انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از پذیرش بیش از ۳۸۰ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از ۱۳ هزار مورد جدید خبر داد

انتاریو روز شنبه از پذیرش ۲۵۹۴ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان خبر داد که ۳۸۵ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

انتاریو از پذیرش بیش از ۳۸۰ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از ۱۳ هزار مورد جدید خبر داد

در حال حاضر بیش از ۳۸۰ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه در انتاریو بستری هستند و ۳۱ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.

طبق اعلام استان دست کم ۳۸۵ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری هستند که از این میان ۲۱۹ نفر به کمک ونتیلاتور تنفس می کنند.

طبق اعلام کریستین الیوت وزیر بهداشت ۲۴۸ نفر از بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است در حالی که ۱۳۷ بیمار کاملاً واکسینه هستند.

روز جمعه ۳۳۷ بیمار و روز پنجشنبه نیز ۲۸۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بود.

آخرین بار در اواسط ماه جون ۲۰۲۱ بود که شمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های انتاریو به بیش از ۳۸۰ مورد رسیده بود.

شمار افراد بستری در بیمارستان که به کووید-۱۹ مبتلا هستند در طول هفته گذشته همچنان در حال افزایش بوده است و روز شنبه دست کم ۲،۵۹۴ نفر در بیمارستان های انتاریو تحت درمان قرار داشته اند.

استان انتاریو روز شنبه ۱۳،۳۶۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرد.

علاوه بر این ۳۱ مورد فوت دیگر نیز تائید شد که شمار کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۳۴۵ مورد می رساند. یک مورد فوت به دلیل فرایند پاکسازی داده ها از آمار تجمیعی مرگ و میر حذف شد.

آخرین باری که ۳۱ مورد فوت در طول یک بازه زمانی ۲۴ ساعته گزارش شده بود در تاریخ ۲۲ ماه می بود.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۵۵،۷۰۰ تست کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته اکنون نرخ مثبت شدن تست کووید-۱۹ در استان به ۳۰.۶ درصد رسیده است.

انتاریو تعداد افرادی که می توانند تست کووید-۱۹ انجام دهند را به میزان قابل ملاحظه ای محدود کرده است. مسئولان بهداشت هشدار دادند که در نتیجه محدودیت های دسترسی به تست تعداد موارد ابتلا که روزانه گزارش می شود پایین تر از رقم واقعی است.

از هنگام شروع پاندمی تا به حال دست کم ۸۶۶،۶۳۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در استان انتاریو شامل موارد فوت و بهبودی تائید شده است. انتاریو از پذیرش بیش از ۳۸۰ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از ۱۳ هزار مورد جدید خبر داد

انتاریو از پذیرش بیش از 380 بیمار کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه و شناسایی بیش از 13 هزار مورد جدید خبر داد
انتاریو از پذیرش بیش از ۳۸۰ بیمار کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه خبر داد

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمتها شناسایی شده اند؟

 

تورنتو روز شنبه با ثبت ۲،۴۲۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ از بالاترین رقم موارد ابتلا به این بیماری خبر داد. علاوه بر این ۱،۷۳۶ مورد ابتلا در منطقه پیل، ۱،۰۸۶ مورد در منطقه یورک، ۹۲۹ مورد در همیلتون، ۷۸۳ مورد در هالتون و ۷۷۰ مورد در دورهام گزارش شد.

سایر اداره های بهداشت عمومی انتاریو که روز شنبه بیش از ۴۰۰ مورد ابتلا ثبت کرده بودند شامل اتاوا (۸۹۴)، واترلو (۶۰۷)، میدلسکس-لندن (۴۴۸)، نیاگارا (۴۲۴)، سیمکو-مسکوکا (۴۲۲) و ویندزور-اسکس (۴۱۲) است.

شش منطقه شهرداری دیگر نیز از شناسایی بیش از ۱۰۰ مورد جدید ابتلا خبر داده اند.

از میان موارد ابتلا که روز شنبه گزارش شد ۷۷۹ مورد در میان افراد گروه سنی کوچکتر از ۱۲ سال و تعداد ۹۸۸ مورد دیگر نیز در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال شناسایی شد.

تعداد ۵،۶۳۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال و ۳،۹۳۵ مورد دیگر نیز در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال گزارش شده است.

تعداد ۲،۰۱۳ مورد ابتلا نیز در میان افراد بزرگتر از ۶۰ سال ثبت شده است.

در مراکز مراقبت طولانی مدت تعداد ۸۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در میان کادر درمان و ۲۶۴ مورد نیز در میان ساکنین گزارش شد.

شش مورد از ۳۱ مورد فوت گزارش شده در روز شنبه مربوط به ساکنین مراکز مراقبت های طولانی مدت بوده است.

آمار تفکیکی مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در انتاریو

  • ۹ مورد فوت در افراد کوچکتر از ۱۹ سال

  • ۱۱۷ مورد فوت در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال

  • ۷۴۷ مورد فوت در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال

  • ۳،۴۴ مورد فوت در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال

  • ۶،۰۳۰ مورد فوت در میان سالمندان بزرگتر از ۸۰ سال

اخبار انتاریو      اخبار انتاریو    اخبار انتاریو      اخبار انتاریو      اخبار انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا