انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون تابه‌حال: بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش شد

انتاریو برای اولین بار از اوایل ماه جون از ثبت بیش از ۶۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون تابه‌حال: بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش شد

مسئولان بهداشت انتاریو برای اولین بار از اوایل جون از ثبت بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون تابه‌حال: بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

استان انتاریو روز جمعه ۶۵۰ مورد جدید ابتلا به ویروس جدید کرونا را تائید کرد؛ آخرین بار که مسئولان استان از چنین سطح بالایی از تعداد موارد ابتلا روزانه خبر داده بودند روز ششم ماه جون بود که ۶۶۳ مورد جدید ابتلا در استان شناسایی‌ شده بود.

افزایش آمار روز جمعه در شرایطی گزارش می‌شود که استان انتاریو روز پنج‌شنبه ۵۳۱ مورد جدید، روز چهارشنبه ۴۸۵ مورد جدید، روز سه‌شنبه ۳۴۸ مورد جدید و دوشنبه گذشته ۵۲۶ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را ثبت کرده بود.

میانگین متحرک هفت روزانه موارد ابتلا روزانه انتاریو در حال حاضر ۵۱۸ مورد است که نسبت به ۳۹۹ مورد ثبت‌شده در همین روز از هفته گذشته با افزایش روبرو بوده است. میانگین متحرک هفت‌روزه در طول چند هفته گذشته به‌طور یکنواخت در حال بالا رفتن بوده است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۲۸،۶۳۵ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر نرخ مثبت بودن تست ابتلا به این بیماری در استان برابر با ۲.۴ درصد است.

موارد ابتلا گزارش‌شده در روز جمعه شامل ۵۴۷ نفر از افرادی بود که یا واکسینه نبودند یا تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بود یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص بود. تعداد ۱۰۳ مورد از موارد ابتلا شامل افراد کاملاً واکسینه بود.

استان انتاریو دو مورد فوت جدید در روز جمعه ثبت کرد که تعداد کل مرگ‌ومیر در استان را به ۹،۴۵۰ مورد می‌رساند.

استان انتاریو اعلام کرد که حداقل ۱۹۷ نفر به علت کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۲۱ نفر کاملاً واکسینه و ۱۷۶ نفر غیر واکسینه هستند یا تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند و یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

دست‌کم ۱۳۵ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌های انتاریو بستری هستند و ۷۷ نفر از آنها به کمک ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

استان انتاریو تا روز جمعه ۴۴۴ مورد دیگر از مبتلایان را در شمار بهبودیافتگان قلمداد کرد که تعداد بیماران بهبودیافته در انتاریو را به ۵۴۴،۲۴ مورد افزایش می‌دهد.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده در آزمایشگاه‌های انتاریو شامل موارد فوت و بهبودی را به ۵۵۸،۱۰۱ مورد می‌رساند. بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون تابه‌حال: بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش شد

بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون تابه‌حال: بیش از 600 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در انتاریو گزارش شد
بالاترین آمار ابتلا از اوایل جون بیش از ۶۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو گزارش

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام مناطق انتاریو شناسایی‌شده‌اند

 

در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) مسئولان از شناسایی ۱۳۶ مورد جدید در تورنتو، ۱۱۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۶۳ مورد جدید در منطقه یورک، ۲۵ مورد جدید در منطقه دورهام و ۱۹ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند.

مسئولان استان علاوه بر این از ثبت ۴۸ مورد جدید ابتلا در ویندزور، ۵۵ مورد جدید در همیلتون، ۳۹ مورد جدید در میدلسکس-لندن، ۲۵ مورد جدید در واترلو، ۲۲ مورد جدید در انتاریو و همچنین ۲۲ مورد نیز در منطقه نیاگارا و ۱۵ مورد جدید در سیمکو موسکاکا خبر دادند. تمامی مناطق دیگر از شناسایی کمتر از ۱۰ مورد جدید ابتلا به بیماری خبر داده‌اند.

انتاریو در حال حاضر در مرحله سوم بازگشایی قرار دارد. روز سه‌شنبه مسئولان استان اعلام کردند که در آستانه «پاییز و زمستان دشوار پیش رو» به علت واریانت دلتا ادامه هرگونه اقدامات بازگشایی استان را به حالت تعویق درمی‌آورند.

 

واکسیناسیون کامل بیش از ۹.۷ میلیون نفر در انتاریو

 

استان انتاریو اعلام کرد که ۹،۷۰۰،۲۸۵ نفر در انتاریو هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند و در مقابل این بیماری کاملاً واکسینه محسوب می‌شوند.

مسئولان استان گفتند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴۵،۷۴۸ دوز واکسن برای شهروندان انتاریو تزریق‌شده است. اندکی بیش از ۲۰.۳ میلیون دوز واکسن از زمان شروع طرح توزیع واکسن در سال گذشته در استان تزریق‌شده است.

اخبار تورنتو    اخبار کانادا     اخبار انتاریو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو    اخبار کانادا     اخبار انتاریو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو   اخبار کانادا اخبار کانادا    اخبار انتاریو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار انتاریو    در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) مسئولان از شناسایی ۱۳۶ مورد جدید در تورنتو، ۱۱۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۶۳ مورد جدید در منطقه یورک، ۲۵ مورد جدید در منطقه دورهام و ۱۹ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند. مسئولان استان علاوه بر این از ثبت ۴۸ مورد جدید ابتلا در ویندزور، ۵۵ مورد جدید در همیلتون، ۳۹ مورد جدید در میدلسکس-لندن، ۲۵ مورد جدید در واترلو، ۲۲ مورد جدید در انتاریو و همچنین ۲۲ مورد نیز در منطقه نیاگارا و ۱۵ مورد جدید در سیمکو موسکاکا خبر دادند. تمامی مناطق دیگر از شناسایی کمتر از ۱۰ مورد جدید ابتلا به بیماری خبر داده‌اند. انتاریو در حال حاضر در مرحله سوم بازگشایی قرار دارد. روز سه‌شنبه مسئولان استان اعلام کردند که در آستانه «پاییز و زمستان دشوار پیش رو» به علت واریانت دلتا ادامه هرگونه اقدامات بازگشایی استان را به حالت تعویق درمی‌آورند. استان انتاریو اعلام کرد که ۹،۷۰۰،۲۸۵ نفر در انتاریو هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند و در مقابل این بیماری کاملاً واکسینه محسوب می‌شوند. مسئولان استان گفتند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۴۵،۷۴۸ دوز واکسن برای شهروندان انتاریو تزریق‌شده است. اندکی بیش از ۲۰.۳ میلیون دوز واکسن از زمان شروع طرح توزیع واکسن در سال گذشته در استان تزریق‌شده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا