انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شناسایی ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ کاهش سرعت روند نزولی بیماری

شناسایی ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو

شناسایی ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ کاهش سرعت روند نزولی بیماری

انتاریو از شناسایی کمترین میزان موارد ابتلا به کرونا در بیش از یک هفته اخیر خبر می‌دهد اما سرعت این روند نزولی کاهش یافته و برای چندمین روز پیاپی آمار هفتگی تغییر زیادی نکرده است. شناسایی ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ کاهش سرعت روند نزولی بیماری

شناسایی 127 بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ کاهش سرعت روند نزولی بیماری
شناسایی ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ کاهش سرعت روند نزولی بیماری

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

بنا به گفته وزارت بهداشت در روز دوشنبه ۱۲۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. این رقم در روز گذشته ۱۳۰ نفر اعلام شد. روز دوشنبه در استان هیچ مرگ ناشی از ویروس کرونا ثبت نشد اما پس از آن دو بیمار بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

هم اکنون آمار هفتگی مبتلا به کرونا ۱۵۲ بیمار است و این آمار در پنج روز متوالی تقریبا برابر بوده است (۱۵۵،۱۵۱،۱۵۱،۱۵۳ و ۱۵۵). این رقم در هفته گذشته ۱۷۰ مورد ابتلا به کرونا بود.

این کاهش سرعت روند نزولی موارد جدید ناشی از برنامه‌های دولت فدرال در اجازه ورود به آمریکایی‌های واکسینه شده به کشور از نهم آگوست و بدون ۱۴ روز قرنطینه است. از نهم سپتامبر نیز همین برنامه برای سایر مسافران از دیگر نقاط جهان اجرا خواهد شد.

صبح سه شنبه متخصص بیماری‌های عفونی دکتر ایزاک بوگوش در بیانیه‌ای در راستای اعلام آمار گفت: «در کل برنامه‌ای منطقی به نظر می‌آید. ما در جهان بدون ریسک کرونا، به ویژه کرونای در حال رشد، زندگی نمی‌کنیم اما منطقی است که به افراد واکسینه شده اجاره ورود به کشور را بدهیم. هنوز هم قبل از ورود به کانادا باید تست کرونای منفی و مدرک واکسن ارائه داده شود.»

از ارقام اعلام شده در روز سه شنبه، ۳۴ بیمار از تورنتو، ۱۴ بیمار از منطقه یورک، ۱۰ بیمار از مناطق پیل و هالتون، ۸ بیمار از همیلتون و در نهایت دو بیمار از منطقه دورهام بودند.

۱۲۷ تست از ۱۳۰۰۰ تست مثبت اعلام شدند و به دنبال آن نرخ مثبت  بودن موارد به ۰.۹ درصد رسید.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه روند نزولی را در پیش گرفته است. تا روز دوشنبه تنها ۱۴۹ بیمار کرونایی در ICU بستری بوند. این تعداد در هفته گذشته ۱۹۲ بیمار اعلام شد.

قبلا مقامات اعلام کردند هرگاه تعداد بیماران در بخش مراقب‌های ویژه از ۱۵۰ نفر عبور کند، احتمال دارد کنسلی جراحی‌ها و اقدامات غیرضروری در بیمارستان‌های درگیر صورت بگیرد. بنابراین تعداد بستری شده ها در آی‌سی‌یوها در زیر این خط بسیار مهم است.

از ابتدای گسترش کرونا ۵۴۸۴۷۴ بیمار مبتلا به کرونا و ۹۲۹۶ جان‌باخته در انتاریو به ثبت رسیده است.

ارقام استفاده شده در این خبر توسط واحد شیوع شناسی وزارت بهداشت انتاریو اعلام شده‌اند. تعداد بیماران هر شهر یا منطقه به دلیل تفاوت زمانی در اعلام اطلاعات ممکن است با گزارشات استانی تفاوت ناچیزی داشته باشد.

اخبار کانادا      اخبار تورنتو       اخبار کانادا    اخبار تورنتو        اخبار کانادا        اخبار تورنتو      اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا