انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

انتاریو در پی شناسایی بیش از ۹۰۰ مورد ابتلا جدید از ثبت بالاترین آمار موارد روزانه کووید-۱۹ از ابتدای سپتامبر تا به حال خبر داد

شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

انتاریو از شناسایی بالاترین تعداد موارد کووید-۱۹ مشاهده شده از اوایل سپتامبر تا به حال خبر داد. شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

روز جمعه استان انتاریو ۹۲۷ مورد ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرد.

آخرین بار که تعداد موارد ابتلا شناسایی شده در انتاریو تا این اندازه بالا بود روز ۴ سپتامبر بود که ۹۴۴ مورد ابتلا در این روز گزارش شده بود. شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-19 در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش 900 مورد ابتلا
شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

موارد ابتلا جدید ثبت شده در روز جمعه حاکی از افزایش قابل ملاحظه نسبت به ۷۴۸ مورد گزارش شده در روز پنج شنبه، ۵۹۱ مورد گزارش شده در روز چهارشنبه و ۶۱۳ مورد گزارش شده در روز سه شنبه است.

میانگین متحرک هفت روزه موارد ابتلا روزانه کووید-۱۹ در حال حاضر برابر با ۷۱۱ مورد است؛ این رقم هفته گذشته برابر با ۶۲۵ مورد بود.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۳۳،۹۰۱ تست کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست در استان سه درصد است. شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-19 در انتاریو از اول سپتامبر تا به حال با ثبت بیش 900 مورد ابتلا
شناسایی بالاترین رقم ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو با ثبت بیش ۹۰۰ مورد ابتلا

استان انتاریو شش مورد فوت دیگر به علت کووید-۱۹ را نیز در روز جمعه تائید کرد که تعداد کل مرگ و میر دارای تائید آزمایشگاه در استان انتاریو را با ۹،۹۹۱ مورد می رساند.

وزارت بهداشت اعلام کرد که از میان ۹۲۷ مورد ابتلا ثبت شده در روز جمعه ۴۶۷ مورد ابتلا در میان افراد غیر واکسینه شناسایی شده بود. ۲۷ مورد نیز در میان افرادی که تنها یک دوز تزریق کرده بودند شناسایی شد و ۳۷۸ مورد شامل افرادی بود که کاملاً واکسینه بودند.

مسئولان بهداشت استان اعلام کردند که تعداد موارد ابتلا در میان افراد واکسینه با افزایش جمعیت افرادی که واکسن تزریق می‌کنند افزایش خواهد یافت.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که از میان ۲۶۸ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو، ۲۲۱ مورد مربوط به افرادی است که کاملاً واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۴۷ مورد نیز شامل افرادی است که کاملاً واکسینه هستند.

الیوت گفت از میان ۱۴۰ نفر از بیمارانی که به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ تحت درمان در ICU هستند تعداد ۱۳۰ نفر غیر واکسینه هستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۰ نفر از آنها کاملاً واکسینه هستند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی انتاریو ۷۶ مورد ابتلا در میان جوانان ۱۲ تا ۱۹ سال شناسایی شده است. در همین اثنا نزدیک به ۲۰۰ مورد نیز در میان گروه سنی پنج تا یازده سال شناسایی شده است.

کودکان سن پنج تا یازده سال این هفته واجد شرایط تزریق واکسن کووید-۱۹ شدند.

اکثریت موارد ابتلا در انتاریو شامل ۴۸۵ مورد در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۵۹ سال مشاهده شد.

استان انتاریو از شناسایی ۱۰۷ مورد ابتلا در میان سالمندان ۶۰ تا ۷۹ ساله خبر داد.

نزدیک به ۸۹.۲ درصد از شهروندان واجد شرایط انتاریو یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده اند و ۸۶.۲ درصد هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اند.

اخبار تورنتو  اخبار کانادا   بالاترین آمار موارد روزانه  اخبار تورنتو  اخبار کانادا   بالاترین آمار موارد روزانه  اخبار کانادا  اخبار تورنتو   اخبار کانادا  بالاترین آمار موارد روزانه  اخبار تورنتو اخبار کانادا   بالاترین آمار موارد روزانه اخبار کانادا اخبار تورنتو   

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا