انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند

اجرای طرح پاسپورت واکسن در طول زمستان ادامه خواهد داشت

پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند

دکتر کییرن مور پزشک ارشد استان انتاریو می‌گوید با توجه به نتایج مدل‌سازی که حاکی از «افزایش چشمگیر» احتمالی در موارد ابتلا به کووید-۱۹ پس از تعطیلات است، گواهینامه‌های واکسن در طول زمستان برقرار خواهد ماند. پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند

دکتر کییرن مور پزشک ارشد سازمان بهداشت استان روز جمعه در جریان اعلام کاهش محدودیت ظرفیت در برخی از محیط‌های فضای داخل و فضای باز اظهارات خود را مطرح کرد.

دکتر مور گفت «فکر می‌کنم که [گواهینامه‌های واکسن] دست‌کم در طول پاییز و زمستان همراه ما باقی بمانند.» «من نتایج مدل‌سازی را که حاکی از افزایش چشمگیر [موارد ابتلا] در ژانویه و فوریه پس از تعطیلات کریسمس است را مشاهده کرده‌ام.»

دکتر مور گفت که امیدوار است انتاریو در سریع‌ترین زمان ممکن به نرخ ۹۰ درصد واکسیناسیون برسد که به گفته دولت هدف‌گذاری موردنیاز برای کاهش چشمگیر سرعت انتقال بیماری است.

دکتر مور گفت «تصور می‌کنم پس‌ازاینکه به این نرخ بالادست پیدا کنیم و باوجود افرادی که به‌طور طبیعی ایمن شده‌اند قطعاً سرعت انتقال ویروس پایین خواهد آمد.» «همان‌طور که شاهد هستیم سرعت انتقال ویروس پایین آمده است و ویروس قادر نیست که بخش بهداشت و درمان ما را تحت تأثیر قرار دهد؛ به نظرم ما به آهستگی در طول زمان تمامی اقدامات و راهکارهای بهداشت عمومی را حذف خواهیم کرد اما حذف اقدامات را به‌صورت گام‌به‌گام انجام خواهیم داد.»

برنامه گواهینامه واکسن انتاریو از روز چهارشنبه به اجرا درآمده است. این برنامه مستلزم ارائه گواهی‌نامه واکسن برای ورود به بسیاری از محیط‌های غیرضروری است.

نخست‌وزیر داگ فورد گفته است که برنامه گواهینامه واکسن بهترین شانس استان برای اجتناب از منع آمدوشدهای بیشتر است.

داگ فورد گفت «ما باید هر کاری که در توان داریم برای اجتناب از منع آمدوشدها و تعطیلی‌های بیشتر انجام دهیم. به همین دلیل است که این اقدامات و راهکارهای استثنائی را به‌طور موقت به اجرا می‌گذاریم و در سریع‌ترین زمان ممکن که امکان حذف مسئولانه این راهکارها وجود داشته باشد به اجرای آنها پایان خواهیم داد.» پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند اجرای طرح پاسپورت واکسن در طول زمستان ادامه خواهد داشت

پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند
پزشک ارشد استان می‌گوید که انتاریو پاسپورت واکسن را در طول زمستان حفظ می‌کند

گواهینامه‌ واکسن          گواهینامه‌ واکسن          گواهینامه‌ واکسن            گواهینامه‌ واکسن

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا