انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت محافظه کار انتاریو قصد ندارد وعده انتخاباتی ۲۰۱۸ خود برای کاهش قبض برق را محق کند

دولت محافظه کار انتاریو کاهش ۱۲ درصدی قبض برق را اعمال نخواهد کرد؛ محافظه کاران میگویند قیمت فعلی پایینتر از طرح لیبرال ها است

دولت محافظه کار انتاریو قصد ندارد وعده انتخاباتی ۲۰۱۸ خود برای کاهش قبض برق را محق کند

دولت محافظه کار پیشرو انتاریو وعده انتخاباتی سال ۲۰۱۸ خود در مورد پایین آوردن مبلغ قبض برق تا ۱۲ درصد را محقق نخواهد کرد. دولت محافظه‌کار انتاریو قصد ندارد وعده انتخاباتی ۲۰۱۸ خود برای کاهش قبض‌برق را محق کند

دولت محافظه کار انتاریو قصد ندارد وعده انتخاباتی 2018 خود برای کاهش قبض برق را محق کند
دولت محافظه کار انتاریو وعده انتخاباتی ۲۰۱۸ خود برای کاهش قبض‌برق را محق نمیکند

گزارشی در مورد قبض برق که امروز توسط دفتر پاسخگویی مالی انتاریو منتشر شد می گوید که از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ متوسط قبض مشترکین برق تا ۴.۳ درصد افزایش یافته و به افزایش ۲ درصدی در هر سال ادامه خواهد داد.

گزارش دفتر پاسخگویی مالی انتاریو (FAO) می گوید که ستاد وزارت انرژی به آنها اطلاع داده است که دولت قصد ندارد ۱۲ درصد کاهش قیمت نسبت به سطح قیمت ۲۰۱۸ را اعمال کند اما قصد دارد به تعهد خود در مورد کاهش ۱۲ درصدی قبض برق نسبت به قیمتی که قبض برق می توانست طبق طرح برق منصفانه دولت لیبرال قبلی داشته باشد عمل کند.

برنامه انتخاباتی محافظه کاران بیان می کرد که این دولت با بازگرداندن پرداخت های سود سهام هایدرو وان (Hydro One) به خانواده ها، پرداخت هزینه برنامه های حفاظت و نگهداری از محل درآمدهای عمومی، لغو قراردادهای انرژی و اعلام وقفه قانونی در مورد قراردادهای جدید قبض برق را تا ۱۲ درصد کاهش می دهد.

تاد اسمیت وزیر انرژی در بیانیه ای اعلام کرد که گزارش FAO تایید می کند که قبض برق ۱۲ درصد پایینتر از مبلغی خواهد بود که تحت طرح لیبرال ها می داشت و کسری ذخایر بودجه صرفا افزایشی خواهد بود.

گزارش FAO میگوید که ۹ برنامه مختلف یارانه انرژی و برق در فاصله ۲۰۲۰ تا ۲۰۴۰ مبلغ ۱۱۸.۱ میلیارد دلار هزینه برای استان خواهد داشت.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا