انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

انتاریو روز جمعه از شناسایی ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ و آغاز اجرای دستورالعمل جدید تست گیری خبر داد

انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

علاوه بر این ۱۵ مورد فوت ناشی از کووید-۱۹ نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته گزارش شد که بالاترین رقم گزارش شده ظرف چند ماه گذشته است؛ بر اساس آمار امروز شمار کل مرگ و میر ناشی از این بیماری به ۱۰،۱۹۴ مورد می رسد. انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

از میان مواردی که امروز گزارش شد تعداد ۱۳،۴۳۶ ابتلا در میان افراد کاملاً واکسینه، ۲،۲۷۸ مورد در میان افراد غیر واکسینه و ۶۴۷ مورد نیز در میان کسانی که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند شناسایی شد. وضعیت واکسیناسیون ۳۵۲ مورد باقیمانده نامشخص است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۷۵،۰۹۳ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست در انتاریو در حال حاضر ۲۹.۸ درصد است.

روز پنج شنبه دکتر کییران مور کارشناس ارشد پزشکی استان اعلام کرد که انتاریو به دلیل کمبود تست های واکنش زنجیره پلیمراز (PCR) در سراسر استان دستورالعمل های تست گیری خود برای عموم مردم را تغییر می دهد.

از امروز تست های PCR تنها برای افراد دارای ریسک بالا و دچار علائم و کسانی که در محیط های دارای ریسک بالا کار می کنند و جمعیت های آسیب پذیر فراهم خواهد بود. در حال حاضر از مردم عادی که دارای علائم ملایم هستند خواسته شده است که تست انجام ندهند.

فهرست کامل کسانی که واجد شرایط تست گیری PCR هستند را می توانید اینجا مشاهده کنید.

از تمامی افرادی که دارای علائم مرتبط با کووید-۱۹ هستند خواسته شده است که فرض کنند که به ویروس مبتلا هستند و خود را مطابق دستورالعمل های بازنگری شده قرنطینه کنند که شامل پنج روز برای افراد کاملاً واکسینه، هفت روز برای کسانی که در محیط های دارای ریسک بالا کار می کنند و ۱۰ روز برای افراد غیر واکسینه و دارای نقص ایمنی است.

دکتر مور گفت که با توجه به اینکه تست گیری به راحتی برای اغلب افراد عادی فراهم نیست از این پس نرخ بستری در بیمارستان بر اثر کووید-۱۹ همچنان شاخص کلیدی میزان گسترش واریانت بسیار انتقال پذیر اومیکرون در انتاریو خواهد بود.

در حال حاضر از میان ۱،۱۴۴ بیمار بستری در بیمارستان {۱۷۹ مورد افزایش نسبت به آمار کل دیروز} ۵۳۶ نفر کاملاً واکسینه و ۲۳۶ نفر غیر واکسینه هستند و ۴۲ نفر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. در مورد وضعیت واکسیناسیون سایر بیماران بستری اطلاعاتی ارائه نشده است.

تعداد ۲۰۵ بیمار مبتلا به کووید در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند {پنج مورد افزایش ظرف ۲۴ ساعت گذشته} که از این میان ۸۹ نفر از بیماران غیر واکسینه و ۴۷ نفر کاملاً واکسینه هستند و هفت نفر از بیماران نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نشده است.

مسئولان دولت روز چهارشنبه اعلام کردند که استان انتاریو در تلاش است که نحوه گزارش داده های بیمارستانی را تغییر دهند تا اطلاعات مربوط به کسانی که به دلیل کووید-۱۹ بستری می شوند در مقابل کسانی که به دلایل دیگری بستری شده اند اما پس از بستری تست آنها مثبت شده است در گزارش ها منعکس شود. انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، 16،713 مورد جدید کووید-19 ثبت کرد
انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمت های استان شناسایی شده اند؟

 

مطابق داده هایی که توسط استان منتشر شد اغلب موارد گزارش شده در روز جمعه در تورنتو (۳،۸۹۹)، منطقه پیل (۱،۶۳۹)، اتاوا (۱،۴۳۱) و منطقه یورک (۱،۳۹۱) شناسایی شده است.

سایر مناطقی که از تعداد بالای موارد ابتلا خبر دادند شامل همیلتون (۸۶۵)، منطقه دورهام (۷۶۶) و منطقه هالتون (۷۵۶) است. انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد

انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، 16،713 مورد جدید کووید-19 ثبت کرد
انتاریو همزمان با اجرای دستورالعمل جدید تست گیری، ۱۶،۷۱۳ مورد کووید-۱۹ ثبت کرد

آخرین آمار واکسیناسیون کووید-۱۹

 

تا روز جمعه ۹۰.۸ درصد از شهروندان ۱۲ سال و بزرگتر در انتاریو یک دوز واکسن کووید-۱۹ و ۸۸.۱ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

از ابتدای شروع کمپین واکسیناسیون کووید-۱۹ در انتاریو دست کم ۲۷،۲۰۸،۶۷۵ دوز واکسن برای شهروندان تزریق شده که تزریق بیش از ۱۹۵،۰۰۰ دوز واکسن تنها در روز پنجشنبه انجام شده است.

آمار کووید-۱۹ تورنتو    اخبار کانادا  آمار کووید-۱۹ تورنتو  اخبار کانادا  آمار کووید-۱۹ تورنتو  اخبار کانادا آمار کووید-۱۹ تورنتو  اخبار کانادا  آمار کووید-۱۹ تورنتو اخبار کانادا   آمار کووید-۱۹ تورنتو  اخبار کانادا  اخبار کانادا  آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو  آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو  آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو     آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو        آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو      آخرین آمار  بیمارستان های تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا