انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

انتاریو با شناسایی بیش از ۵،۷۰۰ مورد جدید از بالاترین آمار روزانه کووید-۱۹ از ابتدای پاندمی تا به حال خبر داد

ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

انتاریو برای اولین بار از آغاز پاندمی تا به حال بیش از ۵،۷۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ گزارش کرد و بالاترین آمار ابتلا گزارش شده در یک روز را ثبت کرد. ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

مسئولان بهداشت روز پنجشنبه از شناسایی ۵،۷۹۰ مورد ابتلای جدید خبر دادند. بالاترین آمار ابتلا که پیش از این در طول دوره پاندمی گزارش شده بود ۴،۸۱۲ مورد بود که در ۱۶ اپریل به ثبت رسیده بود.

امروز تعداد موارد ابتلا در حالی ثبت می شود که استان انتاریو روز شنبه شناسایی ۳،۳۰۱ مورد ابتلا، روز یکشبنه ۴،۱۷۷ مورد ابتلا، روز دوشنبه ۳،۷۸۳ مورد ابتلا، روز سه شنبه ۳،۴۵۳ مورد ابتلا و رزو چهارشنبه ۴،۳۸۳ مورد ابتلا جدید را تایید کرده بودند. میانگین متحرک هفت روزه موارد روزانه انتاریو به بیش از ۴،۱۰۰ مورد افزایش یافت که نسبت به ۱،۶۷۴ مورد در همین روز از هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که براساس پردازش ۶۸،۱۹۱ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته روز پنجشنبه نرخ مثبت شدن تست ها در استان به ۱۶ درصد رسیده که بالاترین نرخ ثبت شده تا به حال است.

از میان موارد ابتلا که امروز گزارش شد تعداد ۱،۳۹۸ مورد مربوط به افرادی است که غیرواکسینه هستند، یا تنها یک دوز تزریق کرده اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها مشخص نیست.

تعداد ۴،۳۹۲ مورد باقیمانده شامل افراد کاملا واکسینه است.

کارشناسان بهداشت اعلام کردند که تعداد موارد ابتلا در افراد واکسینه با افزایش جمعیت کسانی که واکسینه می شوند افزایش خواهد یافت. ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

ثبت بیش از 5،700 مورد ابتلا به کووید-19 در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است
ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه

استان انتاریو روز پنجشنبه ۷ مورد فورت جدید ثبت کرد که تعداد کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۱۴۰ نفر می رساند.

در حال حاضر دست کم ۴۴۰ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو بستری هستند.

کریستین الیوت وزیر بهداشت اعلام کرد که از میان این بیماران تعداد ۳۰۴ نفر کاملا واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۳۶ نفر کاملا واکسینه هستند.

کریستین الیوت تایید کرد که تعداد ۱۶۹ نفر از بیماران در بخش مراقبت ویژه بستری هستند که این تعداد شامل ۱۳۷ نفر از افرادی است که کاملا واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و تعداد ۳۲ نفر کاملا واکسینه هستند.

استان انتاریو تعداد ۱،۶۵۹ مورد ابتلا به ابین بیماری را از روز پنجشنبه بهبودیافته قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در استان را به ۶۲۴،۸۰۱ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تایید شده توسط آزمایشگاه در استان انتاریو را به ۶۶۷،۳۵۳ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می‌رساند.

ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند؟

ثبت بیش از ۵،۷۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال بی سابقه است

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۱،۵۲۷ مورد جدید در تورنتو، ۴۹۱ مورد جدید در منطقه پیل، ۴۷۰ مورد جدید در منطقه یورک، ۳۳۴ مورد جدید در منطقه دورهام و ۲۵۹ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند.

مسئولان استان تعداد ۴۸۶ مورد جدید ابتلا در اتاوا، ۲۷۷ مورد جدید ابتلا در همیلتون، ۲۵۳ مورد جدید در میدلسکس-لندن، ۲۱۳ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا، ۱۲۵ مورد جدید در منطقه واترلو، ۱۱۵ مورد جدید در منطقه نیاگارا، ۱۲۲ مورد جدید در منطقه ولینگتون-دافرین-گوئلف و ۱۰۳ مورد جدید در ویندزور اسکس ثبت کردند.

تمامی مناطق دیگر در استان از شناسایی کمتر از ۱۰۰ مورد ابتلا جدید در روز پنجشنبه خبر داده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۵،۷۹۰ مورد ابتلا جدید گزارش شده در روز پنجشنبه تعداد ۶۳۷ مورد در میان کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال شناسایی شده است. علاوه بر این استان انتاریو تعداد ۵۶۰ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۲،۶۶۲ مورد دیگر نیز در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال شناسایی کرده است.

مسئولان علاوه بر این تعداد ۱،۳۷۹ مورد جدید در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۴۶۴ مورد جدید ابتلا در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و تعداد ۶۹ مورد ابتلا در میان افراد بزرگ‌تر از ۸۰ سال شناسایی کردند. تعداد ۹۰ مورد ابتلا دیگر نیز در میان مدارس در سراسر استان شناسایی شده که از این تعداد ۷۱ مورد مربوط به دانش آموزان و ۲۰ مورد مربوط به اعضای کادر آموزش است.

از میان ۴،۸۴۴ مدرسه در استان انتاریو دست کم ۱،۱۵۱ مدرسه شناسایی موارد ابتلا به کووید-۱۹ را تائید کرده اند و ۲۱ تسهیلات آموزشی نیز به همین دلیل تعطیل شده است.

آخرین آمار      بالاترین آمار ابتلا    آخرین آمار    بالاترین آمار ابتلا    آخرین آمار  بالاترین آمار ابتلا     آخرین آمار    بالاترین آمار ابتلا  آخرین آمار

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا