انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

لیبرال های انتاریو از طرح مسکن و پیش بینی کسری بودجه بالاتر در برنامه انتخاباتی خود رونمایی کردند

لیبرال های انتاریو از طرح سراسری کنترل اجاره بها و ساخت مسکن بیشتر به عنوان وعده های کلیدی برنامه انتخاباتی خود رونمایی کردند

لیبرال های انتاریو از طرح مسکن و پیش‌بینی کسری بودجه بالاتر در برنامه انتخاباتی خود رونمایی کردند

لیبرال‌های انتاریو مالکیت خانه‌ توسط خریداران «غیر مقیم جدید» را ممنوع می‌کنند، برای خانه‌های خالی مالیات تعیین می کنند و سیاست کنترل اجاره بها را در کل استان اعمال می‌نمایند.

استیون دل دوکا رهبر لیبرال‌ها روز دوشنبه برنامه انتخاباتی هزینه‌ یابی شده خود را منتشر کرد؛ این برنامه شامل تعهد به ساخت ۱.۵ میلیون خانه و تأسیس شرکت خانه سازی (OHBC) انتاریو به منظور تسهیل ساخت خانه‌های مقرون‌به‌صرفه برای خریدارانی خانه اولی است و به خانه‌هایی با حداکثر سه واحد و دو طبقه در سراسر انتاریو اجازه می‌دهد که سوئیت‌های مستقل ثانویه (secondary suites) و سوئیت های اضافه شده به ساختمان (laneway suites) را بدون نیاز به مجوز بسازند.

در حال حاضر، بیشتر مالکان در هر سال تنها می توانند تا ۱.۲ درصد اجاره را افزایش دهند، با این حال، افزایش اجاره بها می تواند در ساختمان هایی که برای اولین بار پس از ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار گرفته اند، بیشتر باشد.

در برنامه انتخاباتی لیبرال ها آمده است «ما بازار دوگانه اجاره را پایان می دهیم، سیاست کنترل اجاره بها را به تمام خانه های اجاره‌ای در سراسر انتاریو باز می گردانیم و شرایط باثباتی را که مستاجران بسیار به آن نیاز دارند را فراهم می کنیم بطوری که می‌توانند خود را برای افزایش کمتر و در عین حال قابل پیش بینی‌تر اجاره بها آماده کنند.»

علاوه بر این، حزب لیبرال انتاریو می‌گوید که یک چارچوب قانونی برای پیاده سازی برنامه های اجاره به شرط تملیک ایجاد خواهد کرد که به طور بالقوه به مستاجران اجازه می دهد خانه خود را از صاحبخانه خود بخرند. در عین حال مالکان خانه‌های خالی در مناطق شهری را با دریافت مالیات از آنها مجازات می‌کند (مالکان بین‌المللی پنج درصد و مالکان داخلی دو درصد مالیات می‌پردازند.»

حزب لیبرال انتاریو علاوه بر این متعهد شده که از طریق افزایش عرضه با بحران مسکن انتاریو مقابله کند. در ادامه به برخی از هدف گذاری های حزب لیبرال اشاره شده است:

  • ساخت ۱.۵ میلیون خانه جدید در یک دهه آینده (محافظه کاران پیشرو و نیودموکرات های انتاریو نیز به همین هدفگذاری که توسط یک کارگروه دولتی تعیین شده، متعهد شده اند.)
  • حدود ۱۳۸،۰۰۰ واحد از این خانه ها از جمله ۷۸،۰۰۰ واحد جدید از نوع مسکن ارزان قیمت دولتی و ۳۸،۰۰۰ واحد از نوع واحدهای مسکونی حمایتی، «کاملاً مقرون به صرفه» خواهند بود.
  • حزب لیبرال علاوه بر این متعهد شده که ۲۲،۰۰۰ خانه جدید برای مردم بومی بسازد.

لیبرال ها برآورد می کنند که کار ساخت و ساز در هر سال برای حدود ۱۵۰،۰۰۰ نفر اشتغال فراهم می کند.

برنامه انتخاباتی لیبرال ها همچنین اشاره می‌کند که مسکن ارزان قیمت موجود را تعمیر میکند، اما هیچ رقم دلاری مرتبط با این اقدام در سند برنامه انتخاباتی وجود ندارد.

لیبرال ها علاوه بر این متعهد شده اند که بزرگراه پیشنهادی ۴۱۳ را لغو کنند و از بودجه صرفه جویی شده برای ساخت مدارس جدید و تعمیر مدارس موجود استفاده کنند.

حزب لیبرال در زمینه بهداشت و درمان متعهد شده است که یک میلیارد دلار برای برطرف ساختن جراحی های معوقه و کاهش زمان انتظار در بیمارستان ها اختصاص دهد.

حزب لیبرال علاوه بر این پیشنهاد کرده است که یک بسته مزایای سراسری محل کار شامل ۱۰ روز مرخصی استعلاجی با حقوق و دارو و طرح بیمه چشم پزشکی و دندان پزشکی ایجاد کند که برای کارگران موقتی مبتنی بر پلتفرم ها و کارگران قراردادی در دسترس خواهد بود.

حزب لیبرال به رهبری استیون دل دوکا می گوید حداقل دستمزد را به ۱۶ دلار در ساعت افزایش می دهد و پرداخت ازکارافتادگی را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد.

برنامه انتخاباتی هزینه یابی شده حزب لیبرال شامل تعدادی از سیاست های اعلام شده قبلی مانند طرح هر سفر با ۱ دلار کرایه تا سال ۲۰۲۴ و همچنین گرید اختیاری ۱۳ است. لیبرال ها علاوه بر این می خواهند پروژه آزمایشی درآمد پایه که قبلا لغو شده بود را مجددا به اجرا بگذارند طرح هفته کاری چهار روزه را بررسی کنند.

لیبرال های انتاریو از طرح مسکن و پیش‌بینی کسری بودجه در برنامه انتخاباتی خود رونمایی کردند لیبرال های انتاریو از طرح مسکن و پیش‌بینی کسری بودجه در برنامه انتخاباتی خود رونمایی کردند  استیون دل دوکا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا