انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد : «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است»

داگ فورد در کنفرانس سالانه شهرداری‌های انتاریو گفت «مبارزه ما با کووید هنوز به پایان نرسیده است»

داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد : «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است»

داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد که «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است» و این ویروس «پدیده‌ای خواهد بود که مدت طولانی‌تری با آن زندگی خواهیم کرد.» داگفورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد : «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است»

اظهارات داگ فورد صبح دوشنبه در طول سخنرانی برای هیئت نمایندگان در مجمع سالانه کنفرانس شهرداری‌های انتاریو مطرح شد.

سخنان داگ فورد در شرایطی مطرح می‌شود که موج چهارم پاندمی باعث شده است که تعداد موارد ابتلا در طول چند هفته گذشته با یک رشد نمایی افزایش پیدا کند. درواقع هیئت مشاور علمی انتاریو هم‌اکنون برآورد می‌کند که موارد ابتلا در هر ۹ روز ۲ برابر می‌شود.

افزایش عدد بازتولید مؤثر بیماری نیز به سطحی رسیده است که از بهار ۲۰۲۰ تابه‌حال مشاهده نشده بود به‌طوری‌که هر فرد مبتلا به‌طور میانگین بیماری را به ۱.۴۴ نفر دیگر نیز منتقل می‌کند. داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد : «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است»

داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد : «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است»
داگ فورد نخست وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد کار ما با کووید تمام نشده

نخست وزیر انتاریو گفت «ویروس کرونا ویروسی است که از هر فرصتی و از هر ضعفی در سیستم ایمنی برای جهش استفاده می‌کند و کشنده‌تر می‌شود.» «برای اینکه بدانید اگر احتیاط را کنار بگذاریم چه اتفاقی خواهد افتاد و یک واریانت تا چه اندازه می‌تواند جمعیت غیر واکسینه را به‌سرعت نابود کند تنها کافی است که نگاهی به جنوب [ایالات‌متحده] بیندازید.» «کووید پدیده‌ای خواهد بود که مدت طولانی‌تری با آن زندگی خواهیم کرد و باید همواره آماده باقی بمانیم.»

آقای فورد در سخنرانی روز دوشنبه خود طرح توزیع واکسن انتاریو را مورد تحسین قرار داد و گفت که «یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در سراسر جهان» بوده است. بااین‌حال اضافه کرد که باوجود «پیشرفت بی‌نظیر» انتاریو در این زمینه، به نظر می‌رسد که کووید۱۹ فعلاً برای مدتی در اینجا باقی خواهد ماند.

نخست وزیر انتاریو گفت به همین دلیل دولت او به سرمایه‌گذاری منابع و وقت خود در «ارتقاء» ظرفیت بیمارستانی انتاریو و محافظت از مدارس استان ادامه خواهد داد. در همین راستا وزارت آموزش اعلام کرده است که در حال همکاری با اداره‌های مناطق بهداشت محلی برای برپایی مجموعه‌ای از کلینیک‌های واکسیناسیون است که به‌طور اختصاصی دانش آموزان و کارکنان آموزش را هدف قرار می‌دهد.

به گفته وزارت آموزش کلینیک‌های اختصاصی می‌توانند قبل، بعد یا در طول ساعات مدرسه فعالیت کنند و می‌توان آنها را در داخل محوطه مدرسه یا خارج از مدرسه مستقر ساخت.

تا ۱۵ آگوست بیش از ۶۹ درصد از نوجوانان واجد شرایط اولین دوز واکسن کووید۱۹ خود را تزریق کرده‌اند و ۵۶ درصد نیز کاملاً واکسینه هستند.

داگ فورد در طول سخنرانی خود وعده داد که «کارهای بسیاری برای انجام دادن باقی‌ مانده است، اما هیچ تیمی بهتر از تیم فعلی نیست … ما از عهده هر آنچه سر راه ما قرار بگیرد برمی‌آییم.» «پس بیایید امیدوار باشیم، بیاید پایدار و مقام بمانیم … بیایید تا این چالش را پشت سر بگذاریم و به سراغ چالش بعدی برویم.»

داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد: «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است» داگ فورد در کنفرانس سالانه شهرداری‌های انتاریو گفت «مبارزه ما با کووید هنوز به پایان نرسیده است» داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو به مدیران شهرداری‌ها هشدار داد که «کار ما با کووید هنوز تمام نشده است» و این ویروس «پدیده‌ای خواهد بود که مدت طولانی‌تری با آن زندگی خواهیم کرد.» اظهارات فورد صبح دوشنبه در طول سخنرانی برای هیئت نمایندگان در مجمع سالانه کنفرانس شهرداری‌های انتاریو مطرح شد. سخنان فورد در شرایطی مطرح می‌شود که موج چهارم پاندمی باعث شده است که تعداد موارد ابتلا در طول چند هفته گذشته با یک رشد نمایی افزایش پیدا کند. درواقع هیئت مشاور علمی انتاریو هم‌اکنون برآورد می‌کند که موارد ابتلا در هر نه روز دو برابر می‌شود. افزایش عدد بازتولید مؤثر بیماری نیز به سطحی رسیده است که از بهار ۲۰۲۰ تابه‌حال مشاهده نشده بود به‌طوری‌که هر فرد مبتلا به‌طور میانگین بیماری را به ۱.۴۴ نفر دیگر نیز منتقل می‌کند.
فورد گفت «ویروس کرونا ویروسی است که از هر فرصتی و از هر ضعفی در سیستم ایمنی برای جهش استفاده می‌کند و کشنده‌تر می‌شود.» «برای اینکه بدانید اگر احتیاط را کنار بگذاریم چه اتفاقی خواهد افتاد و یک واریانت تا چه اندازه می‌تواند جمعیت غیر واکسینه را به‌سرعت نابود کند تنها کافی است که نگاهی به جنوب [ایالات‌متحده] بیندازید.» «کووید پدیده‌ای خواهد بود که مدت طولانی‌تری با آن زندگی خواهیم کرد و باید همواره آماده باقی بمانیم.» فورد در سخنرانی روز دوشنبه خود طرح توزیع واکسن انتاریو را مورد تحسین قرار داد و گفت که «یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در سراسر جهان» بوده است. بااین‌حال اضافه کرد که باوجود «پیشرفت بی‌نظیر» انتاریو در این زمینه، به نظر می‌رسد که کووید-۱۹ فعلاً برای مدتی در اینجا باقی خواهد ماند. فورد گفت به همین دلیل دولت او به سرمایه‌گذاری منابع و وقت خود در «ارتقاء» ظرفیت بیمارستانی انتاریو و محافظت از مدارس استان ادامه خواهد داد. در همین راستا وزارت آموزش اعلام کرده است که در حال همکاری با اداره‌های مناطق بهداشت محلی برای برپایی مجموعه‌ای از کلینیک‌های واکسیناسیون است که به‌طور اختصاصی دانش آموزان و کارکنان آموزش را هدف قرار می‌دهد. به گفته وزارت آموزش کلینیک‌های اختصاصی می‌توانند قبل، بعد یا در طول ساعات مدرسه فعالیت کنند و می‌توان آنها را در داخل محوطه مدرسه یا خارج از مدرسه مستقر ساخت. تا ۱۵ آگوست بیش از ۶۹ درصد از نوجوانان واجد شرایط اولین دوز واکسن کووید-۱۹ خود را تزریق کرده‌اند و ۵۶ درصد نیز کاملاً واکسینه هستند. فورد در طول سخنرانی خود وعده داد که «کارهای بسیاری برای انجام دادن باقی‌ مانده است، اما هیچ تیمی بهتر از تیم فعلی نیست … ما از عهده هر آنچه سر راه ما قرار بگیرد برمی‌آییم.» «پس بیایید امیدوار باشیم، بیاید پایدار و مقام بمانیم … بیایید تا این چالش را پشت سر بگذاریم و به سراغ چالش بعدی برویم.» کووید۱۹ کووید۱۹ کووید۱۹ کووید۱۹ کووید۱۹ کووید۱۹ اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو اخبار کانادا اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا