انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد دوباره به عنوان نخست وزیر انتاریو انتخاب شد؛ وعده های انتخاباتی او کدام بودند؟

انتاریو یک بار دیگر داگ فورد را انتخاب کرد

داگ فورد دوباره به عنوان نخست وزیر انتاریو انتخاب شد؛ وعده های انتخاباتی او کدام بودند؟

حزب محافظه کار پیشرو به رهبری داگ فورد پنج شنبه شب برای دومین بار در انتاریو انتخاب شدند.

نمایندگان پارلمان استانی تا ۸ سپتامبر رسماً به مجلس قانونگذاری باز نخواهند گشت، اما هنگامی که بازگردند احتمالاً کار خود را با سرعت و انگیزه آغاز خواهند کرد.

خلاصه ای از وعده های آنها در ادامه اشاره شده است:

استطاعت و توان مالی

محافظه کاران پیشرو کمپین انتخاباتی خود را با تخفیف و بازپرداخت هزینه تمدید پلاک خودرو و وعده شش ماه [تخفیف] مالیات بر بنزین و سوخت آغاز کردند.

محافظه کاران در بودجه سال ۲۰۲۲ خود، که به عنوان پلتفرم انتخابات مجدد ارائه کردند قول دادند که معیار واجد شرایط بودن اعتبار مالیاتی افراد و خانواده های کم درآمد را به ۵۰,۰۰۰ دلار افزایش دهند و یک اعتبار مالیاتی برای سالمندانی که هنوز در خانه زندگی می کنند و از مراقبت های خانگی برخوردار هستند ایجاد کنند.

داگ فورد در طول یک ماه گذشته تمایل داشته که خود را به عنوان یک سازنده معرفی کند و متعهد شده است که در طول ۱۰ سال ۲۵.۱ میلیارد دلار برای حمایت از پروژه های توسعه بزرگراه در انتاریو از جمله بزرگراه ۴۱۳، کنارگذر بِرَد فورد و توسعه بزرگراه ۴۰۱ هزینه کند.

محافظه کاران پیشرو همچنین وعده دادند که هنگام انتقال به گو ترانزیت (GO Transit) کرایه های دو برابری را حذف خواهند کرد. این کاهش کرایه اکثر سیستم‌های محلی به استثنای تورنتو را تحت تأثیر قرار خواهد داد. داگ فورد به حمایت جدی خود از «انتاریو لاین» که یک خط متروی جدید ۱۵ ایستگاهی در مرکز شهر تورنتو است ادامه خواهد داد.

تامین مسکن

محافظه کاران پیشرو در بودجه خود وعده ساخت ۱.۵ میلیون خانه را در طول ۱۰ سال آینده داده اند. جزئیات کمی در مورد اینکه چه مقدار از این ساختمان ها به عنوان واحدهای مسکونی مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود، ارائه شده است.

دولت محافظه کار قبلاً ۲۰ درصد مالیات بر معاملات سوداگرانه افراد غیرمقیم در استان را اعمال کرده بود و جریمه‌ها و مجازات برای شیوه های «غیراخلاقی» توسعه و ساخت و ساز مجتمع های مسکونی را افزایش خواهد داد. آنها همچنین گفته اند که مزایده و پیشنهادگذاری کور برای خرید خانه را اختیاری می کنند.

بهداشت و درمان

هیچ تغییری در پوشش داروهای تحت برنامه بیمه استانی انتاریو (OHIP) اعمال نخواهد شد. در عوض، دولت یک هیئت مشورتی برای «بررسی بهبود» دسترسی به داروهای سرطان قابل مصرف در خانه ایجاد خواهد کرد.

حزب محافظه کار همچنین گفته است که ۱۰ میلیارد دلار اضافی برای ساخت زیرساخت های بیمارستانی و افزودن ۳،۰۰۰ تخت جدید هزینه خواهد کرد. همچنین به عنوان بخشی از «برنامه‌ریزی برای باز باقی ماندن» از تولید داخلی تجهیزات حفاظت شخصی و واکسن حمایت خواهند کرد.

تغییرات اقلیمی و آب و هوا

اکثر سیاست‌های فورد در زمینه تغییرات اقلیمی آب و هوا دارای یک نگرش اقتصادی است که بر برقی‌سازی و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز دارد. این حزب همچنین متعهد شد که یک پارک استانی جدید ایجاد کند.

نگهداری و آموزش کودکان

حزب محافظه کار پیشرو قراردادی با دولت فدرال امضا کردند تا هزینه نگهداری از کودکان را تا سپتامبر ۲۰۲۵ به ۱۰ دلار در روز کاهش دهند و متعهد شدند در صورت انتخاب شدن، ۷۱،۰۰۰ فضای جدید دیگر برای نگهداری و آموزش کودکان ایجاد کنند.

دولت جدید همچنین یک برنامه درسی علم و فناوری جدید را به اجرا خواهد گذاشت که شامل یک دوره علمی عادی پایه نهم [بدون گروه بندی دانش آموزان براساس توانایی های مشابه] برای سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ است.

اشتغال

دولت جدید از ماه اکتبر حداقل دستمزد ۵۰ سنت افزایش خواهد داد.

قبل از انتخابات نیز دولت قوانینی را اجرا کرد که کارفرمایان با ۲۵ کارمند یا بیشتر را ملزم می کرد که در مورد حق کارگران برای فاصله گرفتن از شغل خود در خارج از ساعات کاری یک خط مشی مکتوب داشته باشند. دولت محافظه کار همچنین به دنبال اجرای طرح هایی برای فراهم کردن مراقبت های درمانی، دندان پزشکی و چشم پزشکی برای کارگران موقت مشاغل مبتی بر پلتفرم های اینترنتی هستند.

مراکز مراقبت بلند مدت

محافظه کاران پیشرو گفته‌اند که تا سال ۲۰۲۸ مجموعا تعداد ۳۰،۰۰۰ تخت جدید برای مراقبت‌های طولانی‌مدت ایجاد خواهند کرد. محافظه کاران همچنین طی سه سال آینده یک میلیارد دلار اضافی برای گسترش مراقبت‌های خانگی هزینه خواهند کرد.

نخست وزیر جدید انتاریو  وعده های انتخاباتی  نخست وزیر جدید انتاریو  وعده های انتخاباتی  نخست وزیر جدید انتاریو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا