انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

حذف برخی از علائم از دستورالعمل غربالگری کووید-۱۹ برای مدارس و مراکز مراقبت کودکان

علائم آبریزش بینی و سردرد از دستورالعمل غربالگری مدارس و مراکز مراقبت کودکان حذف شد

حذف برخی از علائم از دستورالعمل غربالگری کووید-۱۹ برای مدارس و مراکز مراقبت کودکان

دولت انتاریو در آستانه فرارسیدن موعد بازگشت دانش‌آموزان به کلاس‌های درس در هفته آینده دستورالعمل غربالگری خود را به‌روزرسانی کرد و این دستورالعمل ازاین‌پس شامل علائم آبریزش بینی، گلودرد و سردرد در فهرست علائم مرتبط با کووید-۱۹ نخواهد بود.

فهرست غربالگری ازاین‌پس صرفاً شامل پنج علامت خواهد بود که طبق این دستورالعمل «شایع‌ترین علائم وابسته» به ویروس هستند و درعین‌حال این دستورالعمل تصدیق می‌کند که «با افزایش دانش ما درباره کووید-۱۹، تغییر و تکامل» ادامه خواهد یافت.

این پنج علامت شامل تب و/یا لرز، سرفه کردن یا سرفه با صدای بلند، تنگی نفس، کاهش یا از دست دادن چشایی یا بویایی، حالت تهوع و همچنین استفراغ و/یا اسهال است. علاوه بر این اصلاح جزئی انجام‌شده در این دستورالعمل به خواهران و برادران کاملاً واکسینه یک کودک که دارای علائم کووید-۱۹ است اجازه می‌دهد که به شرکت در کلاس‌ها ادامه دهند.

زمستان گذشته خواهران و برادران دانش‌آموزی که دارای علائم بود نیز باید در خانه می‌ماندند.

باید خاطرنشان کرد که همچنان انتظار می‌رود که والدین در صورت بروز علائم در کودکان خود، حتی علائمی که در فهرست وجود ندارد، باید از فرستادن آنها به مدرسه یا مراکز مراقبت از کودکان خودداری کنند. این دستورالعمل صرفاً در مورد زمانی که دانش‌آموز می‌تواند به مدرسه برگردد اعمال می‌شود.

دکتر ایلین دی ویلا (Eileen de Villa) کارشناس پزشکی بهداشت تورنتو روز دوشنبه پس از هدایت تور بازدید از یک کلینیک واکسیناسیون کودکان به خبرنگاران گفت «من تنها همین را به والدین می‌گویم: چنین موردی به‌عنوان اینکه شاید در حال ابتلا به یک بیماری جزئی باشد وجود ندارد.» «حتی اگر کوچک‌تری گمانی نسبت به ناخوش بودن فرزند خود دارید لازم است که او را در خانه و جدا از دیگران نگه‌دارید تا هنگامی‌که مشخص شود که چه عاملی در حال ایجاد علائم بیماری او است.»

دستورالعمل غربالگری در مورد دانش‌آموزانی که دارای یکی از پنج علامت شایع وابسته به کووید-۱۹ هستند تقریباً با سال گذشته یکسان است. اگر تست کووید-۱۹ دانش‌آموزان دارای علائم بیماری منفی شود می‌توانند حداقل ظرف ۲۴ ساعت پس از آغاز بهبود علائم به مدرسه یا مرکز مراقبت از کودکان بازگردند؛ اما اگر تست انجام ندهند در این صورت باید به مدت ۱۰ روز قرنطینه شوند.

تنها استثنایی که برای این سیاست در نظر گرفته خواهد شد در مورد کودکانی است که توسط یک پزشک معاینه شده‌اند و بیماری دیگری برای آنها تشخیص داده‌شده است و علائم بیماری ظرف حداقل ۲۴ ساعت گذشته در حال بهبود بوده است. حذف برخی از علائم از دستورالعمل غربالگری کووید-۱۹ برای مدارس و مراکز مراقبت کودکان

حذف برخی از علائم از دستورالعمل غربالگری کووید-19 برای مدارس و مراکز مراقبت کودکان
حذف برخی از علائم از دستورالعمل غربالگری کووید-۱۹ مدارس و مراکز مراقبت کودکان

دولت انتاریو    داگ فورد    دولت انتاریو    داگ فورد   دولت انتاریو    داگ فورد     دولت انتاریو  داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا