انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

انتاریو روز پنجشنبه از شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد که به گفته مسئولان احتمالاً آمار واقعی بیشتر از این تعداد است

انتاریو با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

مسئولان بهداشت انتاریو روز پنجشنبه با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد ابتلا از بالاترین تعداد موارد جدید کووید-۱۹ که تا به حال در طول یک روز ثبت شده خبر دادند.  با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

اخبار شناسایی موارد جدید ابتلا یک روز پس از آن منتشر می شود که استان انتاریو دیروز بالاترین رکورد قبلی ۱۰،۴۳۶ موارد ابتلا را ثبت کرده بود. گزارش روز پنجشنبه میانگین متحرک هفت روزه تعداد موارد ابتلا را به ۱۰،۳۲۷ مورد می رساند که بالاترین رقم گزارش شده تا به حال است.

آزمایشگاه های استان ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۷،۳۰۱ تست پردازش کردند که طبق اعلام وزارت بهداشت نرخ مثبت بودن تست های انجام شده را به ۳۰.۵ درصد رساند.

کارشناسان بهداشت می گویند که احتمالاً به دلیل کمبود تست های PCR در سطح استان آمار بالای موارد ابتلا در انتاریو ظرف روزهای اخیر از تعداد واقعی موارد ابتلا کمتر است.

روز گذشته هشت مورد فوت دیگر نیز به ثبت رسید که شمار مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در استان را به ۱۰،۱۷۹ مورد می‌رساند. 

وضعیت واکسیناسیون موارد ابتلا گزارش شده در روز پنجشنبه توسط مسئولان استان منتشر نشده است.

از میان ۹۶۵ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ بستری در بیمارستان { ۲۳۹ مورد افزایش نسبت به چهارشنبه} تعداد ۳۹۹ نفر کاملاً واکسینه هستند، ۱۸۲ نفر غیرواکسینه هستند و ۲۴ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. وضعیت واکسیناسیون سایر بیماران بستری در بیمارستان نامشخص است.

تعداد ۲۰۰ نفر نیز در بخش مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۷۳ بیمار غیرواکسینه و ۴۵ بیمار کاملاً واکسینه هستند و ۲ بیمار دیگر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند.

تراویس کان (Travis Kann) معاون ستاد ارتباطات راهبردی داگ فورد روز چهارشنبه اعلام کرد که استان انتاریو در تلاش است تا شیوه گزارش دهی داده های بیمارستانی را تغییر دهد.

کان در یک توییت نوشت «بسیاری از افراد به اهمیت تمایز قائل شدن بین تعداد بیماران بستری در بیمارستان یا بخش مراقبت های ویژه به علت ابتلا به کووید-۱۹ در مقابل بیمارانی که به دلایل دیگر بستری شده اند و تست آنها مثبت شده است اشاره کردند.» «ما از بیمارستان ها خواستیم تا گزارش های روزانه خود را برای گنجاندن اطلاعات مهم به روزرسانی کنند. انتظار داریم که دریافت اطلاعات مورد نظر از چند روز دیگر آغاز شود.»

در همین حین گزارش جدیدی توسط بهداشت عمومی انتاریو پی برد که ریسک بستری در بیمارستان یا مرگ به علت اومیکرون تا ۵۴ درصد پایین‌تر از دلتا است. با این وجود بهداشت عمومی انتاریو گفت که به دلیل انتقال پذیری بسیار بالاتر اومیکرون انتظار دارد که شاهد افزایش نرخ بستری در بیمارستان باشد؛ روندی که ظاهرا در روزهای اخیر در سیستم بهداشت و درمان انتاریو در حال اتفاق افتادن است.  انتاریو با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

انتاریو با شناسایی 13،807 مورد جدید کووید-19 رکورد جدید دیگری به ثبت رساند
با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

موارد کووید-۱۹ در کدام قسمتهای استان شناسایی شده اند؟

 

اغلب مواردی که روز پنجشنبه در استان گزارش شده در منطقه تورنتو بزرگ شامل تورنتو (۳،۴۷۸)، منطقه پیل (۱،۴۶۸) و منطقه یورک (۱،۲۲۴) شناسایی شده است. سایر مناطقی که امروز تعداد بالایی موارد ابتلا گزارش کردند شامل همیلتون (۹۳۹)، منطقه هالتون (۷۳۲)، اتاوا (۶۸۳) و واترلو (۶۲۸) است. انتاریو با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

انتاریو با شناسایی 13،807 مورد جدید کووید-19 رکورد جدید دیگری به ثبت رساند
با شناسایی ۱۳،۸۰۷ مورد جدید کووید-۱۹ رکورد جدید دیگری به ثبت رساند

آخرین آمار واکسیناسیون کووید-۱۹

 

طبق اطلاعات اعلام شده توسط کریستین الیوت وزیر بهداشت تا به حال بیش از ۲۷،۰۱۲،۸۶۶ دوز واکسن کووید-۱۹ در سراسر استان تزریق شده است. 

در حال حاضر ۹۰.۸ درصد از شهروندان ۱۲ سال و بزرگتر در انتاریو یک دوز و ۸۸.۱ درصد دو دوز واکسن تزریق کرده اند. تنها در روز چهارشنبه بیش از ۱۹۷،۰۰۰ دوز واکسن تزریق شد.

آمار تورنتو کانادا   آمار کووید-۱۹ کانادا   آمار تورنتو  آمار کووید-۱۹ کانادا  آمار تورنتو کانادا  آمار کووید-۱۹  آمار تورنتو کانادا    آمار تورنتو کانادا    آمار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا