انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر ۶۰۰ مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود

انتاریو با ثبت ۲،۴۰۰ مورد ابتلای جدید از جهش صعودی موارد کووید-۱۹ در استان خبر داد

آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر ۶۰۰ مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود

انتاریو برای اولین بار در هفت ماه گذشته از شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد در حالی که نرخ مثبت شدن تست در استان به ۷ درصد افزایش یافته است.

مسئولان بهداشت صبح پنجشنبه از ثبت ۲،۴۲۱ مورد ابتلا در انتاریو و ۹ مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری خبر دادند.

آخرین بار که تعداد موارد ابتلا روزانه انتاریو تا این حد بالا بوده روز ۱۵ «ماه می» بود که مسئولان بهداشت در این روز ۲،۵۸۴ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید گزارش کرده بودند.

آمار روزانه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو ظرف چند روز گذشته به طور یکنواخت در حال افزایش بوده به طوری که روز سه شنبه ۱،۴۲۹ مورد و روز چهارشنبه ۱،۸۰۸ مورد ابتلا در استان ثبت شده است.

میانگین متحرک موارد ابتلا به کووید-۱۹ در استان در حال حاضر برابر با ۱،۶۷۴ مورد می‌باشد که نسبت به ۱،۰۵۵ مورد در همین روز از هفته گذشته افزایش یافته است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش بیش از ۵۴،۷۰۰ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر نرخ مثبت شدن تست در استان به حدود ۷ درصد رسیده است. آخرین بار که نرخ مثبت شدن تست در استان تا این اندازه افزایش یافته بود روز ۱۸ ماه می بود.

کریستین الیوت وزیر بهداشت استان گفت که ۳۲۸ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که ۲۵۶ نفر از آنها کاملاً واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

علاوه بر این ۱۶۵ نفر نیز به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در واحدهای مراقبت ویژه انتاریو تحت درمان قرار دارند. کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که از میان این بیماران ۱۴۱ نفر کاملاً واکسینه نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

طبق اعلام استان انتاریو روز پنجشنبه تعداد ۷۵۸ مورد ابتلا در میان افرادی گزارش شده است که واکسینه نیستند یا تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند و ۱،۵۳۰ نفر از مبتلایان به بیماری نیز افراد کاملاً واکسینه هستند. تعداد ۱۳۰ مورد ابتلا نیز در میان افرادی گزارش شده که وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

مسئولان بهداشت اعلام کردند که طبیعی است که شاهد ابتلای تعداد بیشتری از افراد کاملاً واکسینه به کووید-۱۹ باشیم زیرا جمعیت افرادی که واکسن تزریق می کنند افزایش می یابد.

واکسیناسیون همچنان ریسک بستری شدن در بیمارستان در اثر ابتلا به کرونا ویروس جدید را کاهش می دهد. آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر ۶۰۰ مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود

آمار موارد کووید-19 انتاریو با شناسایی 2،400 مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر 600 مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود
آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر بود

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمت‌ها ثبت شده اند؟

آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر ۶۰۰ مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود

چندین اداره بهداشت در سراسر انتاریو از شناسایی بیش از ۱۰۰ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید خبر داده اند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان تعداد ۵۰۵ مورد ابتلا در تورنتو، ۲۰۶ مورد در اتاوا، ۱۹۰ مورد در کینگستون، ۱۵۳ مورد در منطقه پیل، ۱۴۳ مورد در منطقه یورک، ۱۳۰ مورد در ویندزور-اسکس، ۱۱۵ مورد در نیاگارا، ۱۱۵ مورد در هالتون و ۱۰۷ مورد در سیمکو-مسکوکا شناسایی شده است.

از میان موارد ابتلا گزارش شده در روز پنجشنبه تعداد ۳۷۸ مورد در میان کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال و ۲۴۱ مورد نیز در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ سال شناسایی شده است.

مسئولان علاوه بر این از شناسایی ۳۳۵ مورد ابتلا به کووید-۱۹ مرتبط با حضور در مدارس شامل ۲۷۸ مورد ابتلا در میان کودکان و ۴۷ مورد ابتلا در میان کارکنان خبر دادند. ۶۰ مدرسه در انتاریو در حال حاضر به دلیل شناسایی موارد ابتلا به کووید-۱۹ تعطیل هستند.

تعداد ۹۳۸ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال و ۶۳۸ مورد نیز در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال شناسایی شده است. تعداد ۲۲۲ مورد ابتلا نیز در میان افراد بزرگ‌تر از ۶۰ سال گزارش شده است.

اندکی بیش از ۹۰ درصد از شهروندان ۱۲ سال و بزرگ‌تر در انتاریو دست کم یک دوز واکسن کووید -۱۹ تزریق کرده اند در حالی که تقریباً ۸۸ درصد از شهروندان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اخبار کانادا   اخبار تورنتو    اخبار کانادا    اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا

آمار موارد کووید-۱۹ انتاریو با شناسایی ۲،۴۰۰ مورد جدید شاهد افزایش چشمگیر ۶۰۰ مورد ابتلا نسبت به روز قبل بود

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا