انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

وکیل انتاریویی به اتهام کلاهبرداری در املاک و مستغلات به ارزش بیش از ۷.۵ میلیون دلار تحت تعقیب است

شهید مَلیک وکیل انتاریویی به اتهام کلاهبرداری ۷.۵ میلیون دلاری املاک و مستغلات از موکلین خود تحت پیگرد قانونی است

وکیل انتاریو به اتهام کلاهبرداری بیش از ۷.۵ میلیون دلار در املاک و مستغلات تحت تعقیب است

پلیس منطقه پیل در جستجوی یک وکیل اهل می سی ساگا است که از قرار معلوم میلیون ها دلار در تراکنش های املاک و مستغلات از مشتریان خود کلاهبرداری کرده است.

طبق بیانیه خبری که روز جمعه منتشر شد چندین نفر از مردم در فاصله بین جون ۲۰۲۱ تا دسامبر ۲۰۲۱ شهید مَلیک (Shahid Malik)، وکیل ۴۱ ساله از دفتر وکالت شهید مَلیک (Shahid Malik Law Office) را برای تسویه حساب معاملات املاک خود استخدام کرده اند.

پلیس می گوید که شهید ملیک بیش از ۷.۵ میلیون دلار وجه امانی برای پرداخت وام مسکن معوقه از قربانیان دریافت کرده است. با این حال او متهم است که درخواست قربانیان را نادیده گرفته و از این مبلغ برای پرداخت اقساط استفاده نکرده است.

پلیس گفت «به این ترتیب هر یک از قربانیان متحمل زیان مالی قابل ملاحظه ای شده‌اند.»

شهید مَلیک در حال حاضر بدلیل کلاهبرداری از مردم و خیانت در امانت تحت تعقیب است و حکم بازداشت او صادر شده است.

پلیس معتقد است که احتمالا قربانیان بیشتری وجود دارند. از قربانیان و هر یک افرادی که ممکن است اطلاعاتی در مورد محل اقامت شهید مَلیک داشته باشند خواسته شده است که با بازپرسان پرونده به شماره ۲۱۲۱-۴۵۳-۹۰۵ تماس بگیرند. وکیل انتاریو به اتهام کلاهبرداری بیش از ۷.۵ میلیون دلار در املاک و مستغلات تحت تعقیب است

وکیل انتاریو به اتهام کلاهبرداری بیش از 7.5 میلیون دلار در املاک و مستغلات تحت تعقیب است
وکیل انتاریو به اتهام کلاهبرداری ۷.۵ میلیون دلار در املاک و مستغلات تحت تعقیب است

پلیس منطقه پیل در جستجوی یک وکیل اهل می سی ساگا که از قرار میلیون ها دلار در تراکنش های املاک و مستغلات از مشتریان خود کلاهبرداری کرده است. طبق بیانیه خبری که جمعه منتشر شد چندین نفر از مردم در فاصله بین جون ۲۰۲۱ تا دسامبر ۲۰۲۱ شهید ملیک (Shahid Malik)، وکیل ۴۱ ساله از دفتر وکالت شهید ملیک (Shahid Malik Law Office) را برای تسویه حساب معاملات املاک خود استخدام کرده اند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا