انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو دستورات اضطراری را طبق قانون بازگشایی انتاریو تمدید می کند

با تصویب طرح جدید، دولت فورد از اختیار تمدید دستورات اضطراری تا ۲۸ مارس برخوردار شد

دولت انتاریو دستورات اضطراری را طبق قانون بازگشایی انتاریو تمدید می کند

انتاریو اختیار دولت را برای برقرار نگه داشتن تمامی دستورات اضطراری تحت قانون بازگشایی انتاریو (Reopening Ontario Act) تا مارس ۲۰۲۲ تمدید کرد. دولت انتاریو دستورات اضطراری را طبق قانون بازگشایی انتاریو تمدید می کند

دولت انتاریو دستورات اضطراری را طبق قانون بازگشایی انتاریو تمدید می کند
دولت انتاریو دستورات اضطراری را طبق قانون بازگشایی انتاریو تمدید می کند

دستورات اضطراری که قرار بود ۱ دسامبر منقضی شوند در پی تصویب یک طرح قانونی توسط سیلویا جونز وزیر دادگستری انتاریو در روز سه شنبه در کویینز پارک تمدید خواهند شد.

این طرح قانونی به دولت داگ فورد اختیار می دهد که دستورات اضطراری را تا ۲۸ مارس تمدید کند. هر یک از دستورات تحت قانون بازگشایی انتاریو (ROA) باید توسط کابینه وزرای دولت در بازه های افزایشی ۳۰ روزه تمدید شود.

سخنگوی جونز گفت تمدید اختیارات اضطراری با برنامه دولت برای لغو محدودیت های باقیمانده کووید-۱۹ تا مارس هماهنگی دارد.

بدون تمدید قانون بازگشایی انتاریو تمامی مقررات بهداشت عمومی که در حال حاضر برقرار است تا ۱ دسامبر منقضی می شد.

در حال حاضر ۲۸ دستور شامل سیستم گواهی واکسیناسیون تحت قانون بازگشایی لازم الاجرا است.

قانون بازگشایی انتاریو به دولت اختیار می دهد که قوانینی را در مورد گردهمایی مردم، تعطیلی کسب و کارها و مدیریت شیوع بیماری در بیمارستان ‌ها و مراکز مراقبت طولانی مدت پیاده سازی کند.

اوایل این ماه انتاریو مرحله بعدی برنامه بازگشایی را به دلیل افزایش موارد کووید-۱۹ متوقف کرد. قرار بود از ۱۵ نوامبر محدودیت ظرفیت سایر محیط های باقی مانده دارای ریسک بالا که گواهی واکسن را الزامی می کنند لغو شود.

این مرحله به مدت ۲۸ روز به تعویق افتاده است.

مطابق مرحله بعدی برنامه بازگشایی که برای ۱۷ ژانویه زمان‌بندی شده است محدودیت ظرفیت در مکان‌هایی که گواهی واکسن در آنها الزامی است به تدریج لغو می شود. سیستم گواهینامه واکسن استان نیز می تواند از این تاریخ به تدریج برچیده شود.

دولت قصد دارد از ۷ فوریه الزامات گواهی واکسن را در محیط های دارای ریسک بالا شامل کلاب های شبانه، استریپ کلاب ها، گرمابه های تفریحی و سکس کلاب ها لغو کند.

انتاریو قصد دارد از ۲۸ مارس مقررات باقیمانده بهداشت عمومی شامل پوشیدن ماسک صورت در محیط های فضای بسته عمومی را لغو کند. الزام گواهی واکسن نیز برای تمامی محیط ها برچیده خواهد شد.

گوراتِن سینگ (Gurratan Singh) نماینده پارلمان استانی انتاریو که منتقد وزیر دادگستری است در بیانیه ای گفت که «نگرانی های جدی» در مورد تمدید دستورات اضطراری دارد.

«حزب نیودموکرات نسبت به نحوه بکارگیری این اختیارات توسط داگ فورد نگرانی های جدی دارد، از جمله کاهش بیشتر خدمات مهم و اتخاذ تعداد بیشتری تصمیمات پنهانی که تنها به نفع رفقای انبوه ساز فورد است و نه منافع مردم.»

اخبار تورنتو        اخبار کانادا         اخبار تورنتو            اخبار کانادا            اخبار تورنتو            اخبار کانادا            اخبار تورنتو  اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا