انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو

جان توری بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو تأکید کرد

شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو

شهردار تورنتو، جان توری روز چهارشنبه با افزایش درخواست گواهی واکسیناسیون در سفرهای خارجی و سایر فعالیت‌ها در انتاریو گفت، استان می‌بایست گذرنامه واکسن اصولی و داوطلبانه صادر کند. شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

شهردار تورنتو در جواب سوالی مبنی بر صدور گواهی واکسیناسیون قابل حمل در تورنتو اظهار نمود که استان انتاریو به دلیل مدیریت تمام اطلاعات تزریق واکسیناسیون، در این زمینه به خوبی عمل خواهد کرد.

روز چهارشنبه جان توری در بیانیه‌ای مدعی شد: «اگر اشخاصی، از جمله دولت، از شما بخواهند مدرکی مبنی بر واکسیناسیون خود ارائه دهید، پس همان دولت (در اینجا دولت استانی) می‌بایست چیزی را برای مردم تهیه کند تا بتوانند واکسینه شدن خود را نشان دهند. چه کسی جز دولت گواهی واکسن را تهیه می‌کند؟ استان تمام گزارشات، از افراد واکسینه شده گرفته تا مکان، زمان و تعداد دوزهای دریافتی را در سیستم خود به ثبت رسانده است.»

دیروز پزشک ارشد انتاریو، کیران مور اظهار نمود که نه گذرنامه واکسن «در این زمان» ضروری بود و نه توسط دولت فورد در نظر گرفته می‌شود.

همچنین مقامات استانی مدعی شدند که گذرنامه واکسن بر عهده دولت فدرال می باشد. شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو

شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو
شهردار تورنتو : تاکید بر صدور گذرنامه واکسن کرونا در انتاریو

تا به امروز سیستم کواکس از طریق ایمیل به افراد واکسینه شده یک مدرک تک برگی ارائه داده است. در این مدرک هر دوزی که دریافت شود و همچنین اطلاعات زمان، تاریخ، برند واکسن و حتی بازویی که واکسن به آن تزریق شده را ذکر می‌کنند.

این مدرک در طول سفر گواهی واکسیناسیون برای ارائه به دولت و برخی موسسات است.

کالج سنکا اعلام کرد شرط ورود کارکنان و دانشجویان به کالج واکسیناسیون کامل است. حتی یکی از استریپ کلاب‌های تورنتو مدعی شد شرط ورود افراد مدرکی مبنی بر واکسینه شدن است.

همچنین هیئت تجاری تورنتو به دلیل ضرورت برگزاری همایش‌هایی در فضای بسته، از جمله کنفرانس‌ها، خواهان سیستم گواهی واکسن جدید شد.

جدا از نگرانی‌های شخصی، کارشناسان به داوطلبانه بودن واکسیناسیون اشاره کردند و درخواست ارائه گواهی واکسیناسیون ممکن است مانع فعالیت‌های ساده مردم شود.

به گفته جان توری، بحث در مورد پیامدهای شخصی چنین سیستمی مانع مطرح کردن عملکرد آن است.

وی افزود: «همه راه می‌روند و می‌گویند «نه، نه این را نخواهیم داشت» و راجع‌به عملکرد فلسفی بحث می‌کنند؛ حتی اگر فقط برای برگشت به کشوری بدون قرنطینه باشد، نشان می‌دهد که واکسینه شده‌اند و فقط استان می‌تواند گواهی این واکسیناسیون را ارائه دهد.»

دولت استان کبک در کانادا و همچنین کشورهای فرانسه، انگلستان و روسیه اعلام کردند که در آینده گذرنامه واکسن کرونا را صادر می‌کنند.

واکسیناسیون کرونا              واکسیناسیون کرونا                    واکسیناسیون کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا