انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

آمار ابتلا روزانه کووید-۱۹ در انتاریو برای اولین بار در شش ماه گذشته از ۱،۰۰۰ مورد فراتر رفت

انتاریو برای اولین بار در طول شش ماه گذشته از شناسایی بیش از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

آمار ابتلا روزانه کووید-۱۹ در انتاریو برای اولین بار در شش ماه گذشته از ۱،۰۰۰ مورد فراتر رفت

مسئولان بهداشت انتاریو برای اولین بار از بهار گذشته تا به حال از شناسایی بیش از ۱،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر دادند. آمار ابتلا روزانه کووید-۱۹ در انتاریو برای اولین بار در شش ماه گذشته از ۱،۰۰۰ مورد فراتر رفت

استان انتاریو روز جمعه ۱،۰۳۱ مورد ابتلا به کروناویروس جدید را تائید کرد. آخرین بار که بیش از ۱،۰۰۰ مورد جدید ابتلا روزانه در استان شناسایی شده بود در تاریخ ۳۰ ماه می بود که ۱،۰۳۳ مورد جدید به ثبت رسید.

هفته گذشته مسئولان از شناسایی ۷۸۸ مورد ابتلا جدید در روز دوشنبه، ۶۸۷ مورد در روز سه شنبه، ۷۸۰ مورد جدید در روز چهارشنبه و ۹۴۹ مورد جدید در روز پنج شنبه خبر داده بودند.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو در حال حاضر ۸۶۶ مورد است که نسبت به ۷۱۱ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش یافته است. آمار ابتلا روزانه کووید-۱۹ در انتاریو برای اولین بار در شش ماه گذشته از ۱،۰۰۰ مورد فراتر رفت

آمار ابتلا روزانه کووید-19 در انتاریو برای اولین بار در شش ماه گذشته از 1،000 مورد فراتر رفت
آمار ابتلا روزانه کووید-۱۹ در انتاریو اولین بار در شش ماه گذشته از ۱،۰۰۰ مورد فراتر رفت

وزارت بهداشت اعلام کرد که با پردازش ۳۹،۷۴۸ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست ها در استان تقریبا به ۲.۹ درصد رسیده است.

از میان موارد ابتلا روز جمعه ۵۸۹ مورد شامل افرادی بود که یا غیر واکسینه بودند، یا تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند و یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص بود. تعداد ۴۴۲ مورد ابتلا باقیمانده شامل افرادی بود که کاملا واکسینه بودند.

کارشناسان بهداشت اعلام کرده اند که تعداد موارد ابتلا در افراد واکسینه متناسب با افزایش جمعیت کسانی که واکسن می زنند افزایش خواهد یافت.

مسئولان استان چهار مورد فوت دیگر در روز جمعه ثبت کردند که شمار کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۰۱۶ نفر می رساند.

در حال حاضر دست کم ۱۴۶ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در واحدهای مراقبت ویژه انتاریو تحت درمان هستند. کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که از میان این بیماران ۱۱۹ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۲۷ نفر کاملا واکسینه هستند.

استان انتاریو از روز جمعه ۷۴۲ مورد بیماری را در شمار موارد برطرف شده قرار می دهد که تعداد کل بیماران بهبود یافته استان را به ۶۰۴،۰۲۷ مورد می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده در آزمایشگاه در انتاریو را به ۶۲۱،۲۶۰ مورد می رساند که این رقم شامل موارد فوت و موارد بهبود از بیماری است.

 

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کدام مناطق انتاریو شناسایی شده اند؟

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۱۳۳ مورد جدید در تورنتو، ۶۰ مورد جدید در منطقه پیل، ۵۶ مورد جدید در منطقه یورک، ۴۴ مورد جدید در منطقه دورهام و ۲۷ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند.

علاوه  بر این مسئولان استان از ثبت ۶۸ مورد جدید ابتلا در ویندزور – اسکس، ۵۹ مورد جدید در منطقه سادبری، ۵۸ مورد جدید در اتاوا و ۴۷ مورد جدید در همیلتون خبر دادند. در سایر مناطق استان کمتر از ۴۰ مورد ابتلا جدید گزارش شده است.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱،۰۳۱ مورد ابتلا گزارش شده در روز جمعه ۲۷۳ مورد در کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

استان انتاریو امروز ۸۷ مورد ابتلا در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ سال و ۲۹۰ مورد نیز در گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال شناسایی کرد.

به همین ترتیب ۲۴۷ مورد ابتلا نیز در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، و ۱۲۱ مورد نیز در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۱۵ مورد نیز در میان افراد بزرگ‌تر از ۸۰ سال شناسایی شد.

مسئولان روز جمعه از شناسایی ۱۷۲ مورد ابتلا در مدارس انتاریو خبر دادند که این رقم شامل ۱۵۲ مورد ابتلا در میان دانش آموزان و ۱۸ مورد ابتلا در میان کارکنان مدارس بود. مسئولان استان اطلاعاتی در مورد دو مورد ابتلا باقیمانده منتشر نکردند.

استان انتاریو اعلام کرد که در ۷۹۲ مدرسه از میان ۴،۸۴۴ مدرسه در استان دست کم یک مورد ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده است. در حال حاضر ۹ مدرسه به دلیل شیوع بیماری تعطیل هستند.

تا روز جمعه شش مورد ابتلا به واریانت اومیکرون در انتاریو شناسایی شده است، جدیدترین مورد ابتلا به این واریانت در منطقه دورهام گزارش شده است.

آخرین آمار کرونا  اخبار تورنتو  آخرین آمار کووید-۱۹  اخبار تورنتو   آخرین آمار کرونا  اخبار تورنتو  آخرین آمار کووید-۱۹ اخبار تورنتو   آخرین آمار کرونا  اخبار تورنتو    آخرین آمار کووید-۱۹ اخبار تورنتو   آخرین آمار کرونا آخرین آمار کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا