انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می بیش از ۱،۶۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

انتاریو مطابق روند افزایش یکنواخت ابتلا روزانه به کووید-۱۹ روز شنبه نیز از شناسایی ۱،۶۰۰ مورد ابتلای جدید خبر داد

انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می بیش از ۱،۶۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

مسئولان بهداشت انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می از شناسایی بیش از ۱،۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در روز شنبه خبر دادند. انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می بیش از ۱،۶۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

استان انتاریو پس از افزایش یکنواخت تعداد موارد ابتلا در تمام روزهای هفته گذشته، روز شنبه نیز ۱،۶۰۷ مورد جدید ابتلا به ویروس جدید را تائید کرد.

مسئولان بهداشت استان از شناسایی ۱،۴۳۵ مورد جدید در روز جمعه، ۱،۲۹۰ مورد ابتلا در روز پنج شنبه، ۱،۰۰۹ مورد جدید در روز چهارشنبه، ۹۲۸ مورد جدید در روز سه شنبه، و ۸۸۷ مورد جدید در روز دوشنبه خبر داده بودند.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو در حال حاضر برابر با ۱،۱۹۴ است که نسبت به متوسط ۸۹۵ مورد ابتلا در همین روز از هفته گذشته افزایش داشته است.

انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می بیش از 1،600 مورد جدید کووید-19 ثبت کرد
انتاریو برای اولین بار از اواخر ماه می بیش از ۱،۶۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

آخرین بار که استان انتاریو از شناسایی ۱،۶۰۰ مورد ابتلا به این بیماری در طول یک روز خبر داده بود ۲۳ ماه می بود که مسئولان در این تاریخ ۱،۶۹۱ مورد ابتلا جدید ثبت کرده بودند.

وزارت بهداشت استان اعلام کرد که براساس پردازش ۴۲،۲۰۵ تست در ۲۴ ساعت گذشته روز شنبه نرخ مثبت شدن تست ها در استان به ۴.۶ درصد رسیده است.

از میان موارد جدید ابتلا ثبت شده در امروز ۷۴۳ مورد شامل افراد غیر واکسینه، یا افرادی بود که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند یا کسانی که وضعیت واکسن آنها نامشخص بود. تعداد ۸۶۴ مورد ابتلا باقیمانده مربوط به افراد کاملاً واکسینه بود.

کارشناسان بهداشت توضیح داده اند که تعداد موارد ابتلا در میان افراد کاملاً واکسینه طبیعتاً متناسب با افزایش جمعیت افرادی که واکسن تزریق می کنند افزایش خواهد یافت.

استان انتاریو روز شنبه پنج مورد فوت دیگر نیز ثبت کرد که شمار کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۰۷۰ نفر می رساند.

در حال حاضر دست کم ۳۲۳ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو تحت درمان هستند. کریستین الیوت وزیر بهداشت استان اعلام کرد که از میان این بیماران تعداد ۲۳۹ نفر شامل کسانی است که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۸۴ نفر باقیمانده نیز کاملاً واکسینه هستند.

استان انتاریو از روز شنبه ۷۸۶ مورد ابتلای قبلی را به عنوان بهبودیافته در نظر می گیرد، که شمار بیماران بهبودیافته استان را به ۶۱۰،۵۹۲ نفر می رساند.

گزارش امروز آمار موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۶۳۰،۶۷۱ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند.

 

موارد کووید-۱۹ جدید در کدام بخش های انتاریو شناسایی شده اند؟

 

در ناحیه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲۴۷ مورد ابتلا جدید در تورنتو، ۱۰۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۹۶ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۳ مورد جدید در منطقه هالتون، و ۵۶ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند.

مسئولان استان از شناسایی ۱۲۹ مورد جدید در ناحیه کینگستون، ۱۲۳ مورد جدید در اتاوا، ۹۹ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا و ویندزور اسکس، ۶۶ مورد جدید در منطقه نیاگارا، ۵۵ مورد جدید در همیلتون و ۵۳ مورد جدید در واترلو خبر دادند. سایر نقاط استان از شناسایی کمتر از ۵۰ مورد ابتلا جدید در روز شنبه خبر دادند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱،۶۰۷ مورد ابتلا جدید گزارش شده در روز شنبه تعداد ۳۷۱ مورد در میان کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

علاوه بر این استان انتاریو از ثبت ۱۴۷ مورد ابتلا جدید در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۵۱۹ مورد ابتلا در گروه سنی افراد ۲۰ تا ۳۹ سال خبر داد.

به همین ترتیب مسئولان ۳۹۲ مورد ابتلا جدید نیز در گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال و ۱۵۴ مورد ابتلا جدید در گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۲۲ مورد ابتلا جدید نیز در میان افراد بزرگ‌تر از ۸۰ سال شناسایی کردند.

تا روز شنبه ۴۸ مورد ابتلا جدید به واریانت اومیکرون در استان انتاریو شناسایی شده است.

دولت انتاریو روز جمعه اعلام کرد که از روز ۴ ژانویه تمامی افراد ۱۸ سال و بزرگ‌تر را به گروه واجدین شرایط تزریق دوز سوم اضافه خواهد کرد. شهروندان باید دوز دوم واکسن خود را شش ماه پیش از تزریق دوز سوم دریافت کرده باشند.

علاوه بر این استان انتاریو اعلام کرد که کیو آر کد دیجیتال یا چاپی استان از روز ۴ ژانویه یک بخش اجباری از سیستم گواهی واکسیناسیون خواهد بود.

آخرین آمار کرونا  آخرین آمار کووید-۱۹    آخرین آمار کرونا  آخرین آمار کووید-۱۹   آخرین آمار کرونا  آخرین آمار کووید-۱۹  آخرین آمار کرونا  آخرین آمار کووید-۱۹  اومیکرون  اومیکرون   اومیکرون  اومیکرون   اومیکرون        اومیکرون

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا