انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

دولت انتاریو گفت حذف مالیات بر بنزین مشروط به حذف مالیات کالا و خدمات توسط دولت فدرال است

دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

در حالی که جهش قیمت‌ها در پمپ بنزین ها همچنان ادامه دارد وزیر انرژی انتایو پیشنهاد اقدام مشابه با آلبرتا برای حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد. دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

جیسون کنی نخست وزیر آلبرتا روز دوشنبه اعلام کرد که دولت موقتا دریافت مالیات استانی سوخت را از ۱ آپریل متوقف می کند که این اقدام قیمت سوخت را تا ۱۳ سنت درهر لیتر کاهش می دهد. مالیات بر بنزین به عنوان هزینه هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت درنظر گرفته می شود و پس از اینکه قیمتها به کمتر از ۸۰ دلار ایالات متحده کاهش یافت مجددا به صورت مالیات دریافت خواهد شد.

تاد اسمیت وزیر انرژی انتاریو در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه آیا انتاریو سیاست مشابهی را درنظر دارد گفت استان انتاریو تنها در صورتی مالیات بر سوخت را حذف می کند که ابتدا دولت فدرال مالیات کالا و خدمات (GST) را حذف کند.

اسمیت روز سه شنبه در کویینز پارک (Queen’s Park) به خبرنگاران گفت «هر اقدامی که ما در انتاریو انجام بدهیم مشروط به تغییری خواهد بود که دولت فدرال در مورد سیاست مالیاتی خود انجام می دهد.»

حزب محافظه کار پیشرو انتاریو در انتخابات استانی ۲۰۱۸ وعده داده بود که مالیات بر بنزین را تا ۵.۷ سنت در هر لیتر کاهش دهد و داگ فورد نخست وزیر انتاریو نوامبر گذشته با تاکید بر این وعده انتخاباتی گفت که کاهش مالیات قبل از اینکه دولت بودجه بهار را تقدیم مجلس کند، اعمال خواهد شد.

مالیات بر سوخت در انتاریو ۱۴.۷ سنت در هر لیتر به قیمت بنزین اضافه می کند. دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد
دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

قیمت بنزین مجددا افزایش خواهد یافت

دولت انتاریو با وجود جهش قیمت‌ها پیشنهاد حذف موقت مالیات بر بنزین را رد کرد

انتظار می رود که قیمت بنزین در انتاریو این هفته نیز افزایش یابد و قیمت ها در پمپ بنزین را به ۲ دلار در هر لیتر نزدیکتر کند.

طبق اظهارات دن مک‌تیگ (Dan McTeague) ریاست «انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه» قیمت بنزین صبح پنجشنبه بالا می رود و به طور متوسط به ۱.۹۰۹ دلار در هر لیتر می رسد.

متوسط قیمت در انتاریو در حال حاضر ۱.۸۴۹ دلار در هر لیتر است.

مک‌تیگ اوایل روز سه شنبه به خبرگزاری سی تی وی گفت قیمت بنزین بیش از ۱۰ سنت در هر لیتر بالا می رود، اما از آن هنگام تا به حال او برآورد خود را «به دلیل نوسانات بازار» بازنگری کرده است.

مک تیگ به سی تی وی نیوز تورنتو گفت «ما در انتاریو در حال رسیدن به محدوده قیمت بسیار نزدیک به ۲ دلار در هر لیتر بنزین هستیم.» «آیا [قیمت بنزین] از این رقم بالاتر خواهد رفت؟ به نظرم کاملا محتمل است.»

مک‌تیگ گفت «این [شرایط] واقعا بی سابقه است و واقعا سقفی برای [افزایش قیمت] وجود ندارد.»

#قیمت_بنزین   #قیمت_بنزین_تورنتو  #قیمت_بنزین_انتاریو  #قیمت_بنزین_کانادا #مالیات_بنزین  #مالیات_بنزین_تورنتو #مالیات_بنزین_کانادا

قیمت بنزین تورنتو کانادا    قیمت بنزین تورنتو کانادا      قیمت بنزین تورنتو کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا