انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو مهلت ثبت نام برای شرکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه ۱۰ دلار در روز را تا اول نوامبر تمدید کرد

انتاریو مهلت مشارکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه ۱۰ دلار در روز را تمدید کرد تا مراکز بیشتری بتوانند درخواست ثبت کنند

انتاریو مهلت ثبت نام برای شرکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه ۱۰ دلار در روز را تا اول نوامبر تمدید کرد

انتاریو مهلت ثبت درخواست مشارکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه روزانه ۱۰ دلار را برای مراکز مراقبت از کودکان تمدید می کند و در تلاش برای فراهم کردن فرصت ثبت نام برای تعداد بیشتری از مراکز در حال استاندارد سازی فرایند ثبت درخواست است.

انتاریو مهلت ثبت نام برای شرکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه 10 دلار در روز را تا اول نوامبر تمدید کرد
انتاریو مهلت ثبت نام برای شرکت در برنامه مراقبت از کودک با هزینه ۱۰ دلار در روز را تا اول نوامبر تمدید کرد

کنیدین پرس (Canadian Press) می گوید امروز نامه‌ای به شهرداری‌ها ارسال شده و به آنها اطلاع داده شده است که مهلت ثبت نام برای این برنامه از ۱ سپتامبر تا ۱ نوامبر تمدید شده است تا مراکز مراقبت از کودکان فرصت بیشتری برای تصمیم‌گیری داشته باشند و اطمینان حاصل شود که والدین بیشتری می‌توانند مبلغ تخفیف را دریافت کنند.

بسیاری از مراکز مراقبت از کودکان به خصوص مراکز انتفاعی گفته اند که تمایل دارند به منظور ارائه تخفیف به والدین در این برنامه ثبت نام کنند، اما در مورد پیامدهای این مشارکت در این برنامه برای کسب و کار خود تردید دارند و نسبت به متفاوت بودن فرایند ثبت نام در هر یک از شهرداری ها اظهار نگرانی کردند.

انتاریو اکنون به شهرداری ها گفته است که باید تا ۲۹ آگوست نمونه‌ای از یک توافق نامه استاندارد را به تمام مراکز مجاز مراقبت از کودکان در منطقه خود ارائه کنند.

یک منبع ارشد دولتی می‌گوید اپراتورهایی که قبلاً انصراف داده‌اند، می‌توانند با توجه به تغییرات در تصمیم خود تجدید نظر کنند و در صورت تمایل در این برنامه مشارکت کنند.

دولت استانی انتاریو همچنین در این نامه گفته است که شهرداری‌ها و مراکز مراقبت از کودکان باید ظرف ۳۰ روز تقویمی (این مدت قبلا ۶۰ روز بود) پس از درخواست توافقنامه‌ای را امضا کنند، و سپس مراکز مراقبت از کودکان باید ظرف ۲۰ روز تقویمی پس از دریافت بودجه مبلغ تخفیف‌ها را به والدین پرداخت کنند.

دولت می گوید که با وجود تمدید مهلت والدین همچنان طبق برنامه‌ریزی اولیه تا ۳۱ دسامبر به طور متوسط ۵۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

با وجود اینکه تنها چند هفته تا سپتامبر باقی مانده است نرخ مشارکت در بین شهرداری‌ها بسیار متفاوت است، به طوری که در برخی شهرداری ها (به ویژه مناطق کوچکتر) همه مراکز یا اکثر قریب به اتفاق مراکز درخواست داده‌اند، در حالی که در سایر مناطق کمتر از نیمی از مراکز مراقبت از کودکان تاکنون درخواست ثبت کرده اند.

در تورنتو که بزرگ‌ترین منطقه است ۵۷۸ مرکز از مجموع ۱،۰۴۲ مرکز مجاز مراقبت از کودکان برای مشارکت در این برنامه درخواست داده‌اند (و ۳۲ مرکز انصراف داده‌اند) اگرچه درصد اپراتورهای انتفاعی که درخواست داده‌اند بسیار کمتر از مراکز غیرانتفاعی است.

در مقایسه با دو سوم مراکز غیرانتفاعی که تا کنون درخواست خود را ثبت کرده اند تنها حدود یک سوم از مراکز انتفاعی واجد شرایط تا به حال درخواست داده اند. تعداد ۱۹مرکز انتفاعی و ۱۳ مرکز غیرانتفاعی تصمیم گرفتند که از مشارکت در این برنامه انصراف دهند.

کارشناسان می گویند که اجرای این برنامه در انتاریو تا حدی با سایر استان ها متفاوت است، زیرا بودجه مراقبت از کودکان از طریق شهرداری ها تأمین می شود، و مستقیماً توسط استان ارائه نمی شود. برخی از حامیان مراقبت از کودکان ابراز نگرانی کرده اند که به نظر می رسد شهرداری ها به جای داشتن مجموعه ای از شرایط استاندارد با هر یک از مراکز به طور متفاوت در مورد توافقنامه مذاکره می کنند.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا