انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از پذیرش ۳،۲۲۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان و ۴۷۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه خبر داد

انتاریو روز سه شنبه با پذیرش ۳،۲۲۰ بیمار در بیمارستان ها از افزایش قابل ملاحظه دیگری در آمار بستری مبتلایان به کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو از پذیرش ۳،۲۲۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان و ۴۷۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز سه شنبه از افزایش دیگری در تعداد افراد مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها و بخش مراقبت های ویژه در سراسر استان خبر دادند.

استان انتاریو اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها از رقم ۲،۴۹۷ نفر در روز دوشنبه به ۳،۲۲۰ نفر در روز سه شنبه افزایش یافته و در عین حال نرخ پذیرش در بخش مراقبت های ویژه (ICU) نیز از ۴۳۸ مورد به ۴۷۷ مورد جهش پیدا کرده است.

 استان انتاریو برای اولین بار جزییات آمار بستری بیمارستان و بخش مراقبت ویژه را به صورت تفکیک شده بر اساس دلیل پذیرش اعلام کرد.

استان انتاریو اعلام کرد که ۵۴ درصد از ۳،۲۲۰ مورد بستری در بیمارستان ها در درجه اول به دلیل کووید-۱۹ بوده در حالی که ۴۶ درصد باقی مانده به دلایل دیگری بستری شده اند اما اکنون نتیجه تست کووید آنها مثبت است.

هشتاد و سه درصد از بیماران در بخش مراقبت های ویژه در اصل به دلیل کووید-۱۹ بستری شده اند در حالی که ۱۷ درصد از موارد در درجه اول به دلایل دیگری بستری شده اند اما به ویروس کرونا نیز آلوده هستند.

طبق داده های منتشر شده در روز سه شنبه توسط هیئت مشاور علمی انتاریو که تعداد جمعیت را نیز در محاسبات در نظر گرفته، احتمال بستری شدن در بیمارستان در افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند تا ۷۴.۴ درصد کمتر از افراد غیر واکسینه است و تا ۹۰.۵ درصد کمتر احتمال دارد که افراد کاملاً واکسینه نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه باشند.

طبق اعلام مسئولان بهداشت ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ثبت شده است.

استان انتاریو روز سه شنبه از شناسایی ۷،۹۵۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد، اما مسئولان بهداشت هشدار دادند که به دلیل محدودیت های تست گیری و انباشت تست‌های در انتظار پردازش این رقم پایین‌تر از آمار واقعی موارد ابتلا است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۴۵،۴۵۱ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته اکنون نرخ مثبت شدن آزمودن‌ها در استان ۲۴.۴ درصد است.

هیئت مشاور علمی روز دوشنبه یادآور شد که با احتساب تعداد جمعیت احتمال ابتلا به کووید-۱۹ در افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز را تزریق کرده اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۲۵.۵ درصد کمتر است.

استان انتاریو از روز سه شنبه ۹،۸۹۳ مورد ابتلا به این بیماری را برطرف شده قلمداد می‌کند که شمار کل بیماران بهبودیافته در انتاریو را به ۷۴۷،۲۸۹ نفر می‌رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۸۹۶،۲۴۸ مورد می‌رساند. انتاریو از پذیرش ۳،۲۲۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان و ۴۷۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه خبر داد

انتاریو از پذیرش 3،220 بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان و 477 بیمار در بخش مراقبت های ویژه خبر داد
انتاریو از پذیرش ۳،۲۲۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان خبر داد

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۱،۶۴۹ مورد جدید در تورنتو، ۱،۱۴۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۸۴۴ مورد جدید در منطقه یورک، ۴۱۴ مورد جدید در منطقه دورهام و ۳۷۳ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند. مسئولان ۵۴۶ مورد جدید در منطقه واترلو و ۴۵۰ مورد جدید نیز در اتاوا گزارش کردند.

سایر مناطق استان روز سه شنبه کمتر از ۴۰۰ مورد جدید ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۷،۹۵۱ مورد ابتلا گزارش شده در روز سه شنبه ۵۲۸ مورد در میان کودکان گروه سنی کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است. 

استان انتاریو علاوه بر این از شناسایی ۵۵۵ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۳،۰۱۴ مورد ابتلا دیگر در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ خبر داد. مسئولان همچنین ۲،۳۵۱ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۱،۰۰۵ مورد در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۴۹۰ مورد ابتلا در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال گزارش کردند.

استان انتاریو اعلام کرد که ۱۴۵ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۶۳ مورد در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در سراسر انتاریو شناسایی کرده است. علاوه بر این مسئولان استان یادآور شدند که سه مورد از ۲۱ مورد فوت گزارش شده در روز سه شنبه مربوط به ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است.

مسئولان اعلام کردند که دست کم ۳۶۹ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیری شیوع این بیماری هستند.

اخبار تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا