انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-۱۹ در فروشگاه‌های خواربار توزیع خواهد کرد

طبق اعلام منابع خبری انتاریو در فروشگاه های خواربار تست های فوری رایگان کووید-۱۹  توزیع خواهد کرد

انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-۱۹ در فروشگاه‌های خواربار توزیع خواهد کرد

انتاریو در فروشگاه های خواربار در سراسر استان تست های فوری رایگان کووید-۱۹ توزیع خواهد کرد. انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-۱۹ در فروشگاه‌های خواربار توزیع خواهد کرد

منابع خبری درون دولت انتاریو گفتند که هر هفته تقریبا پنج میلیون تست فوری به صورت رایگان توزیع خواهد شد. انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-۱۹ در فروشگاه‌های خواربار توزیع خواهد کرد

انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-19 در فروشگاه‌های خواربار توزیع خواهد کرد
انتاریو هر هفته پنج میلیون تست فوری رایگان کووید-۱۹ توزیع خواهد کرد

منابع خبری اعلام کردند که هر خانواده در یک بازدید می تواند صرفا یک کیت دریافت کند که هر کیت شامل پنج تست فوری است. جزییات بیشتر در مورد توزیع عمومی تست های فوری هنوز ارائه نشده است اما انتظار می رود که دولت این خبر را به طور رسمی روز چهارشنبه اعلام کند.

منابع خبری اعلام کردند که دولت قصد دارد توزیع تست های رایگان را با مرحله بعدی بازگشایی که قرار است از ۲۱ فوریه آغاز شود هماهنگ کند. این خبر در همان روزی منتشر می شود که هیئت مشاور علمی کووید-۱۹ انتاریو ویدئویی منتشر کرد که شامل آموزش نحوه اجرای تست ها در خانه است.

در اواخر دسامبر دولت انتاریو بازنگری های قابل توجهی در مورد دستورالعمل های تست گیری کووید-۱۹ خود اعلام کرد. در آن زمان اعلام شد که تست های PCR که بودجه آنها توسط دولت تامین می شود صرفا برای افراد دارای ریسک بالا که دارای علائم می‌باشند و/یا کسانی که دارای ریسک ابتلای شدید به کووید -۱۹ هستند در دسترس خواهد بود.

استان انتاریو علاوه بر این اعلام کرده بود که بیمارستان ها، مراکز مراقبت طولانی مدت و خانه های سالمندان و سایر محیط های دارای ریسک بالا در اولویت دسترسی به تست های فوری قرار دارند.

انتاریو تا به امروز ۸۰ میلیون تست فوری دریافت کرده است و تا به حال ۷۵ میلیون تست را در سراسر بخش های اقتصادی مختلف شامل بخش بهداشت و درمان، بخش آموزش و بخش خرده فروشی توزیع کرده است.

استان‌انتاریو روز سه شنبه از بستری بودن ۲،۲۵۴ بیمار کووید-۱۹ در بیمارستانها و ۴۷۴ بیمار مبتلا به این ویروس در بخش مراقبت های ویژه (ICU) خبر داد.

داگ فورد      داگ فورد      داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا