انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-۱۹ در انتاریو

انتاریو پس از چهار روز متوالی ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا، امروز از کاهش قابل‌ملاحظه موارد کووید-۱۹ خبر داد

ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-۱۹ در انتاریو

پس از چهار روز متوالی ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ امروز دوباره تعداد موارد ابتلا به بیماری در انتاریو فروکش کرد. ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-۱۹ در انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت استان روز دوشنبه از ثبت ۱۱۹ مورد ابتلا به کووید-۱۹ به‌علاوه سه مورد فوت ناشی از این بیماری خبر دادند.

موارد ابتلا جدید ثبت‌شده مقدار میانگین متحرک هفت‌روزه موارد روزانه را به ۱۵۷ می‌رساند که اندکی نسبت به متوسط ۱۵۲ ابتلا در هفته گذشته افزایش داشته است. انتاریو از ثبت ۱۷۲ مورد ابتلا در روز یکشنبه، ۱۷۰ مورد در روز شنبه، ۱۹۲ مورد در روز جمعه و ۱۸۵ مورد در روز پنج‌شنبه خبر داده بود.

دکتر ایزاک بوگوش (Isaac Bogoch) متخصص بیماری‌های عفونی روز دوشنبه گفت که افزایش در تعداد موارد ابتلا با توجه به کاهش محدودیت‌ها در انتاریو غیرمنتظره نیست.

دکتر بوگوش گفت به نظر من هرگاه افزایش در تعداد موارد ابتلا مشاهده می‌کنیم و هرگاه شاهد بالا رفتن میانگین متحرک هفت‌روزه هستیم، هرگز نباید چنین افزایش‌هایی را نادیده بگیریم. مسلماً تحت نظر قرار دادن افزایش آمار ابتلا مهم است (اما) نباید هراسان شد، لازم نیست فوراً به‌شدت و زیاده از حد نگران شویم اما بااین‌وجود باید افزایش موارد را تحت نظر قرار داد و آن را جدی گرفت. «احتمالاً این یک روند واقعی است، احتمالاً همین‌طور است. به نظر من پرسش اصلی این است که تا چه حد افزایش خواهد یافت؟» ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-۱۹ در انتاریو

ثبت بیش از 150 مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-19 در انتاریو
ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا و کاهش قابل ملاحظه موارد کووید-۱۹ در انتاریو

انتاریو روز ۱۶ جولای وارد مرحله سوم برنامه بازگشایی استان شد که مطابق این مرحله بازگشت غذاخوری‌های فضای داخلی و امکاناتی همچون سالن‌های سینما و بازگشایی درهای باشگاه‌های ورزشی به روی مردم مجاز است.

تعداد کل موارد مثبت ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو که به تائید آزمایشگاه رسیده است در حال حاضر روی رقم ۵۴۹،۴۴۷ نفر قرار دارد که این رقم شامل ۹،۳۱۶ فوتی و ۵۳۸،۷۰۲ مورد بهبود از بیماری است. طبق اعلام وزارت بهداشت با پردازش بیش از ۱۱،۹۰۰ تست کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر نرخ مثبت شدن تست در انتاریو روی رقم یک درصد قرار دارد.

 

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کدام مناطق پراکنده هستند؟

 

از تعداد موارد جدید گزارش‌شده در روز دوشنبه ۲۲ مورد در تورنتو، ۱۵ مورد همیلتون، ۱۴ مورد در واترلو و ۱۳ مورد در منطقه پیل ثبت‌شده است. سیزده اداره بهداشت عمومی در استان هیچ موردی از ابتلا به کووید-۱۹ گزارش نکردند و ۱۵ اداره بهداشت نیز از تعداد کمتر از ۱۵ مورد جدید ابتلا به این بیماری خبر دادند.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته نوزده مورد دیگر ابتلا به واریانت آلفا B.1.1.7. در تست‌های مثبت آزمایشگاهی در سراسر انتاریو شناسایی شد که تعداد کل موارد ابتلا به این واریانت را به ۱۴۵،۴۰۵ مورد می‌رساند.

علاوه بر این سه مورد جدید ابتلا به واریانت دلتا B.1.617 نیز در استان شناسایی شد.

اخبار تورنتو        اخبار تورنتو            اخبار تورنتو                اخبار تورنتو                  اخبار تورنتو

اخبار انتاریو      اخبار کانادا         اخبار انتاریو        اخبار کانادا      اخبار انتاریو          اخبار کانادا        اخبار انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا