انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

نرخ بستری بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو روز جمعه به رقم بی سابقه ۲،۴۷۲ بیمار رسید و پذیرش در بخش مراقبت های ویژه به ۳۳۸ مورد افزایش یافت

انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز جمعه از افزایش بی سابقه دیگری در شمار بیماران بستری در بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند.

استان انتاریو امروز اعلام کرد که تعداد افراد بستری در بیمارستان به علت کووید-۱۹ به ۲،۲۷۹ مورد در روز پنجشنبه و رقم بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد در روز جمعه رسیده در حالی که تعداد بیماران پذیرش شده در بخش مراقبت های ویژه (ICU) از ۳۱۹ مورد در روز گذشته به ۳۳۸ مورد در روز جمعه رسیده است.

پیش از این بالاترین تعداد افراد بستری در بیمارستان ها به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ تعداد ۲،۳۶۰ نفر بود که در تاریخ ۲۰ اپریل ۲۰۲۱ پذیرش شده بودند.

کریستین الیوت وزیر بهداشت استان گفت که میانگین متحرک هفت روزه تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه که به کووید-۱۹ مبتلا هستند به ۲۷۱ نفر رسیده که این رقم در طول چند روز گذشته به طور یکنواخت در حال افزایش بوده است.

استان انتاریو اعلام کرد که از میان ۳۳۸ بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه که به کووید-۱۹ مبتلا هستند ۲۳۲ نفر از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۰۶ نفر کاملاً واکسینه هستند.

طبق داده های منتشر شده توسط هیئت مشاور علمی انتاریو در روز پنجشنبه که تعداد جمعیت را در محاسبات در نظر گرفته است احتمال بستری شدن در بیمارستان در افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۷۹.۸ درصد کمتر می‌باشد و تا ۹۳.۳ درصد کمتر احتمال دارد که این گروه نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه باشند.

در طول دوره موج های قبلی کووید-۱۹ مسئولان بهداشت گفته بودند در شرایطی که تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیش از ۳۰۰ نفر باشد ارائه خدمات پزشکی غیر مرتبط با کووید-۱۹ تقریباً غیر ممکن می شود.

طبق اعلام مسئولان بهداشت، ۴۳ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است. استان انتاریو یادآور شد که ۴۲ مورد از موارد فوت ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در واقع در طول بازه زمانی ۱۰ روز گذشته و یک مورد نیز ماه گذشته اتفاق افتاده است.

استان انتاریو روز جمعه از شناسایی ۱۱،۸۹۹ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد اما مسئولان بهداشت هشدار دادند که این رقم به دلیل محدودیت های تست گیری و انباشت تست های در انتظار پردازش کمتر از تعداد واقعی افراد مبتلا است. وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۶۱،۱۳۷ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست ها در استان به ۲۶.۶ درصد رسیده است.

هیئت مشاور علمی روز پنجشنبه گفت که با احتساب تعداد جمعیت احتمال ابتلا به کووید-۱۹ در افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند تا ۲۱.۱ درصد کمتر از افراد غیر واکسینه است.

استان انتاریو از روز جمعه ۱۱،۹۴۶ مورد ابتلا به بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که شمار کل بیماران بهبودیافته از این بیماری را به ۷۰۷،۷۳۲ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۸۵۳،۲۷۰ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه 2،472 مورد بستری ناشی از کووید-19 و 338 مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد
انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ خبر داد

موارد جدید ابتلا به کووید در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند

انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲،۴۰۵ مورد جدید در تورنتو، ۱،۷۴۵ مورد جدید در منطقه پیل، ۹۶۵ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۴۲ مورد جدید در منطقه هالتون و ۴۲۵ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند. مسئولان استان ۶۵۶ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در اتاوا، ۵۶۴ مورد جدید در منطقه واترلو، ۵۰۸ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا و ۵۴۳ مورد جدید در ویندزور-اسکس ثبت کردند.

سایر مناطق استان روز جمعه کمتر از ۵۰۰ مورد جدید ثبت کردند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱۱،۸۹۹ مورد جدید ابتلا که در روز جمعه گزارش شد ۷۴۱ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

استان انتاریو علاوه بر این ۸۷۴ مورد جدید در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۴،۸۳۷ مورد دیگر در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال ثبت کرد.

مسئولان همچنین تعداد ۳،۵۱۱ مورد جدید ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۱،۳۸۰ مورد جدید در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و تعداد ۵۴۷ مورد جدید نیز در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال شناسایی کردند.

تعداد موارد بستری کودکان در بیمارستان بخصوص کودکان کوچکتر از ۵ سال در انتاریو همچنان رو به افزایش است. سازمان بهداشت عمومی انتاریو می‌گوید که تا روز چهارشنبه ۴۳ کودک در گروه سنی کوچکتر از یک سال تا چهار سال به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شدند.

استان انتاریو ۱۹۱ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۶۵ مورد در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در سطح استان ثبت کرد. مسئولان استان همچنین متذکر شدند که هفت مورد از ۴۳ مورد فوت گزارش شده در روز جمعه مربوط به ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است.

مسئولان اعلام کردند که دست‌کم ۳۱۲ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیر شیوع این بیماری هستند. انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه 2،472 مورد بستری ناشی از کووید-19 و 338 مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد
انتاریو از ثبت رکورد بی سابقه ۲،۴۷۲ مورد بستری ناشی از کووید-۱۹ و ۳۳۸ مورد پذیرش بخش مراقبت های ویژه خبر داد

آخرین آمار    آخرین آمار    آخرین آمار  آخرین آمار    آخرین آمار

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا