انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از پذیرش ۲،۰۸۱ نفر در بیمارستان، ۲۸۸ نفر در بخش مراقبت ویژه و شناسایی بیش از ۱۱ هزار مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو روز چهارشنبه شاهد افزایش قابل ملاحظه در شمار موارد بستری در بیمارستان به دلیل کووید-۱۹ و بخش مراقبت های ویژه بود

انتاریو از پذیرش ۲،۰۸۱ نفر در بیمارستان، ۲۸۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از ۱۱ هزار مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو میگویند ۲،۰۸۱ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها و ۲۸۸ نفر بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند که افزایش قابل ملاحظه ای در تعداد افراد بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به این بیماری محسوب می شود. انتاریو از پذیرش ۲،۰۸۱ نفر در بیمارستان، ۲۸۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه و بیش از ۱۱ هزار مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

داده های آماری که استان انتاریو روز چهارشنبه منتشر کرد حاکی از افزایش ناگهانی تعداد موارد بستری نسبت به روز قبل است که تعداد ۱،۲۹۰ مورد بستری در بیمارستان و ۲۶۶ مورد پذیرش در بخش مراقبت ویژه (ICU) گزارش شده بود.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که میانگین متحرک هفت روزه تعداد بیماران بستری در ICU به دلیل کووید-۱۹ به ۲۳۵ مورد رسید است. دفتر وزیر بهداشت افزایش موارد بستری در بیمارستان را «انفجاری» توصیف کرد.

استان انتاریو اعلام کرد که ۲۸۸ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند که از این تعداد ۲۰۲ نفر غیر واکسینه هستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۸۶ نفر کاملاً واکسینه هستند.

طبق داده های منتشر شده توسط هیئت مشاور علمی انتاریو در روز سه شنبه که جمعیت هر یک از گروه ها را نیز در محاسبات خود در نظر گرفته است احتمال بستری شدن در بیمارستان در گروه افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز را تزریق کرده اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۸۲.۷ درصد کمتر است و احتمال اینکه نیازمند پذیرش در بخش مراقبت ویژه باشند نیز تا ۹۴.۴ درصد کمتر از افراد غیر واکسینه است.

استان انتاریو روز چهارشنبه از شناسایی ۱۱،۵۸۲ مورد کووید-۱۹ خبر داد اما مسئولان بهداشت هشدار داده اند که این رقم به دلیل محدودیت و انباشت تست های پردازش نشده کمتر از تعداد واقعی افراد مبتلا است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۵۹،۱۳۷ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست ها در حال حاضر ۲۸.۱ درصد است.

از میان ۱۱،۵۸۲ مورد ابتلا که در روز چهارشنبه گزارش شده است تعداد ۹،۰۴۰ مورد شامل افراد کاملاً واکسینه و ۱،۶۴۷ مورد مربوط به افراد غیر واکسینه است، ۴۴۵ نفر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند و وضعیت واکسیناسیون ۲۱۹ نفر نیز نامشخص است.

هیئت مشاور علمی روز سه شنبه یادآور شد که با احتساب اندازه جمعیت هر یک از گروه ها احتمال ابتلا به کووید-۱۹ در افراد کاملاً واکسینه که حداقل دو دوز واکسن تزریق کرده اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه ۱۶.۶ درصد کمتر است.

طبق اعلام مسئولان بهداشت ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ثبت شده است.

استان انتاریو از روز چهارشنبه ۱۱،۶۶۹ مورد ابتلا به این بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته را به ۶۸۳،۷۵۰ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد تائید شده توسط آزمایشگاه در استان انتاریو را به ۸۲۸،۰۳۲ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می‌رساند.

انتاریو از پذیرش 2،081 نفر در بیمارستان، 288 نفر در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از 11 هزار مورد جدید کووید-19 خبر داد
انتاریو از پذیرش ۲،۰۸۱ نفر در بیمارستان، ۲۸۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه خبر داد

موارد جدید ابتلا به کووید در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲،۵۲۴ مورد جدید در تورنتو، ۱،۴۳۵ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۲۹۴ مورد جدید در منطقه یورک، ۶۹۹ مورد جدید در منطقه دورهام و ۵۱۱ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند.

مسئولان علاوه بر این ۵۸۴ مورد جدید در همیلتون، ۵۳۱ مورد جدید در منطقه واترلو، ۴۶۹ مورد جدید در اتاوا، ۴۴۱ مورد جدید در هر یک از مناطق میدلسکس-لندن و همینطور نیاگارا، ۳۸۱ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا و ۳۳۴ مورد جدید در ویندزور-اسکس ثبت کردند.

سایر مناطق استان کمتر از ۳۰۰ مورد جدید در روز چهارشنبه گزارش کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱۱،۵۸۲ مورد جدید ابتلا در روز چهارشنبه تعداد ۸۴۷ مورد در میان کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

علاوه بر این استان انتاریو ۹۶۶ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و همچنین ۴،۷۸۸ مورد ابتلا در گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال ثبت کرد.

مسئولان همچنین ۳،۳۷۴ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۱،۲۴۲ مورد ابتلا در میان گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۳۵۴ مورد در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال شناسایی کردند.

انتاریو ۱۰۶ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۷۲ مورد در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در سطح استان شناسایی کرد و علاوه بر این متذکر شد که یک مورد از ۱۴ مورد فوت گزارش شده مربوط به یکی از ساکنین مرکز مراقبت طولانی مدت بوده است.

مسئولان اظهار داشتند که دست کم ۲۵۴ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیر شیوع این بیماری هستند.

آخرین آمار کووید-۱۹ در تورنتو    آخرین آمار کووید-۱۹ در تورنتو     آخرین آمار کووید-۱۹ در تورنتو        آخرین آمار کووید-۱۹ در تورنتو  

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا