انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

انتاریو از بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۶ مورد فوت خبر داد

کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

انتاریو برای اولین بار پس از «روز کانادا» (Canada Day) از بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد. کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت روز شنبه ۲۵۸ مورد ابتلا جدید ثبت کردند که سومین روز متوالی ثبت تعداد روزانه بیش از ۲۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ محسوب می‌شود.

تعداد ابتلای روزانه در طول هفته گذشته در حال صعود بوده است.

مسئولان از ثبت ۲۲۶ مورد ابتلا در روز جمعه، ۲۱۸ مورد روز پنجشنبه، ۱۵۸ مورد روز چهارشنبه و ۱۲۷ مورد در روز سه‌شنبه خبر داده بودند. میانگین متحرک هفت‌روزه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در حال حاضر روی رقم ۱۸۳ قرار دارد؛ این رقم در هفته گذشته ۱۵۹ بود.

آخرین باری که بیش از ۲۵۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش‌ شده بود روز ۱ جولای بود که در این روز ۲۸۴ مورد ابتلا به ثبت رسید.

وزارت بهداشت گفت با پردازش بیش از ۱۹،۱۰۰ مورد تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت بودن تست‌ها در استان در حال حاضر ۱.۲ درصد است. علاوه بر این روز شنبه ۶ مورد فوت دیگر نیز به ثبت رسید که تعداد کل مرگ و میر ناشی از این بیماری را به ۹،۳۴۵ مورد می‌رساند.

تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه در استان انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ همچنان رو به کاهش است. استان انتاریو می‌گوید روز شنبه ۱۱۲ نفر در واحدهای مراقبت ویژه تحت مداوا قرار داشته‌اند.

مسئولان استان انتاریو درمجموع ۵۵۰،۴۳۶ مورد تائید شده آزمایشگاهی ابتلا به کووید-۱۹ شامل موارد فوت و بهبودی را در استان شناسایی کرده‌اند.

کووید-19 در انتاریو : بیش از 250 مورد جدید ابتلا و 6 مورد فوت دیگر
کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام مناطق قرار دارند؟

 

بخش عمده‌ای از موارد جدید ابتلا به این بیماری در ناحیه تورنتو بزرگ و همیلتون شناسایی‌شده‌اند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان ۵۳ مورد ابتلا در تورنتو، ۳۳ مورد در منطقه یورک، ۲۸ مورد در واترلو، ۲۷ مورد در همیلتون، ۲۶ مورد در منطقه پیل، ۲۲ مورد در دورهام، ۱۲ مورد منطقه هالتون و ۱۱ مورد در میدلسکس-لندن ثبت شده است.

هفت منطقه بهداشت عمومی هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کووید-۱۹ گزارش نکرده‌اند. مناطق شهرداری باقی‌مانده نیز کمتر از ۱۰ مورد جدید ابتلا به بیماری را ثبت کرده‌اند. تا به امروز به مدت دو هفته است که انتاریو در مرحله ۳ برنامه بازگشایی اقتصادی خود به سر می‌برد که امکان ازسرگیری فعالیت غذاخوری‌های فضای داخلی را فراهم می‌کند و باز شدن درهای سایر محیط‌ها همچون باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های سینما را تسهیل می‌کند.

ظرفیت گردهمایی‌ها نیز با مجاز شدن حضور ۲۵ نفر در فضاهای داخلی و ۱۰۰ نفر در فضاهای باز افزایش ‌یافته است.

مسئولان استان روز جمعه اعلام کردند درحالی‌که اغلب محدودیت‌ها پس از انتقال انتاریو از مرحله سوم لغو خواهد شد بااین‌حال پوشیدن ماسک در فضاهای داخلی اجباری باقی خواهد ماند. کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

کووید-19 در انتاریو : بیش از 250 مورد جدید ابتلا و 6 مورد فوت دیگر
کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۵۰ مورد جدید ابتلا و ۶ مورد فوت دیگر

وقوع یک جهش دیگر در موارد ابتلا به واریانت دلتا

 

انتاریو ۱۷۶ مورد دیگر ابتلا به واریانت دلتا B.1.617.2 را از میان موارد تائید شده آزمایشگاهی کووید-۱۹ شناسایی کرده است که تعداد کل ابتلا به این واریانت را به ۴،۷۴۱ مورد می‌رساند.

مسئولان دو مورد ابتلا به واریانت آلفا B.1.1.7. را ظرف ۲۴ ساعت گذشته شناسایی کردند.

دکتر ترزا تام (Theresa Tam) مسئول ارشد پزشکی سازمان بهداشت گفت که کانادا در ابتدای موج چهارم ناشی از واریانت دلتا قرار داشت.

دکتر ترزا تام گفت «به‌روزرسانی پیش‌بینی بلندمدت‌تر چگونگی تحول احتمالی خط سیر اپیدمی در طول ماه سپتامبر را نشان می‌دهد.» «این [پیش‌بینی] نشان می‌دهد که ما در ابتدای موج چهارم ناشی از واریانت دلتا قرار داریم، اما خط سیر اپیدمی به افزایش مداوم پوشش واکسیناسیون کامل و همین‌طور زمان‌بندی، سرعت و حدود بازگشایی بستگی دارد.»

ظرف ۲۴ ساعت گذشته مسئولان بهداشت استان ۸۱،۵۹۰ دوز واکسن کووید-۱۹ تزریق کرده‌اند.

بیش از ۸.۹ میلیون نفر در انتاریو با تزریق هر دو دوز به‌طور کامل واکسینه محسوب می‌شوند.

اخبار تورنتو   اخبار انتاریو   اخبار کانادا  بهداشت انتاریو    دکتر ترزا    بهداشت انتاریو  دکتر ترزا    بهداشت انتاریو  دکتر ترزا   بهداشت انتاریو

اخبار تورنتو   اخبار انتاریو   اخبار کانادا            اخبار تورنتو   اخبار انتاریو   اخبار کانادا              اخبار تورنتو   اخبار انتاریو   اخبار کانادا  

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا