انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

قیمت بنزین در انتاریو از شنبه ۱۲ سنت دیگر افزایش می یابد

یکی از تحلیلگران انرژی گفت انتظار می رود از شنبه قیمت بنزین در انتاریو ۱۲ سنت افزایش یابد

قیمت بنزین در انتاریو از شنبه ۱۲ سنت دیگر افزایش می یابد

طبق گفته یکی از تحلیلگران صنعت انرژی انتظار می رود قیمت بنزین در انتاریو از روز شنبه حتی بیشتر افزایش خواهد یافت.

قیمت بنزین در انتاریو از شنبه 12 سنت دیگر افزایش می یابد
قیمت بنزین در انتاریو از شنبه ۱۲ سنت دیگر افزایش می یابد

دَن مک تیگ (Dan McTeague) ریاست انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه (Canadians for Affordable Energy) گفت که قیمت ها با ۱۲ سنت افزایش در روز شنبه به ۱.۸۵ دلار در هر لیتر خواهد رسید. افزایش قیمت روز شنبه پس از افزایش قیمت ۱۱ سنتی در روز چهارشنبه اتفاق می افتد که مک تیگ می‌گوید قبلا هرگز شاهد چنین افزایشی نبوده است.

مک تیگ روز جمعه در گفتگو با سی‌پی۲۴ (CP24) گفت «۲۳ سنت افزایش قیمت بنزین در هر لیتر ظرف ۷۲ ساعت گذشته… بی سابقه است و نشانه چندان خوبی برای تابستان نیست.»

این افزایش قیمت تا حد زیادی به دلیل تغییر فصلی در ترکیبات بنزینی است که در ماه های تابستانی در پمپ‌بنزین‌ها ارائه می شود.

مک تیگ گفت «به عبارت دیگر، نوع بنزینی که دریافت می کنید از ۱۵ اپریل تا ۱۵ سپتامبر تغییر می کند. این روال در طول ۳۰ سال گذشته برقرار بوده است.»

روز شنبه قیمت‌ سوخت به نرخ‌های بی‌سابقه‌ای نزدیک می شود که در ابتدای مارس مشاهده شد؛ در آن زمان رانندگان انتاریو شاهد افزایش قیمت یک لیتر بنزین به ۱.۹۰ دلار بودند که بخشی از آن تا حدی به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین بود.

مک تیگ هشدار داد، با این حال، انتظار نمی‌رود که هزینه پر کردن یک باک بنزین به این زودی‌ها کاهش یابد و رانندگان باید انتظار داشته باشند که در طول تابستان «به مدت چندین روز» قیمت هر لیتر بنزین به ۲ دلار برسد.

«قیمت نفت در محدوده ۱۰۵ تا ۱۲۵ دلار در هر بشکه باقی خواهد ماند. تقاضای ناشی از فصل رانندگی تابستانی به زودی بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد. می‌دانم که بسیاری از مردم احتمالاً درباره این قیمت‌ها و تمایل خود برای اینکه به جاده بزنند تجدید نظر خواهند کرد، اما این امر تقاضای جهانی برای نفت را کاهش نمی‌دهد.» «خواهیم دید، حرف مرا به خاطر بسپارید، ما در طول تابستان امسال در چند روز شاهد قیمت ۲ دلار در هر لیتر بنزین خواهیم دید.»

قیمت بنزین در تورنتو نفت سوخت گازوئیل  قیمت بنزین در تورنتو نفت سوخت گازوئیل    قیمت بنزین در تورنتو نفت سوخت گازوئیل

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا