انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد

استان انتاریو امروز از ثبت ۳،۳۰۱ مورد ابتلا جدید به کووید-۱۹ و بستری شدن ۱۸۹ نفر در بیمارستان ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد

انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز شنبه از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد

علاوه بر موارد جدید ابتلا که امروز گزارش شد، مسئولان از ثبت چهار مورد فوت خبر دادند که آمار کل موارد مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در استان را به ۱۰،۱۱۱ مورد می رساند.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو در حال حاضر به ۲،۱۵۶ مورد روزانه رسیده که نسبت به ۱،۱۹۴ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش داشته است.

امروز تعداد موارد ابتلا در حالی ثبت می شود که مسئولان روز جمعه ۳،۱۲۴ مورد، روز پنج شنبه ۲،۴۲۱ مورد و روز چهارشنبه ۱،۸۰۸ مورد جدید ثبت کرده بودند. انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد

انتاریو از شناسایی 3،301 مورد جدید ابتلا به کووید-19 و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد
انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۵۴،۴۰۷ تست اکنون نرخ مثبت شدن تست ها در استان به ۸.۹ درصد رسیده است.

از میان موارد جدید ابتلا که روز شنبه گزارش شد تعداد ۷۱۸ مورد شامل افراد غیر واکسینه است، ۱۰۴ مورد مربوط به افرادی است که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند و ۱۴۱ مورد شامل افرادی است که وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است. تعداد ۲،۳۳۸ مورد ابتلا باقیمانده مربوط به افراد کاملاً واکسینه است. انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۴ فوت خبر داد

انتاریو از شناسایی 3،301 مورد جدید ابتلا به کووید-19 و چهار مورد فوت مرتبط با بیماری خبر داد
انتاریو از شناسایی ۳،۳۰۱ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۴ فوت مرتبط با بیماری خبر داد

کارشناسان بهداشت خاطرنشان کردند که تعداد موارد ابتلا شناسایی شده در افراد کاملاً واکسینه با افزایش جمعیت افرادی که هر دو دوز واکسن را تزریق می کنند به طور طبیعی افزایش می یابد. واکسیناسیون به کاهش ریسک علائم جدی مرتبط با کووید-۱۹ و همچنین بستری شدن در بیمارستان کمک می کند.

استان انتاریو اعلام کرد که دست کم تعداد ۳۸۲ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند. از میان افراد بستری شده تعداد ۱۸۹ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شده اند که ۱۲۱ نفر از آنها غیر واکسینه هستند، ۹ نفر از آنها تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند و ۸۸ نفر کاملاً واکسینه هستند.

استان انتاریو می گوید که ۱۵۴ بیمار به علت ابتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

استان انتاریو از روز شنبه ۱،۲۰۷ مورد ابتلا به این ویروس را بهبودیافته قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در استان را به ۶۱۷،۷۷۳ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۶۴۵،۷۶۶ نفر شامل موارد فوت و بهبودی می رساند.

روز جمعه استان انتاریو مقررات ایمنی و بهداشت جدیدی را در تلاش برای مهار انتقال واریانت اومیکرون اعلام کرد.

از ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه نیمه شب یکشنبه تعداد جمعیت حاضر در دورهمی های فضای بسته از ۲۵ نفر به ۱۰ نفر از افراد کاهش می یابد. سقف افراد حاضر در دورهمی های فضای باز به ۲۵ نفر محدود می شود.

علاوه بر این انتاریو محدودیت ظرفیت ۵۰ درصدی در اغلب محیط های تجاری فضای بسته در سراسر استان را تمدید کرده است. این محیط های تجاری شامل مکان هایی مانند رستوران‌ها، میکده ها، خدمات مراقبت شخصی، خرده فروشی ها و مجتمع های فروشگاهی (shopping malls) است.

 

موارد ابتلا جدید در کدام قسمتهای استان شناسایی شده اند؟

 

در ناحیه تورنتو بزرگ، مسئولان از شناسایی ۸۵۱ مورد جدید در تورنتو، ۲۴۶ مورد جدید در منطقه پیل، ۲۴۲ مورد جدید در منطقه یورک، ۱۸۹ مورد جدید در هالتون و ۱۵۰ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند.

خارج از ناحیه تورنتو بزرگ (GTA) مناطقی که از شناسایی بیش از ۱۰۰ مورد ابتلا جدید خبر دادند شامل همیلتون (۱۳۹)، کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون (۱۴۴)، میدلسکس-لندن (۱۲۶)، اتاوا (۲۵۶)، واترلو (۱۰۹) و سیمکو-مسکوکا (۱۸۶) است.

 

بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر در انتاریو کاملاً واکسینه هستند

 

انتاریو اعلام کرد که ۱۱،۳۵۵،۷۰۷ نفر در استان هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر کاملاً در مقابل این ویروس واکسینه محسوب می شوند.

مسئولان اعلام کردند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸،۹۲۳ دوز واکسن برای شهروندان انتاریو تزریق شده است.

از ابتدای شروع توزیع عمومی واکسن در سال گذشته بیش از ۲۵.۱ میلیون دوز واکسن در استان تزریق شده است.

مرگ و میر کانادا   آخرین آمار کووید-۱۹ اخبار تورنتو مرگ و میر کانادا    آخرین آمار کووید-۱۹  مرگ و میر کانادا   اخبار تورنتو    اخبار تورنتو   آخرین آمار کووید-۱۹ مرگ و میر کانادا  آخرین آمار کووید-۱۹  مرگ و میر کانادا  اخبار تورنتو   مرگ و میر کانادا  اخبار تورنتو    اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا