انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو با تصویب یک طرح، جلسات عمومی برای تصویب لایحه انتقال بیماران به مراکز مراقبت طولانی مدت را حذف کرد

دولت انتاریو لایحه انتقال بدون رضایت بیماران به مراکز مراقبت طولانی مدت را بدون جلسات بحث عمومی یا بررسی در کمیته پیش خواهد برد

دولت انتاریو با تصویب یک طرح، جلسات بحث عمومی برای تصویب لایحه انتقال بیماران به مراکز مراقبت طولانی مدت را حذف کرد

علیرغم نگرانی های سالمندان و مدافعان حقوق اجتماعی، دولت انتاریو جلسات بحث عمومی برای تصویب قانونی که اجازه می دهد بیماران بیمارستان را در طول مدتی که منتظر آماده شدن تخت در مرکز مراقبت های طولانی مدت دلخواه خود هستند بدون رضایت به یک مرکز موقتی منتقل کرد، حذف می کند.

دولت انتاریو با تصویب یک طرح، جلسات بحث عمومی برای تصویب لایحه انتقال بیماران به مراکز مراقبت طولانی مدت را حذف کرد
دولت انتاریو با تصویب یک طرح، جلسات بحث عمومی برای تصویب لایحه انتقال بیماران به مراکز مراقبت طولانی مدت را حذف کرد

دولت انتاریو هفته گذشته طرحی را ارائه کرد که این لایحه را مستقیماً به مرحله قرائت سوم منتقل می کند، به این معنی که در طول مراحل تصویب توسط کمیته مورد بررسی قرار نخواهد گرفت یا مشمول جلسات بحث عمومی نخواهد شد.

نخست وزیر داگ فورد در مجلس نمایندگان گفت «ما نیاز داریم که آنها را به یک خانه سالمندان بفرستیم.»

نماینده اپوزیسیون از حزب نیودموکرات تلاش کرد تا از دموکراسی دفاع کند و مانع از حذف مرحله بحث عمومی توسط دولت شود، اما شکست خورد.

این قانون اجازه می دهد تا بیماران بیمارستان در طول مدتی که در انتظار آماده شدن تخت در مرکز دلخواه خود هستند، بدون رضایت به یک مرکز مراقبت‌های طولانی‌مدت موقت منتقل شوند.

استان انتاریو می گوید نزدیک به ۶،۰۰۰ بیمار در بیمارستان ها هستند که به «سطح متفاوتی از مراقبت» نیاز دارند و باید از بیمارستان مرخص شوند. از میان این بیماران ۲،۰۰۰ نفر در فهرست انتظار برای مراکز مراقبت طولانی مدت قرار دارند.

بیمارستان‌های سراسر استان در ماه‌های اخیر بخش‌های اورژانس را به دلیل کمبود شدید کادر پرستاری برای ساعت‌ها یا روزها تعطیل کرده‌اند.

پل کالاندرا (Paul Calandra) وزیر مراقبت های طولانی مدت گفته است که این قانون تخت های مراقبت های حاد و کوتاه مدت را در بیمارستان ها آزاد می کند. این قانون اجازه نمی‌دهد که بیماران به صورت فیزیکی به اجبار به مرکز مراقبت های طولانی‌مدت منتقل شوند، اما مشخص نیست که اگر بیمار از انتقال خودداری کند چه اتفاقی می‌افتد.

پل کالاندرا گفته است که در صورت امتناع از جابجایی بیماران «قطعاً» باید طبق نرخ روزانه هزینه پرداخت کنند، اما نگفته است که این مبلغ چقدر خواهد بود.

کالاندرا همچنین اشاره ای نکرد که از چه زمانی باید بیماران نیازمند مراقبت های طولانی مدت مبلغ ۶۲ دلار در روز سهم بیمار را (که مدافعان طرح می گویند مشابه مبلغی است که باید در مراکز مراقبت طولانی مدت بپردازند) پرداخت کنند، علاوه بر این مشخص نیست که از چه زمانی بیماران باید هزینه بیمارستان را بر اساس نرخ بدون بیمه بپردازند که می تواند به هزاران دلار در روز برسد.

نمایندگان احزاب نیودموکراتیک، لیبرال و سبز اقدام دولت برای دور زدن جلسات بحث عمومی را ضد دموکراتیک خواندند.

دولت انتاریو قبلاً گفته بود که فاصله ای که می توان یک نفر را از محله زندگی خود جابجا کرد، یک هفته پس از تصویب این لایحه در مقررات تنظیم می شود.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا