انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

انتاریو ضمن اعلام سیاست‌های جدید واکسیناسیون در محیط‌های پرخطر از توقف برنامه بازگشایی استان خبر داد

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

انتاریو هم‌زمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسن در محیط‌های پرخطر هرگونه اقدامات مربوط به طرح بازگشایی استان را در آستانه فرارسیدن «پاییز و زمستان متفاوت» متوقف کرد.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو 

کارکنان، کارمندان، پیمانکاران، دانش جویان و داوطلبان در بیمارستان‌ها و محیط‌های مراکز و تسهیلات مراقبتی باید حداقل گواهی واکسیناسیون کامل در مقابل کووید-۱۹، یا دلایل پزشکی برای عدم واکسیناسیون یا تکمیل جلسه آموزش واکسیناسیون ارائه کنند.

بنا بر اعلام دولت سیاست‌های جدید واکسیناسیون در محیط‌های پرخطر باید تا پیش از ۷ سپتامبر پیاده‌سازی شوند. طبق اعلام دولت افراد شاغل در این محیط‌ها که گواهی واکسیناسیون کامل در مقابل کووید-۱۹ ارائه نکنند موظف به انجام تست‌گیری‌های منظم خواهند بود.

دولت نخست وزیر داگ فورد با اعلام سیاست‌های جدید واکسن در روز سه‌شنبه گفت که این تصمیم «در پاسخ به داده‌های در حال تکامل پیرامون سرایت‌پذیری واریانت دلتا» گرفته شده است.

سیاست‌های جدید مشابه سیاست‌هایی خواهند بود که از قبل در مراکز مراقبت طولانی‌مدت استان در حال اجرا است. علاوه بر این وزیر آموزش اعلام کرد که قصد دارد سیاست افشای وضعیت واکسیناسیون را برای تمامی کارکنان مناطق آموزشی دولتی و کارمندان مدارس خصوصی به اجرا بگذارد.

سیاست‌های جدید وزارت آموزش در محیط‌های دارای مجوز مراقبت از کودکان نیز اجر خواهد شد. ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد
ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو با سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

بنا به گفته دولت تست‌گیری فوری کووید-۱۹ برای کارمندانی که کاملاً ایمن‌سازی نشده‌اند الزامی خواهد بود.

سیاست‌های واکسیناسیون که در سایر محیط‌های پرخطر پیاده‌سازی خواهند شد شامل مواردی است که در ادامه آمده است:

• مؤسسات تحصیلات تکمیلی
• خانه‌های سالمندان دارای مجوز
• پناهگاه‌های حمایت از زنان
• خانه‌های گروهی و محیط برنامه‌های روزانه برای بزرگ‌سالان دارای معلولیت‌های رشدی، مراکز درمانی کودکان و سایر خدمات مرتبط با نیازهای ویژه کودکان و محیط‌های دارای مجوز اسکان کودکان

سیاست‌های جدید از اجباری کردن واکسیناسیون برای کارکنان خط مقدم در مشاغل پرخطر اجتناب می‌کند؛ اگرچه اجباری کردن واکسن خواسته‌ای است که بارها توسط گروه‌های کادر درمان و سایر مدافعان مطرح ‌شده است.

دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی سازمان بهداشت روز سه‌شنبه گفت «ما باید برای محافظت از سلامت تمامی شهروندان انتاریو اقدامات قاطعانه‌ای به اجرا بگذاریم.» «سیاست‌هایی که امروز اعلام می‌کنم پیوند مهمی در زنجیره محافظتی هستند که به قوی نگه‌داشتن انتاریو در مواجهه با موج چهارم کمک می‌کنند.» «می‌دانم هضم مطالبی که امروز برای شما تشریح شد سنگین است اما سیاست‌های جدید همان اقداماتی است که لازم است برای محافظت از انتاریو انجام دهیم.»

علاوه بر این انتاریو سه‌شنبه اعلام کرد که از ۱۸ آگوست سقف سنی دریافت واکسن فایزر را به کودکان متولد ۲۰۰۹ گسترش خواهد داد، یعنی بسیاری از کودکان ۱۱ ساله می‌توانند واکسن تزریق کنند.

دولت اعلام کرد «انتاریو به‌دقت داده‌های مربوط به آلبرتا و بریتیش کلمبیا را برای اتخاذ این تصمیم پایش کرده است و چندین ماه است که این استان‌ها واکسن فایزر را بدون هیچ‌گونه ریسک شناسایی‌شده برای کودکان متولد ۲۰۰۹ ارائه کرده‌اند.»

«تمامی کودکانی که تا قبل از پایان ۲۰۲۱ به سن ۱۲ سال می‌رسند واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ هستند و می‌توانند از طریق سیستم نوبت‌دهی استان، از طریق اداره منطقه بهداشت دولتی خود، یا داروخانه‌ها وقت بگیرند یا بدون وقت قبلی به یکی از کلینیک‌های واکسیناسیون در سراسر استان مراجعه کنند.»

نخست‌وزیر داگ فورد گفته بود که واکسن را در هیچ‌یک از بخش‌های اقتصادی اجباری نخواهد کرد زیرا عدم تزریق واکسن را یک حق قانونی می‌داند.

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

انتاریو ادامه بازگشایی‌ها را متوقف می‌کند

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد

علاوه بر این دولت فورد روز سه‌شنبه اعلام کرد که باوجود فاصله نزدیک تا دستیابی به هدف‌گذاری‌های لازم برای خروج از مرحله ۳، دولت به علت ریسک واریانت دلتا ادامه برنامه بازگشایی را تا اطلاع بعدی متوقف می‌کند.

دولت اعلام کرد که دکتر کییرن مور به همراه سایر کارشناسان بهداشت پایش شرایط را ادامه می‌دهند. میانگین متحرک هفت‌روزه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو همچنان در حال بالا رفتن است و روز سه‌شنبه به ۴۷۲ مورد رسید.

دکتر مور گفت «ما با تمام قوا در حال آماده شدن برای پاییز هستیم.» «متأسفم که باید این را بگویم اما فکر می‌کنم که پاییز و زمستان متفاوتی را در پیش خواهیم داشت.» دقیقاً هفته گذشته دکتر مور گفته بود که انتاریو تنها «هفت تا ده روز» با رسیدن به اهدافی که امکان خروج استان از مرحله ۳ و اساساً حذف تمامی محدودیت‌های بهداشت عمومی باقیمانده را فراهم می‌کند، فاصله دارد. 

در همین حین انتاریو ارائه دوز سوم کووید-۱۹ برای افراد در معرض ریسک بالای بیماری را نیز آغاز خواهد کرد. دولت گفت که تزریق دوز سوم به افزودن یک «لایه اضافی محافظتی در مقابل واریانت دلتا» کمک می‌کند.

ادامه بازگشایی‌ها در انتاریو همزمان با رونمایی از سیاست‌های جدید واکسیناسیون کرونا متوقف شد کارکنان، کارمندان، پیمانکاران، دانش جویان و داوطلبان در بیمارستان‌ها و محیط‌های مراکز و تسهیلات مراقبتی باید حداقل گواهی واکسیناسیون کامل در مقابل کووید-۱۹، یا دلایل پزشکی برای عدم واکسیناسیون یا تکمیل جلسه آموزش واکسیناسیون ارائه کنند. بنا بر اعلام دولت سیاست‌های جدید واکسیناسیون در محیط‌های پرخطر باید تا پیش از ۷ سپتامبر پیاده‌سازی شوند. طبق اعلام دولت افراد شاغل در این محیط‌ها که گواهی واکسیناسیون کامل در مقابل کووید-۱۹ ارائه نکنند موظف به انجام تست‌گیری‌های منظم خواهند بود.

دولت نخست وزیر داگ فورد با اعلام سیاست‌های جدید واکسن در روز سه‌شنبه گفت که این تصمیم «در پاسخ به داده‌های در حال تکامل پیرامون سرایت‌پذیری واریانت دلتا» گرفته شده است. سیاست‌های جدید مشابه سیاست‌هایی خواهند بود که از قبل در مراکز مراقبت طولانی‌مدت استان در حال اجرا است. علاوه بر این وزیر آموزش اعلام کرد که قصد دارد سیاست افشای وضعیت واکسیناسیون را برای تمامی کارکنان مناطق آموزشی دولتی و کارمندان مدارس خصوصی به اجرا بگذارد. نخست وزیر داگ فورد نخست وزیر داگ فورد نخست وزیر داگ فورد نخست وزیر داگ فورد دکتر کییرن مور دکتر کییرن مور دکتر کییرن مور دکتر کییرن مور

اخبار تورنتو  اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا