انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو در پی تشدید وضعیت نامطلوب کووید-۱۹ تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد

انتاریو انتقال به مرحله بعدی برنامه بازگشایی را به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ به مدت نامعلومی به تعویق انداخت

انتاریو در پی تشدید وضعیت نامطلوب کووید-۱۹ تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد

انتاریو تأخیر در انتقال به مرحله بعدی برنامه بازگشایی خود را به دلیل تداوم افزایش موارد کووید-۱۹ به مدت نامعلوم تمدید کرد. انتاریو در پی تشدید وضعیت نامطلوب کووید-۱۹ تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد

قرار بود از ۱۵ نوامبر محدودیت ظرفیت در سایر محیط های باقیمانده دارای ریسک بالا که گواهی واکسن را الزامی می کنند لغو شود. در تاریخ ۱۰ نوامبر لغو محدودیت ظرفیت در این اماکن به دلیل افزایش موارد ابتلا به مدت ۲۸ روز به تعویق افتاد.

روز سه شنبه دولت اعلام کرد که وقفه در برنامه بازگشایی با هدف پایش روندهای مربوط به بیماری و بهداشت عمومی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد واریانت اومیکرون ادامه خواهد داشت.

هنوز هیچ تاریخی برای ارزیابی مجدد لغو این محدودیت ها اعلام نشده است. انتاریو در پی تشدید وضعیت نامطلوب کووید-۱۹ تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد

انتاریو در پی تشدید وضعیت نامطلوب کووید-19 تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد
انتاریو وضعیت نامطلوب کووید-۱۹ تأخیر در برنامه بازگشایی استان را مجدداً تمدید کرد

محیط های دارای ریسک بالا که محدودیت ظرفیت در آنها ادامه خواهد داشت شامل موارد ذیل است:

  • مجتمع های تجاری ارائه خوراک و نوشیدنی دارای تسهیلات رقص مانند کلاب های شبانه و پذیرایی جشن های عروسی در مکان های برگزاری جلسات /مراسم که در آنها امکانات رقصیدن وجود دارد.

  • استریپ کلاب ها

  • سکس کلاب ها و گرمابه های تفریحی

محدودیت هایی که در حال حاضر برقرار است ظرفیت کلاب های شبانه و گرمابه های تفریحی را به ۲۵ درصد یا ۲۵۰ مشتری {هر کدام که کمتر باشد} محدود می کند.

هیچ نوع محدودیت ظرفیتی در استریپ کلاب ها تعیین نشده است اما این مجموعه های تجاری باید مراقب باشند که فاصله گذاری فیزیکی حداقل دو متر بین گروه های افراد رعایت می شود.

در حال حاضر هیچ نوع تغییر دیگری در برنامه بازگشایی اعمال نشده است.

چندین هفته است که مسئولان بهداشت هشدار می دهند که در ماه های زمستانی با افزایش تعداد افرادی که در فضاهای بسته داخلی دور هم جمع می شوند تعداد موارد ابتلا نیز افزایش خواهد یافت.

داده های جدید مدل‌سازی که صبح سه شنبه منتشر شد نشان می دهد که موارد ابتلا به کووید-۱۹ و بستری در بیمارستان در انتاریو حتی بدون واریانت اومیکرون نیز به میزان قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

داده ها نشان می دهد که حتی بدون شیوع بیماری در اثر واریانت جدید اومیکرون ظرفیت اشغال شده بخش های مراقبت ویژه در ژانویه به ۲۵۰ تا ۴۰۰ تخت افزایش خواهد یافت و دوباره بیمارستان ها را تحت فشار قرار خواهد داد.

مسئولان همچنین هشدار دادند که شیوع واریانت اومیکرون احتمالاً موارد ابتلا به کووید-۱۹ را به بالاتر از سطح پیش بینی های فعلی افزایش خواهد داد. میانگین هفت روزه موارد ابتلا روزانه انتاریو به ۹۴۰ مورد رسیده است که از زمان روند کاهش موج سوم در اوایل ماه جون مشاهده نشده بود.

اخبار کانادا  اخبار تورنتو   اخبار کانادا  اخبار تورنتو   اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا