انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو برای مقابله با افزایش زمان انتظار برای آزمون رانندگی برخی از مؤلفه های تکراری آزمون را به طور موقت حذف می کند

انتاریو به دلیل افزایش نوبت های معوقه آزمون‌رانندگی برخی از مؤلفه های تست جاده ای گروه جی را با هدف کوتاه تر کردن هر نوبت حذف می کند

انتاریو برای مقابله با افزایش زمان انتظار برای آزمون رانندگی برخی از مؤلفه های تکراری آزمون را به طور موقت حذف می کند

دولت انتاریو مؤلفه های آزمون جاده ای جی (G road test) را به منظور افزایش تعداد نوبت های آزمون رانندگی در هر روز حذف می‌کند. سخنگوی وزارت حمل و نقل در بیانیه ای گفت که این تغییر در تلاش برای برطرف کردن انباشت نوبت های به تعویق افتاده آزمون های رانندگی است که به علت محدودیت های کووید-۱۹ ایجاد شده است.

دکوتا بریژر (Dakota Brasier) گفت «با توجه به افزایش تقاضا برای آزمون های رانندگی گروه جی (G road test) اداره برگزاری آزمون های رانندگی (DriveTest) آزمون های جاده ای گروه جی را به منظور ارائه تعداد بیشتری نوبت های آزمون رانندگی در هر روز اصلاح می کند و در همین راستا مؤلفه های تکراری آزمون جی ۲ را [از آزمون جی] حذف می کند.» «آزمون جاده ای جی ۲ تغییری نخواهد داشت.»

استان انتاریو اعلام نکرده است که دقیقاً چه مواردی تغییر خواهد کرد با این حال برخی از مفاد عملی آزمون می تواند شامل انواع مختلف پارک خودرو یا گردش [به دو سمت] باشد.

طبق اعلام دولت رانندگی در بزرگراه ها و جاده های اصلی همچنان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بریژر گفت «با این تغییر امکان برگزاری سرراست و روان تر آزمون ها فراهم خواهد شد در حالی که همچنان به ارزیابی مهارت‌های راننده در کنار مهارت های جدیدی مانند الزامات رانندگی در بزرگراه ادامه خواهیم داد.» وی اضافه کرد که نسخه اصلاح شده آزمون رانندگی همچنان مطابق استانداردهای ملی خواهد بود.

این تغییرات موقتی خواهند بود و حداقل تا ۳۱ مارس اجرا خواهند شد. با این حال بریژر یادآور شد که وزارت حمل و نقل می تواند این تاریخ را در صورت لزوم تمدید کند.

وزارت حمل و نقل اعلام کرد که دست کم ۴۲۱،۸۲۷ آزمون رانندگی از زمان اعلام پاندمی در مارس ۲۰۲۰ تا اوایل دسامبر لغو شده است. علاوه بر این به تعویق افتادن آزمون ها باعث شده است که مردم از پلتفرم های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک، مارکت پلیس، اینستاگرام و کی‌جی‌جی برای فروش نوبت های آزمون‌رانندگی استفاده کنند. انتاریو برای مقابله با افزایش زمان انتظار برای آزمون‌رانندگی برخی از مؤلفه های تکراری آزمون را به طور موقت حذف می کند

انتاریو برای مقابله با افزایش زمان انتظار برای آزمون رانندگی برخی از مؤلفه های تکراری آزمون را به طور موقت حذف می کند
انتاریو برای مقابله با افزایش زمان انتظار برای آزمون‌رانندگی برخی از مؤلفه های تکراری آزمون را به طور موقت حذف می کند

نوبت معوقه آزمون‌رانندگی  نوبت معوقه آزمون‌رانندگی      نوبت معوقه آزمون‌رانندگی      نوبت معوقه آزمون‌رانندگی  

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا