انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما همچنان به دستیابی به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

انتاریو به اولین معیار لازم برای خروج از مرحله سوم بازگشایی رسید و به‌سوی بازگشایی کامل پیش می‌رود اما از همین حالا درخواست‌هایی برای برنامه احتیاطی به‌منظور اجتناب از چهارمین منع آمدوشد در پاییز مطرح است. انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

به گفته کریستین الیوت وزیر بهداشت در حال حاضر ۸۰ درصد از جمعیت واجد شرایط اولین دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند. الیوت گفت [دریافت اولین دوز توسط ۸۰ درصد واجدین شرایط] یکی از هدف‌گذاری‌های کلیدی انتاریو برای خروج از مرحله سوم بازگشایی و «بازگشت به وضع عادی» است. انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

استان انتاریو به‌منظور انتقال از مرحله ۳ باید ۷۵ درصد جمعیت را نیز با تزریق دو دوز واکسن کووید-۱۹ واکسینه کند و میزان واکسیناسیون کامل جمعیت واجد شرایط در هیچ‌یک از اداره‌های بهداشت عمومی نباید کمتر از ۷۰ درصد باشد و سایر معیارهای کلیدی {همچون ظرفیت بیمارستان‌ها و تعداد موارد ابتلا} باید باثبات و بی نوسان باشد.

مسئولان انتاریو گزارش داده‌اند که تا به امروز تقریباً ۷۰ درصد جمعیت واجد شرایط به‌طور کامل واکسینه شده‌اند. زودترین تاریخی که انتاریو می‌تواند از مرحله سوم بازگشایی خارج شود ۶ آگوست است.

اتحادیه کسب‌وکارهای مستقل (CFIB) با انتشار نامه‌ای به‌طورجدی از دولت فورد خواست که «برنامه خود برای لغو تمام محدودیت‌های ظرفیتی کسب‌وکارها را اطلاع‌رسانی کند.»

اتحادیه کسب‌وکارهای مستقل از دولت انتاریو می‌خواهد که یک برنامه احتیاطی توسعه دهد که تضمین می‌کند کسب‌وکارهای کوچک مجبور نخواهند شد در صورت افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در پاییز برای چهارمین بار تعطیل شوند.

دَن کلی (Dan Kelly) ریاست CFIB گفت «علاوه بر این اتحادیه کسب‌وکارهای مستقل از دولت می‌خواهد که به تمامی اداره‌های بهداشت عمومی که به هدف‌گذاری ۷۰ درصد واکسیناسیون کامل دست‌یافته‌اند اجازه بدهد تا بلافاصله تمامی محدودیت‌های ظرفیتی را لغو کنند، همان‌طور که از قبل در چندین استان دیگر انجام‌شده است.»

به گفته کلی «حجم نگران‌کننده ۱۸ درصدی» از کسب‌وکارهای انتاریو عملاً اعلام ورشکستگی را در نظر گرفته‌اند. انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی رسید اما به 3 معیار دیگر نیاز دارد
انتاریو به اولین معیار لازم برای عبور از مرحله سوم بازگشایی به ۳ معیار دیگر نیاز دارد

اوایل این ماه دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی سازمان بهداشت انتاریو گفت که او «قطعاً» انتظار افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ با آغاز سپتامبر را دارد و استان از قبل در حال آماده‌سازی خود برای پاسخ به جهش احتمالی در تعداد موارد ابتلا است.

دکتر کییرن مور گفت که او مدل‌سازی‌های اداره بهداشت عمومی انتاریو و هیئت مشاور علمی استان را که نشان می‌دهند تعداد موارد ابتلا با فرارسیدن هوای سردتر افزایش خواهد یافت، مشاهده کرده است.

دکتر مور پس‌ازاین که گفت «من قطعاً انتظار افزایش فعال شدن کووید در ماه سپتامبر را دارم» اضافه کرد که افزایش در موارد ابتلا عمدتاً بر جمعیت واکسینه نشده تأثیر خواهد گذاشت.

دکتر مور گفت «تابستان گذشته نیز ما شاهد همین نوع رکود و فروکش آمار ابتلا بودیم.» «شهروندان انتاریو به بهترین شکل در حال بهره گرفتن از فضای باز هستند، اما به‌محض اینکه به فضاهای داخلی برگردیم بخصوص در حوالی هفته سوم سپتامبر، قاعدتاً تمام ویروس‌های دستگاه تنفسی دوباره برمی‌گردند.»

دکتر مور گفت که مسئولان بهداشت انتاریو از قبل در حال همکاری با اداره‌های بهداشت عمومی محلی برای ایجاد آمادگی در مقابل جهش احتمالی در تعداد موارد ابتلا هستند و یک « آماده‌باش بسیج واقعی» برای افزایش پوشش واکسن پیش از بازگشت مردم به فعالیت‌های فضای داخلی در سپتامبر وجود دارد.

اولین دوز واکسن   کریستین الیوت وزیر بهداشت    اولین دوز واکسن      کریستین الیوت وزیر بهداشت    اولین دوز واکسن

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا