انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مرد انتاریویی برنده ۷۰ میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد، اما می گوید برنامه ای برای بازنشسته شدن ندارد

مرد  ساکن برمپتون که ۷۰ میلیون دلار در قرعه کشی لوتو مکس برنده شد می خواهد به سواحل مدیترانه سفر کند

مرد انتاریویی برنده ۷۰ میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد، اما می گوید برنامه ای برای بازنشسته شدن ندارد

پس از حدود ۳۰ سال لاتاری بازی کردن و رویاپردازی درباره یک بلیط برنده بالاخره روز موعود برای پدر اهل برمپتون انتاریو فرارسید و او اکنون ۷۰ میلیون دلار ثروتمندتر شده است.

مرد انتاریویی برنده 70 میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد، اما می گوید برنامه ای برای بازنشسته شدن ندارد
مرد انتاریویی برنده شد

منوهارِن پونوتورای (Manoharan Ponnuthurai) که ۵۴ سال دارد هنگام دریافت چک جکپات خود در مرکز او ال جی پرایز (OLG Prize Centre) در تورنتو گفت «من رویاهای بسیاری درباره یک برد «بزرگ» داشتم و چند بار به تحقق این رویا نزدیک شدم.»

حدود ۱۵ سال پیش پونوتورای ۲،۸۰۰ دلار برنده شد اما مبلغ بلیط برنده او به دریافتی چند میلیون دلاری فعلی حتی نزدیک نیز نبود.

این بار پونوتورای اولین کسی بود که خبر را شنید: از قرعه کشی ۱۷ دسامبر یک بلیط برنده در برمپتون وجود دارد. او بلیط لوتو مکس خود را بیرون آورد و دید که چهار رقم اول او با رقم برنده مطابقت دارد.

پونوتورای گفت «آنچنان می لرزیدم که نمی توانستم ادامه بدهم.» 

او از همسر و فرزندان خود خواست که برای کمک به خواندن مابقی اعداد به او کمک کنند. «با جور درآمدن هر عدد، قلبم تندتر و تندتر می زد.»  مرد انتاریویی برنده ۷۰ میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد، اما می گوید برنامه ای برای بازنشسته شدن ندارد

او در حالی که شوکه شده بود به آهستگی با خودش می گفت «برنده شدم، برنده شدم.»

با وجود اینکه پونوتورای یک مولتی میلیونر است هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد. به عنوان مالک یک شرکت تولیدی کوچک چندین کارمند/کارگر دارد که برای امرار معاش خود به او وابسته هستند. اما همسر او آماده است که شغل خود را ترک کند و به تحصیل و مدرسه بازگردد. مرد انتاریویی برنده ۷۰ میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد

پونوتورای در صدر فهرست اولویت های خود می خواهد که ۷۰ میلیون دلار ثروت خود را در درجه اول برای یک خانه جدید برای خانواده خود خرج کند و سواحل اروپا در کنار دریای مدیترانه را بگردد. 

او گفت «من برای آینده خانواده ام فوق العاده خوشحال هستم. هر کاری که تصمیم بگیریم انجام بدهیم به عنوان یک خانواده انجام خواهیم داد و این برای من از همه مهمتر است.» مرد انتاریویی برنده ۷۰ میلیون دلار جکپات لوتو مکس شد، اما می گوید برنامه ای برای بازنشسته شدن ندارد لاتاری  برمپتون انتاریو   لاتاری    لاتاری

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا