انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تعطیلی کامل یکی از مدارس انتاریو به دلیل شیوع کووید-۱۹ و شناسایی ۱۸۹ مورد ابتلا فعال در مدارس استان

مدارس انتاریو از شناسایی ۱۸۹ مورد ابتلا فعال به کووید-۱۹ خبر دادند و یک مدرسه به‌طور کامل تعطیل شد

تعطیلی کامل یکی از مدارس انتاریو به دلیل شیوع کووید-۱۹ و شناسایی ۱۸۹ مورد ابتلا فعال در مدارس استان

تنها پس از پنج روز از آغاز سال تحصیلی مدارس واقع در اغلب نقاط استان، انتاریو از شناسایی ۱۸۹ مورد فعال ابتلا به کووید-۱۹ در میان دانش‌آموزان و کارکنان خبر می‌دهد؛ ده‌ها کلاس در حال رعایت قرنطینه شخصی در خانه هستند و یک مدرسه نیز به‌طور کامل تعطیل‌ شده است.

مدارس واقع در منطقه همیلتون تورنتو بزرگ روز دوشنبه از شناسایی ۷۴ مورد ابتلا خبر دادند درحالی‌که از صدها نفر از دانش‌آموزان خواسته شده است که به دلیل قرار گرفتن در معرض بیماری خود را در خانه قرنطینه کنند.

شورای آموزش منطقه تورنتو (TDSB) با شناسایی ۲۰ مورد ابتلا تا صبح دوشنبه در میان ۱۸ مدرسه این منطقه پیشتاز آمار ابتلا است.

در سایر مناطق، در منطقه هالتون تورنتو بزرگ شورای آموزش منطقه کاتولیک هالتون هفت مورد ابتلا به این بیماری را شناسایی کرده است و به سه کلاس دستور داده است که خود را در خانه قرنطینه کنند و تست کووید-۱۹ انجام دهند. تعطیلی کامل یکی از مدارس انتاریو به دلیل شیوع کووید-۱۹ و شناسایی ۱۸۹ مورد ابتلا فعال در مدارس استان

تعطیلی کامل یکی از مدارس انتاریو به دلیل شیوع کووید-19 و شناسایی 189 مورد ابتلا فعال در مدارس استان
تعطیلی کامل یکی از مدارس انتاریو به دلیل شیوع کووید-۱۹ و شناسایی ۱۸۹ مورد ابتلا

در همیلتون شورای آموزش منطقه کاتولیک همیلتون-ونت‌وورث (Hamilton-Wentworth) از شناسایی ۱۰ مورد ابتلا فعال به کووید-۱۹ خبر داده است و مسئولان بهداشت عمومی محلی به دانش‌آموزان ۱۲ کلاس دستور داده‌اند که به علت قرار گرفتن در معرض بیماری خود را در خانه قرنطینه کنند.

یکشنبه‌شب شوراهای آموزش مناطق هالتون تنها از شناسایی ۵۰ مورد جدید ابتلا به این بیماری خبر داده بودند.

در سال جاری دانش‌آموزان و کارکنان واکسینه اگر در معرض بیماری قرار بگیرند در صورت عدم بروز علائم مرتبط با کووید-۱۹ لازم نیست خود را قرنطینه کنند؛ و در حال حاضر استان انتاریو موارد ابتلا به کووید-۱۹ تائید شده در میان تقریباً ۲ میلیون دانش‌آموز و ۳۰۰،۰۰۰ کارکنان آموزشی را اعلام نمی‌کند.

یکی از پورتال‌های آنلاین که سال گذشته به‌طور روزانه آپدیت می‌شد در حال حاضر غیرفعال است و صرفاً برای «مقاصد پژوهشی و آرشیوی» برای عموم قابل‌مشاهده باقی ‌مانده است.

یکی از مسئولان دفتر استیون لچه وزیر آموزش گفت که این پورتال ظرف چند روز آینده دوباره راه‌اندازی خواهد شد و صرفاً به این دلیل غیرفعال بوده است که به شوراهای آموزش مناطق فرصت داده شود تا فرآیندهای گزارش‌گیری خود را برقرار و اجرا کنند.

سال گذشته در همین روزها بسیاری از مدارس فعالیت‌های خود را آغاز نکرده بودند اما در میان گروهی از مدارس سراسر استان که آموزش‌های داخل کلاس ارائه می‌دادند تنها ۱۵ مورد ابتلا فعال شناسایی‌شده وجود داشت.

تا صبح دوشنبه آمار تهیه‌شده از داده‌های سایر مناطق استان حاکی از شناسایی ۱۱۵ مورد ابتلا به بیماری بود.

مدرسه دولتی وایکانت الکساندر (Viscount Alexander) در کورنوال (Cornwall) انتاریو اولین مدرسه از میان ۴،۸۰۰ مدرسه دولتی در سال جاری است که پس از اعلام شیوع بیماری توسط مسئولان استان، به علت کووید-۱۹ تعطیل می‌شود و به‌تمامی دانش‌آموزان و کارکنان دستور داده‌ شده است که به مدت حداقل یک هفته از سیستم آموزش از راه دور استفاده کنند.

درحالی‌که نهادهای دولتی به آهستگی در حال پذیرش نظریه هوابرد بودن ویروس کرونا هستند، وزارت آموزش در ماه آگوست یک برنامه جامع بازگشایی مدارس شامل کاهش محدودیت‌های برخی از فعالیت‌ها و تأکید بر ارتقا تهویه و کیفیت هوای فضاهای داخلی منتشر کرد؛ اما والدین در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که کلاس‌های درس چندین منطقه آموزشی جمعیت بیشتری نسبت به متوسط جمعیت تعیین‌شده در سراسر شوراهای آموزشی دارند.

یکی از والدین در منطقه تورنتو بزرگ تصویری از یک کلاس درس با حضور ۴۰ دانش‌آموز را نشان داد.

استیون لچه، وزیر آموزش گفته بود که نمی‌خواهد شاهد تعطیلی گسترده مدارس، مشابه با وضعیت حاکم در سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ باشد در عوض تعطیلی‌های موردی و محلی را ترجیح می‌دهد.

سال تحصیلی  مدارس تورنتو  استیون لچه مدارس تورنتو  سال تحصیلی مدارس تورنتو استیون لچه  سال تحصیلی  مدارس تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا