انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

سخنگوی نخست وزیر انتاریو گفت که داگ فورد به دلیل حضور معترضان ضد واکسن در مقابل خانه خود نتوانسته وارد خانه شود

تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

سخنگوی داگ فورد نخست وزیر انتاریو گفت که او و خانواده اش به دلیل تظاهرات معترضان ضد واکسن در مقابل خانه نتوانسته اند وارد خانه شوند. تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

ایوانا یلیچ (Ivana Yelich) سخنگوی داگ فورد بعد از ظهر دوشنبه در توییتر گفته بود «نخست وزیر و خانواده او به دلیل تظاهرات معترضان ضد واکسن در مقابل خانه در بیشتر مدت تعطیلات آخر هفته و همین‌طور امروز نتوانسته وارد خانه شوند.»

روز یکشنبه پلیس تورنتو تائید کرد که تظاهرکنندگان در مقابل خانه نخست وزیر در اتوبیکو تجمع کرده اند تا ظاهراً به استراتژی واکسیناسیون انتاریو علیه کووید-۱۹ اعتراض کنند.

معترضان در گذشته چندین بار در طول دوره پاندمی برای محکوم کردن مقررات بهداشت عمومی به کار گرفته شده برای مبارزه با شیوع ویروس در مقابل خانه نخست وزیر جمع شده بودند.

روز جمعه دولت در واکنش به افزایش تعداد موارد ابتلا سقف ظرفیتی جدیدی برای رستوران‌ها و سایر محیط های عمومی و همچنین ظرفیت مجاز کمتری برای دورهمی های اجتماعی اعلام کرد. تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد
تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون مقابل خانه داگ فورد مانع ورود به خانه

لیبرال ها درباره محل اقامت فورد می پرسند

تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

توییت یلیچ در پاسخ به توییت دیگری که توسط اکانتی به نام «اتاق جنگ حزب لیبرال انتاریو (Ont. Liberal Party War Room)» دقایقی بعد از ساعت ۶ بعد از ظهر منتشر شده بود اکانت رسمی توییتر حزب لیبرال انتاریو را تگ کرده است.

در این توییت ویدئویی از یک زن ناشناس در یک خودرو قابل مشاهده است و سپس دوربین به سمت دیگری می چرخد تا مردی را نشان دهد که به نظر می رسد داگ فورد باشد که ماسک بر صورت دارد و زیر بارش برف ایستاده است. می توان صدای مرد دیگری که در ویدئو دیده نمی شود را شنید که از نخست وزیر می پرسد «پیش از لاک داون بعدی … به سمت خانه ییلاقی می روید؟»

فورد در پاسخ تائید می کند که در واقع به سمت خانه ییلاقی خود می رود و سپس زن می گوید «خوش می گذره.»

مشخص نیست که این ویدئو کجا و چه موقع ضبط شده است. تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فوردمانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

یلیچ گفته است که «ترفندهای رقت انگیز» مورد استفاده توسط معترضان «هیچ تأثیری بر اراده دولت برای انجام کار درست به منظور محافظت از مردم انتاریو نخواهد داشت.»

یلیچ گفت «تنها کاری که این افراد انجام می دهند هدف قرار دادن و آزار رساندن به همسایگان بی گناه و اعضای خانواده [فورد] است که هیچ نقش و ارتباطی با تصمیم گیری های دولت ندارند.»

در همین حین ویل ووهر (Will Wuehr) مشاور ارشد ارتباطات رهبر حزب لیبرال انتاریو گفت که شهروندان انتاریویی دیگر تحمل آنچه او به عنوان احتکار محافظه کارانه واکسن، کیت های تست، و بودجه حمایتی کووید-۱۹ فدرال توصیف می کند را ندارند.

ووهر گفت «پس از انتخابات ماه جون که انتاریویی ها او را مجبور به جمع کردن وسایلش از دفتر نخست وزیری کردند، داگ فورد وقت بسیار بیشتری برای سپری کردن در خانه ییلاقی خود خواهد داشت.» تجمع معترضان سیاست های واکسیناسیون در مقابل خانه داگ فورد مانع ورود او و خانواده اش به خانه خود شد

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا