انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

انتاریو هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر آن را از اواسط مارس حذف می کند

هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

دولت انتاریو از ۱۳ مارس هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر متناظر با آن را برای وسایل نقلیه سواری، وانت های سبک، موتورسیکلت ها و موتورهای گازی حذف می کند

این اقدام سالانه در حدود ۱۲۰ دلار در مخارج اغلب رانندگان انتاریویی صرفه جویی خواهد کرد. هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

اعلام این خبر در ریچموندهیل با حضور کرولاین مالرونی (Caroline Mulroney) وزیر حمل و نقل، راس رومانو (Ross Romano) وزیر دولت و خدمات مصرف کننده، و نینا تنجری (Nina Tangri) دستیار وزیر کسب و کارهای کوچک و کاهش مقررات و فرایندهای ناکارآمد انجام شد. هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد
هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

داگ فورد نخست وزیر انتاریو در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی در صبح سه شنبه گفت که دولت برای آن دسته از شهروندان انتاریویی که استیکرهای پلاک خودرو خود را تجدید اعتبار کرده اند چک بازگشت وجه صادر می کند. مسئولان اعلام کردند که بیش از ۷.۵ میلیون شهروند انتاریو چک بازگشت وجه دریافت خواهند کرد.

رانندگان برای دریافت مبلغ بازگشتی باید مطمئن شوند که آدرس آنها در وبسایت استانی به‌روز است و تمامی جریمه های ترافیکی معوقه را تا ۷ مارس پرداخت کنند.

دولت گفت مالکان خودرو می توانند انتظار داشته باشند که از پایان مارس و در طول اپریل چک خود را از طریق پست دریافت کنند.

داگ فورد گفت «می دانیم که هزینه های رو به افزایش زندگی باعث گران تر شدن بسیاری از موارد دیگر شده است و می تواند تامین نیازهای اصلی را برای خانواده ها دشوارتر کند.»

منابع خبری می گویند اقدام برای حذف استیکر پلاک خودرو یکی از استراتژی های انتخاباتی در آستانه انتخابات استانی ماه جون است. تیم داگ فورد به دنبال کسب حمایت از رای دهندگان در مناطق حومه شهر است، جایی که اکثریت مردم مالک و راننده یک وسیله نقلیه هستند. هزینه تجدید اعتبار پلاک خودرو و استیکر پلاک‌خودرو در انتاریو حذف شد

دفتر پاسخگویی مالی انتاریو (FAO) به سی تی وی نیوز تورنتو (CTV News) گفت بر اساس تحلیل های انجام شده قبلی در مورد کارمزد ثبت پلاک خودرو تاثیر این اقدام بر استان می تواند «مبلغی بالغ بر یک میلیارد دلار» باشد.

این درآمد در شرایطی حذف می شود که دولت {طبق ارقام تهیه شده FAO و وزارت دارایی} با یک کسری بودجه دوره پسا-پاندمی بین ۱۶ تا ۲۰.۵ میلیارد دلار مواجه است.

پیتر ولتمن (Peter Weltman) ناظر بودجه گفت «از لحاظ کاهش درآمد، تاثیر این طرح بسیار بزرگ تر خواهد بود.» «ما نمی دانیم آیا قرار است کل این اقدام تنها در یک سال انجام شود، یا اینکه اقدامیست که قرار است در طول ۱۰ سال دیگر نیز ادامه داشته باشد.»

هنگامی که در مورد هزینه های بالقوه از داگ فورد سوال شد او در پاسخ اطمینان داد که این پول به اقتصاد انتاریو باز می گردد.

داگ فورد در پاسخ به پرسش هایی در مورد هزینه این طرح گفت «این پول همه است. پول دولت نیست.»

داگ فورد گفت «ما صرفا این پول را دوباره به جیب شما بازمی گردانیم و هدف [افزایش] استطاعت مالی است. مردم در طول دوره این پاندمی بسیار آسیب دیده اند و این یک میلیارد دلار پولی است که به اقتصاد باز می گردد.»

دولت از مارس ۲۰۲۰ به منظور جلوگیری از تجمع مردم در دفاتر خدمات انتاریو به مردم اجازه داده بود که استیکرهای تاریخ گذشته پلاک خودرو را استفاده کنند.

در حال حاضر بیش از هشت میلیون خودرو در انتاریو ثبت شده است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا