انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دبیرستان‌های انتاریو از فوریه ۲۰۲۲ به زمانبندی عادی ترم تحصیلی بازمی‌گردند

دبیرستان‌های انتاریو مجازند که از فوریه به ترم تحصیلی عادی بازگردند

دبیرستان‌های انتاریو از فوریه ۲۰۲۲ به زمانبندی عادی ترم تحصیلی بازمی‌گردند

دبیرستان‌های انتاریو تا قبل از فوریه دوباره به روال ترم های تحصیلی عادی منتقل می شوند و دانش آموزان دبیرستانی برای اولین بار پس از آغاز پاندمی دوباره به زمان بندی عادی باز می گردند.

استیون لچه وزیر آموزش روز پنج شنبه گفت شوراهای آموزش مناطق انتاریو در صورت تائید اداره های بهداشت عمومی محلی خود می توانند زمانبندی خود را زودتر تغییر دهند.

استیون لچه گفت «با توجه به نرخ بالای واکسیناسیون در میان نوجوانان در دبیرستان‌ها مفتخرم که اعلام کنم دبیرستان‌ها مدل زمانبندی معمولی چهار درس در روز را از ترم ۲ آغاز می کنند.»

چندین شورای آموزش خواستار کنار گذاشتن «ترم های تحصیلی تغییر یافته» بودند که طبق روال این ترم ها دانش آموزان در هر ترم چهار درس بر می داشتند و به طور متناوب هر هفته در کلاس های دو درس شرکت می کردند.

این سیستم امکان گروه بندی دانش آموزان هم وضعیت را فراهم می کرد، اما دانش آموزان و والدین شاکی بودند که جذب و به یادسپاری اطلاعات در کلاس های سه ساعته دشوار است.

در سال تحصیلی گذشته بسیاری از دبیرستان‌ها مدل «چهار ترمی» را انتخاب کردند که در این مدل هر سال تحصیلی به چهار ترم تقسیم می شود و هر ترم تنها شامل دو درس است.

اعلام خبر روز پنج شنبه به سرعت مورد تائید انجمن شوراهای آموزش دولتی انتاریو قرار گرفت.

کتی ابراهام انجمن شوراهای آموزش دولتی انتاریو (OPSBA) در یک بیانیه کتبی گفت «این بازگشت به جدول زمانبندی عادی در دبیرستان‌ها تعامل و پیشرفت دانش آموزان را بهبود می بخشد و در عین حال به مربیان اجازه می دهد محیط های آموزش و یادگیری مؤثرتری ایجاد کنند.» «[این تغییر] قطعاً خبر خوبی است»

شورای آموزش منطقه کاتولیک تورنتو یکی از شوراهای آموزشی بود که از مسئولان استان خواسته بود سیستم ترم تحصیلی عادی را جایگزین سیستم فعلی کند و روز پنج شنبه اعلام کرد که قصد دارد زمانبندی را در فوریه ۲۰۲۲ تغییر دهد.

حتی حزب مخالف نیودموکرات نیز این اقدام را تحسین کرد.

ماریت استایلز منتقد آموزشی نیز گفت «به نظرم کلاً همگی از مشاهده این تغییر خوشحال هستند.»

این تغییر بخشی از مجموعه اقداماتی است که استان روز پنج شنبه اعلام کرد. دبیرستان‌های انتاریو از فوریه ۲۰۲۲ به زمانبندی عادی ترم تحصیلی بازمی‌گردند

دبیرستان‌های انتاریو از فوریه 2022 به زمانبندی عادی ترم تحصیلی بازمی‌گردند
دبیرستان‌های انتاریو از فوریه ۲۰۲۲ به زمانبندی عادی ترم تحصیلی بازمی‌گردند

استیون لچه گفت که دانش آموزان ابتدایی که بسیاری از آنها بسیار کم سن تر از آن هستند که بتوانند واکسینه شوند تغییری در برنامه زمانبندی یا قوانین گروه‌بندی هم وضعیت ها مشاهده نخواهند کرد.

وزیر آموزش انتاریو گفت «ما هم‌زمان با فرارسیدن ماه های زمستانی اقدامات موقتی دیگری را برای محافظت از آنها اجرا می کنیم.» لچه گفت از اول ژانویه {یا زودتر اگر اداره های بهداشت عمومی ضروری بدانند} تمامی تجمع های سراسری مدرسه به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

وقت نهار و استراحت در دبستان ها در شرایطی که امکان رعایت فاصله فیزیکی بین اعضای گروه هم وضعیت مقدور نباشد محدود به کلاس های هم وضعیت در فضای بسته خواهد بود.

علاوه بر این استان انتاریو برنامه تست‌گیری زمستانی را برای مدارس پیاده سازی می کند که در این برنامه هر یک از دانش آموزان با پنج قلم تست آنتی‌ژن فوری کووید-۱۹ برای تعطیلات دسامبر به خانه فرستاده می شوند.

در طول یک ماه آینده ۱۱ میلیون تست آنتی‌ژن در مدارس دارای بودجه دولتی توزیع خواهد شد.

دانش آموزان دبیرستانی    وزیر آموزش    دانش آموزان دبیرستانی    وزیر آموزش     دانش آموزان دبیرستانی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا