انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو روز سه شنبه از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد که نسبت به دیروز شاهد اندکی کاهش بود

انتاریو هم‌زمان با دستیابی به نقطه عطف جدیدی در آمار تزریق دوز سوم از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۱ مورد فوت دیگر در استان خبر داد

انتاریو روز سه شنبه از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد که نسبت به دیروز شاهد اندکی کاهش بود

مسئولان بهداشت انتاریو هم‌زمان با دستیابی استان به نقطه عطف جدیدی در آمار تزریق دوز سوم روز سه شنبه از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد جدید کووید-۱۹ خبر دادند. انتاریو  ۳،۴۵۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد که نسبت به دیروز شاهد اندکی کاهش بود

کریستین الیوت وزیر بهداشت صبح سه شنبه در شبکه های اجتماعی گفت که در حدود دو میلیون نفر از شهروندان انتاریو دوز تقویتی خود را دریافت کرده اند. از روز دوشنبه حداقل سن واجد شرایط بودن برای تزریق دوز سوم به تمامی افراد بزرگتر از ۱۸ سال گسترش یافت.

علاوه بر موارد جدید ابتلا که امروز گزارش شد مسئولان از ثبت ۱۱ مورد جدید فوت نیز خبر دادند. با این حال استان انتاریو یک مورد فوت را به دلیل پاک‌سازی داده ها از آمار کل تجمعی حذف کرد که تعداد کل مرگ و میر مرتبط به کووید-۱۹ در استان را به ۱۰،۱۲۳ مورد می رساند.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو در حال حاضر به ۳،۱۵۳ مورد رسیده که نسبت به ۱،۴۰۰ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش داشته است. انتاریو روز سه شنبه از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد  که شاهد اندکی کاهش بود

انتاریو روز سه شنبه از شناسایی 3،453 مورد ابتلا به کووید-19 خبر داد که نسبت به دیروز شاهد اندکی کاهش بود
انتاریو از شناسایی ۳،۴۵۳ مورد ابتلا به کووید-۱۹ نسبت به دیروز شاهد اندکی کاهش بود

شمار موارد ابتلا امروز در حالی ثبت می شود که مسئولان روز دوشنبه ۳،۷۴۸ مورد، روز یکشنبه ۴،۱۷۷ مورد و روز شنبه ۳،۰۳۱ مورد ابتلا به این بیماری ثبت کرده بودند.

وزارت بهداشت اعلام کرد که براساس پردازش ۴۹،۲۸۵ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر نرخ مثبت شدن تست در استان به رقم ۹.۹ درصد رسیده است.

از میان موارد جدید ابتلا که روز سه شنبه گزارش شد تعداد ۶۷۳ مورد شامل افراد غیر واکسینه و ۱۳۲ نفر شامل افرادی است که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند و وضعیت واکسیناسیون ۱۴۸ نفر نیز نامشخص است. تعداد ۲،۵۰۰ ابتلا باقیمانده مربوط به افراد کاملاً واکسینه است.

متخصصان بهداشت خاطرنشان کردند که تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده در افراد کاملاً واکسینه به طور طبیعی با افزایش جمعیت افرادی که هر دو دوز خود را تزریق می کنند افزایش خواهد یافت. واکسیناسیون به کاهش ریسک علائم جدی مرتبط با کووید-۱۹ و همچنین ریسک بستری در بیمارستان کمک می کند.

استان انتاریو اعلام کرد که دست کم ۴۱۲ نفر به دلیل کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند. از میان بیماران بستری شده ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۵ نفر غیرواکسینه هستند، وضعیت واکسیناسیون ۱۲ نفر نیز نامشخص است و ۱۰۹ نفر نیز کاملاً واکسینه می‌باشند.

طبق اعلام مسئولان ۱۶۵ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

استان انتاریو از روز سه شنبه ۱،۳۳۲ مورد ابتلا به این ویروس را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته انتاریو را به ۶۲۱،۳۵۵ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۶۵۷،۱۸۰ نفر شامل موارد فوت و بهبودی می رساند.

 

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمت های استان شناسایی شده اند؟

 

در ناحیه تورنتو بزرگ مسئولان از ثبت ۹۰۱ مورد ابتلا در تورنتو، ۲۸۰ مورد جدید ابتلا در منطقه پیل، ۳۴۵ مورد جدید در منطقه یورک، ۲۴۵ مورد جدید در هالتون و ۱۶۰ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند. خارج از منطقه تورنتو بزرگ (GTA) مناطقی که از بیش از ۱۰۰ مورد ابتلا خبر دادند شامل همیلتون (۱۵۸)، کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون (۱۱۸)، میدلسکس-لندن (۱۱۰)، اتاوا (۳۵۹) و واترلو (۱۶۸) است.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۳،۴۵۳ مورد ابتلا گزارش شده در روز سه شنبه تعداد ۴۷۰ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

استان انتاریو علاوه بر این از شناسایی ۳۷۳ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۱،۴۵۳ مورد دیگر نیز در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال خبر داد.

روز سه شنبه تعداد ۲۱۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در میان مدارس سراسر انتاریو شناسایی شد. از میان موارد ابتلا شناسایی شده در مدارس تعداد ۱۷۳ مورد در میان دانش آموزان و ۳۰ مورد در میان کارکنان شناسایی شد و هویت هشت نفر از مبتلایان نیز اعلام نشده است.

در ۱،۲۴۸ مدرسه در استان انتاریو حداقل یک مورد ابتلا تائید شده است و ۱۰ تسهیلات آموزشی نیز به همین دلیل تعطیل شده اند.

 

بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر در انتاریو کاملاً واکسینه هستند

 

استان انتاریو اعلام کرد که ۱۱،۳۶۷ نفر در انتاریو هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده اند و در حال حاضر در مقابل این ویروس کاملاً واکسینه محسوب می شوند. مسئولان اعلام کردند که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶،۵۹۵ دوز واکسن برای شهروندان انتاریو تزریق شده است.

از ابتدای شروع توزیع عمومی واکسن در سال گذشته بیش از ۲۵.۶ میلیون دوز واکس در استان تزریق شده است.

آخرین آمار کووید  خبر کانادا   وزیر بهداشت  آخرین آمار کووید  خبر کانادا  وزیر بهداشت  خبر کانادا   آخرین آمار کووید خبر کانادا   وزیر بهداشت آخرین آمار کووید     وزیر بهداشت  آخرین آمار کووید آخرین آمار کووید  خبر کانادا  وزیر بهداشت  آخرین آمار کووید  اخبار تورنتو    خبر کانادا  اخبار تورنتو  خبر کانادا     اخبار تورنتو  خبر کانادا   اخبار تورنتو  خبر کانادا     اخبار تورنتو  خبر کانادا   اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا