحت فشار قرار دارند به طوری که برخی از اورژانس‌ها به دلیل کمبود نیرو مجبور به تعطیلی چند ساعته یا چند روزه شده‌اند.

گروه‌های پرستاری، مدیران بیمارستان‌ها، دیگر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و مدافعان حقوق اجتماعی گفته‌اند که فرسودگی شغلی پس از حضور به مدت بیش از دو سال در خطوط مقدم مقابله با کووید-۱۹ و عدم دریافت جبران خدمت مناسب باعث شده است که پرستاران دسته جمعی این حرفه را ترک کنند.

گزارش کمیسر عدالت انتاریو در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که ۱۴،۶۳۳ پرستار تحصیل کرده بین المللی به طور فعال در حال پیگیری دریافت مجوز از طریق کالج پرستاران انتاریو بوده اند. در همان سال، کمی بیش از ۲،۰۰۰ متقاضی بین المللی به طور کامل به عنوان پرستار مجاز ثبت شدند.

انجمن پرستاران مجاز می گوید که در دهه گذشته شاهد افزایش تعداد متقاضیان تحصیل کرده بین المللی بوده است و تخمین می‌زند که صف متقاضیان نزدیک به ۲۶،۰۰۰ نفر باشد.

سحنگوی کالج پرستاری گفت که این کالج اخیراً اقداماتی را برای تسریع روند [صدور مجوز]، از جمله تغییراتی در الزامات مهارت زبان و همکاری با استان به منظور ایجاد فرصت‌های بیشتر برای تمرین تحت نظارت انجام داده است.

کالج پرستاری در سال جاری برای شمار بی سابقه ای از پرستاران مجوز صادر کرده که شامل تعداد بیشتری از پرستاران بین المللی نسبت به سال های گذشته بوده و تا ابتدای آگوست برای ۴،۷۲۸ پرستار مجوز فعالیت صادر کرده است. کالج همچنین می‌گوید در حال بررسی راه‌هایی برای ساده‌سازی فرآیند صدور مجوز است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا