انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد

انتاریو روز چهارشنبه از شناسایی ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و بالاترین نرخ مثبت شدن تست در استان خبر داد

انتاریو ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد

مسئولان بهداشت در انتاریو روز چهارشنبه از تعداد بی سابقه ۱۰،۴۳۶ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. انتاریو ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد

میانگین متحرک هفت روزه تعداد موارد جدید گزارش شده در استان به ۹،۱۸۳ رسیده است. هفته گذشته این رقم برابر با ۳،۵۲۰ مورد و دو هفته قبل برابر با ۱،۵۱۴ مورد بود.

گزارش روز چهارشنبه در حالی ثبت می شود که استان انتاریو روز سه شنبه ۸،۸۲۵ مورد جدید، روز دوشنبه ۹،۴۱۸ مورد، روز یکشنبه ۹،۸۲۶ مورد و روز یکشنبه نیز ۱۰،۴۱۲ مورد ابتلا ثبت کرده بود.

کارشناسان بهداشت می گویند که با توجه به کمبود تست های PCR تعداد بالای موارد ابتلا در انتاریو در روزهای اخیر احتمالا کمتر از آمار واقعی است. انتاریو ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد

انتاریو 10،436 مورد جدید کووید-19 و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد
انتاریو ۱۰،۴۳۶ مورد جدید کووید-۱۹ و سه مورد فوت دیگر ثبت کرد

وزارت بهداشت اعلام کرد که براساس پردازش ۵۹،۲۵۹ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست در انتاریو در حال حاضر ۲۶.۹ درصد است که بالاترین نرخ از ابتدای پاندمی تا به حال است.

سه مورد فوت ناشی از کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته در استان گزارش شده که شمار کل مرگ و میر کووید-۱۹ در انتاریو را به ۱۰،۱۷۱ مورد می رساند. استان انتاریو از ابتدای پاندمی تا به حال شاهد ۷۲۵،۸۴۱ مورد ابتلا تایید شده توسط آزمایشگاه شامل موارد فوت و بهبودی بوده است.

از میان موارد ابتلا که امروز ثبت شد اغلب موارد مربوط به افراد کاملا واکسینه با ۸،۲۲۱ مورد ابتلا بود در حالی که ۱،۵۱۴ مورد در میان افراد غیر واکسینه شناسایی شده بود. دست کم ۴۲۵ مورد ابتلا در میان افرادی ثبت شده بود که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده بودند و ۲۷۶ مورد نیز در میان افرادی شناسایی شده بود که وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص بود.

در حال حاضر ۷۲۶ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند {۲۳۵ بیمار بیشتر از روز قبل} که از میان این افراد ۱۸۶ بیمار کاملا واکسینه هستند، ۱۵۰ نفر غیر واکسینه و ۹ نفر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. وضعیت واکسیناسیون سایر بیماران مشخص نیست.

در بخش مراقبت های ویژه تعداد ۱۹۰ بیمار تحت درمان قرار دارند که از این میان ۷۰ نفر غیر واکسینه، ۳۵ نفر کاملا واکسینه هستند و دو نفر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. اطلاعات مربوط به وضعیت واکسیناسیون سایر بیماران بستری در بخش مراقبت ویژه ارائه نشده است.

 

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمتهای استان شناسایی شده اند؟

 

طبق اعلام استان انتاریو اغلب موارد ثبت شده در روز چهارشنبه در تورنتو (۲،۷۱۵)، منطقه یورک (۱،۲۵۲)، منطقه پیل (۱،۰۶۶) و اتاوا (۶۴۴) شناسایی شده اند.

سایر مناطق که تعداد بالایی موارد ابتلا گزارش کردند شامل همیلتون (۵۳۹)، منطقه دورهام (۵۲۴)، منطقه هالتون (۴۳۷) و واترلو (۴۲۲) است.

 

آخرین آمار واکسیناسیون کووید-۱۹

 

از ابتدای کمپین واکسیناسیون کووید-۱۹ انتاریو تا به حال ۲۶،۸۱۵،۵۸۶ دوز واکسن تزریق شده است.

در نتیجه این کمپین ۹۰.۷ درصد از شهروندان ۱۲ سال و بزرگتر یک دوز و ۸۸.۱ درصد هر دو دوز را تزریق کرده‌اند.

بیش از ۱۷۶،۰۰۰ دوز نیز تنها در روز سه شنبه تزریق شده است.

آمار روز چهارشنبه سه شنبه دوشنبه یکشنبه   آمار روز چهارشنبه سه شنبه دوشنبه یکشنبه     آمار روز چهارشنبه  سه شنبه  دوشنبه یکشنبه      آمار روز چهارشنبه سه شنبه دوشنبه یکشنبه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا