انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از پذیرش مجموعاً ۲،۲۷۹ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان ها و ۳۱۹ بیمار در بخش مراقبت ویژه خبر داد

نرخ بستری بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان های انتاریو به ۲،۲۷۹ مورد، تعداد پذیرش مرتبط با بیماری به ۳۱۹ مورد و تعداد موارد جدید ابتلا به ۱۳،۳۳۹ مورد رسید

انتاریو از پذیرش مجموعاً ۲،۲۷۹ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان ها و ۳۱۹ بیمار در بخش مراقبت ویژه خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز پنجشنبه اعلام کردند که بیش از ۳۰۰ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت ویژه در سطح استان بستری می‌باشند در حالی که بیمارستان ها در مقابله و مدیریت افزایش نرخ پذیرش بیماران با مشکل مواجه هستند. انتاریو از پذیرش مجموعاً ۲،۲۷۹ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستان ها و ۳۱۹ بیمار در بخش مراقبت ویژه خبر داد

در طول چند روز گذشته استان انتاریو از افزایش نرخ روزانه موارد پذیرش در بخش مراقبت های ویژه (ICU) و بستری در بیمارستان خبر داده بود. تعداد افراد بستری در بیمارستان که به کووید-۱۹ مبتلا هستند از ۲،۰۸۱ نفر در روز چهارشنبه به ۲،۲۷۹ نفر در روز پنجشنبه افزایش یافت.

شمار موارد پذیرش در بخش مراقبت ویژه نیز از ۲۸۸ نفر به ۳۱۹ نفر افزایش یافت.

در طول مدت موج های قبلی کووید-۱۹ مسئولان بهداشت گفته بودند هنگامی که بیش از ۳۰۰ بیمار در بخش مراقبت ویژه بستری هستند ارائه خدمات پزشکی غیرمرتبط با کووید-۱۹ تقریبا غیر ممکن می شود.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که میانگین متحرک هفت روزه بیماران بستری در ICU که به کووید-۱۹ مبتلا هستند به ۲۵۲ مورد رسیده است. دفتر وزیر بهداشت رشد نرخ بستری در بیمارستان ها را «انفجاری» توصیف کرده است.

استان انتاریو اعلام کرد که از میان ۳۱۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ که در ICU بستری هستند ۲۳۲ نفر از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۸۷ نفر کاملا واکسینه هستند.

انتاریو از پذیرش مجموعاً 2،279 بیمار کووید-19 در بیمارستان ها و 319 بیمار در بخش مراقبت ویژه خبر داد
واکسیناسیون انتاریو

طبق داده های منتشر شده توسط هیئت مشاور علمی انتاریو در روز چهارشنبه که تعداد جمعیت را نیز در محاسبات خود در نظر گرفته، احتمال بستری شدن در بیمارستان در افراد کاملا واکسینه که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۸۰.۱ درصد کمتر است و تا ۹۲.۲ درصد کمتر احتمال دارد که افراد کاملا واکسینه نیازمند بستری در بخش مراقبت ویژه باشند.

طبق اعلام مسئولان بهداشت ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ثبت شده است که بالاترین شمار مرگ و میر ثبت شده از ۲۹ می ۲۰۲۱ تا به حال محسوب می شود که در آن تاریخ ۲۲ مورد فوت در استان گزارش شده بود.

استان انتاریو روز پنجشنبه ۱۳،۳۳۹ مورد جدید کووید-۱۹ شناسایی کرد اما مسئولان بهداشت هشدار دادند که به دلیل محدودیت های تست گیری و انباشت تست های در انتظار پردازش آمار گزارش شده کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که براساس پردازش ۵۹،۲۴۱ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست ها به ۲۹.۲ درصد رسیده است.

هیئت مشاور علمی روز چهارشنبه اعلام کرد که با احتساب تعداد جمعیت هر یک از گروه ها احتمال ابتلا به کووید-۱۹ در افراد کاملا واکسینه که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند ۱۹.۳ درصد کمتر از افراد غیر واکسینه است.

استان انتاریو از روز پنجشنبه ۱۲،۰۳۶ مورد ابتلا به این بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که شمار کل بیماران بهبودیافته را به ۶۹۵،۷۸۶ نفر می رساند. گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تایید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۸۴۱،۳۷۱ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند.

 

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمتهای انتاریو شناسایی شده اند

 

در ناحیه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲،۶۴۵ مورد جدید در تورنتو، ۱،۵۰۰ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۲۳۸ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۷۲ مورد جدید در منطقه دورهام و ۶۷۵ مورد در منطقه هالتون خبر دادند. مسئولان همچنین ۱،۲۳۸ مورد جدید در اتاوا، ۶۶۵ مورد جدید در همیلتون، ۵۶۹ مورد جدید در منطقه واترلو، ۵۴۳ مورد جدید در ویندزور-اسکس و ۵۰۶ مورد جدید در میدلسکس-لندن ثبت کردند.

سایر مناطق استان روز پنجشنبه کمتر از ۵۰۰ مورد جدید ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱۳،۳۳۹ مورد جدید ابتلا که روز پنجشنبه گزارش شد تعداد ۹۴۶ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شد. استان انتاریو علاوه بر این ۱،۰۶۸ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۵،۵۲۲ مورد جدید در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال ثبت کرد.

مسئولان همچنین ۳،۸۶۶ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۱،۴۸۴ مورد جدید در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۴۴۹ مورد ابتلا در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال گزارش کردند.

موارد بستری کودکان در بیمارستان بخصوص کودکان کوچکتر از ۵ سال در انتاریو همچنان رو به افزایش است. سازمان بهداشت عمومی انتاریو می گوید که تا تاریخ ۴ ژانویه ۳۸ کودک مبتلا به کووید-۱۹ در گروه سنی کوچکتر از ۱ سال تا ۴ سال در بیمارستان بستری شدند.

استان انتاریو از شناسایی ۱۲۴ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۶۳ مورد ابتلا در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت درسطح استان انتاریو خبر دادند و متذکر شدند که یک مورد از ۲۰ مورد فوت جدید که امروز ثبت شد مربوط به یکی از ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است. مسئولان اعلام کردند که دست کم ۲۹۱ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیر شیوع این بیماری هستند.

اخبار خبر تورنتو   داگ فورد      اخبار خبر تورنتو   داگ فورد      اخبار خبر تورنتو   داگ فورد  اخبار خبر تورنتو   داگ فورد   اخبار خبر تورنتو   داگ فورد  بیمارستان های انتاریو    بیمارستان های انتاریو بیمارستان های انتاریو بیمارستان های انتاریو بیمارستان های انتاریو بیمارستان های انتاریو 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا