انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی است که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است

در سراسر کانادا فقط در انتاریو غذاخوری در فضای بسته ممنوع است

استان انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی است که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است

به گفته سازمان رستوران‌های کانادا، استان انتاریو تنهای نقطه‌ای در آمریکای شمالی است که هنوز هم به غذاخوری‌های فضای بسته مجوز بازگشایی نمی‌دهد. استان انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی است که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است

استان انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی است که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است
استان انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

سازمان رستوران‌های کانادا در بیانیه‌ای، برنامه بازگشایی مسئولین انتاریو را با صفت «بی صلاحیت» محکوم کرد و درخواست کرد تا رستوران‌ها کاملا باز شوند.

سخنگوی سازمان رستوران‌های کانادا اظهار کرد: «مردم به تمام اهداف دولت رسیده‌اند. رستوران‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند در امنیت کامل خدمات‌رسانی کنند، اما مرحله دوم هیچ نفعی برای آن‌ها نداشته است.»

تا زمانی که انتاریو وارد مرحله سوم بازگشایی نشود، رستوران‌ها اجازه بازگشایی ندارند. این بازگشایی کمتر از ۳ هفته دیگر اعمال خواهد شد.

به گفته سازمان رستوران‌های کانادا، دولت باید سریعا غذاخوری‌های فضای بسته را باز کند تا کسب‌وکارهای در حال ورشکستگی بتوانند بار دیگر در این مسیر بر روی پاهای خود بایستند.

از نوامبر سال گذشته که استان وارد تعطیلی ناشی از موج دوم کرونا شده بود، غذاخوری در فضای بسته ممنوع اعلام شد.

در مرحله اول بازگشایی غذاخوری در فضای باز از سر گرفته شد، اما کسب‌وکارهایی که دارای فضای باز نیستند هنوز شانس به آنها رو نکرده است.

استان انتاریو هفته گذشته واکسیناسیون را هدف قرار داد تا وارد مرحله سوم بازگشایی شود. اما مقامات بهداشت استان در بازگشایی سریع محتاطانه عمل می‌کنند.

این هفته پزشک ارشد انتاریو دکتر کیران مور اذعان نمود ترجیح می‌دهد بین مرحله دوم و سوم ، ۲۱ روز وقفه بیاندازد.

استان‌ها از جمله استان‌های بریتیش کلمبیا، آلبرتا و کبک ابتدای امسال به غذاخوری‌های فضای بسته اجازه بازگشایی دادند. استان انتاریو تنها نقطه‌ای از آمریکای شمالی است که غذاخوری‌ در فضای بسته ممنوع است

 

 

اخبار کانادا    اخبار ونکوور    اخبار تورنتو      اخبار کانادا        اخبار ونکوور  اخبار تورنتو     اخبار کانادا      اخبار ونکوور    

اخبار تورنتو اخبار کبک   اخبار کانادا  اخبار کبک    اخبار تورنتو       اخبار کبک       اخبار ونکوور      اخبار کبک

اخبار تورنتو  اخبار کبک  اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا