انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

قیمت بنزین در انتاریو یک بار دیگر به بالاترین رقم بی سابقه می رسد

انتظار می رود این آخر هفته قیمت بنزین در انتاریو به رقم بی سابقه‌ای افزایش یابد

قیمت بنزین در انتاریو یک بار دیگر به بالاترین رقم بی سابقه می رسد

یک کارشناس می گوید که این آخر هفته قیمت بنزین در انتاریو قرار است به بالاترین رقم بی سابقه جدیدی برسد.

قیمت بنزین در انتاریو یک بار دیگر به بالاترین رقم بی سابقه می رسد
قیمت‌بنزین در انتاریو یک بار دیگر به بالاترین رقم بی سابقه می رسد

دن مک تیگ رئیس انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه گفت که انتظار می رود روز شنبه قیمت بنزین در بیشتر قسمت های استان انتاریو به ۲.۱۰ تا ۲.۱۱ دلار در هر لیتر برسد.

دن مک تیگ بعدازظهر پنجشنبه گفت «امروز شاهد یک سنت افزایش قیمت بنزین بودیم که قیمت را به ۲.۰۳۹ دلار رساند. قیمت بنزین فردا دوباره پنج سنت در لیتر افزایش می یابد و به ۲.۰۸۹ دلار می رسد و اگر تغییر چشمگیری در این روند اتفاق نیفتد، تا شنبه برای هر لیتر بنزین ۲.۱۰۹ دلار پرداخت خواهیم کرد.

«افزایش جدید به میزان یک پنی کامل بیشتر از مبلغ ۲.۰۹۹ دلار است که آخرین بار پس از رسیدن به بالاترین قیمت بی سابقه بنزین در ۱۸ مه پرداخت کردیم.

قیمت بنزین در طول چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داشت که علت این افزایش تا حد زیادی کمبود سوخت در پی اعمال تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل حمله این کشور به اوکراین بود.

مک تیگ گفت که تقاضای تابستانی برای بنزن، وضعیت را در انتاریو بدتر می کند زیرا مردم در هوای گرم تمایل دارند به طبیعت بروند.

بسته به نتیجه انتخابات استانی در روز پنجشنبه، احزاب مختلف وعده هایی مختلفی برای هدف قرار دادن افزایش قیمت مالیات داده اند.

محافظه کاران پیشرو در طول مبارزات انتخاباتی خود وعده دادند که از اول جولای به مدت شش ماه مالیات بنزین در انتاریو را به طور موقت ۵.۷ سنت در هر لیتر کاهش خواهند داد.

مک تیگ گفت که باعث تعجب نخواهد بود اگر قیمت بنزین در انتاریو در اواخر تابستان به ۲.۲۵ دلار برسد.

قیمت بنزین در تورنتو کانادا  قیمت بنزین در تورنتو کانادا  قیمت بنزین در تورنتو کانادا  قیمت بنزین در تورنتو کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا