انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

یادگیری از راه دور در سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد

انتاریو یادگیری از راه دور را برای سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ ارائه می کند و آزمون های استاندارد EQAO برای کلاسهای مقطع ابتدایی را مجددا آغاز می نماید

یادگیری از راه دور در سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد

دولت انتاریو می گوید که مدارس سراسر استان پس از دو سال وقفه از بهار امسال مجددا آزمون های استاندارد دفتر کیفیت آموزشی و پاسخگویی (EQAO) را اجرا می کنند و گزینه یادگیری آنلاین دست کم برای یک سال تحصیلی دیگر نیز ارائه خواهد شد. یادگیری از راه دور در سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد

یادگیری از راه دور در سال تحصیلی 23-2022 به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد
یادگیری از راه دور در سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان

استیون لچه وزیر آموزش انتاریو این خبر را در جریان یک کنفرانس خبری در روز پنجشنبه اعلام کرد و در این کنفرانس به شرح جزییات بودجه سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ دولت و «برنامه عملیاتی بازیابی آموزشی» برای حمایت از دانش آموزانی که دچار مشکلات عقب افتادگی تحصیلی به دلیل پاندمی کووید-۱۹ هستند، پرداخت.

یادگیری از راه دور در سال تحصیلی 23-2022 به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد
یادگیری از راه دور در سال تحصیلی ۲۳-۲۰۲۲ به عنوان یک گزینه انتخابی برای دانش آموزان انتاریو ارائه خواهد شد

لچه گفت آزمون های ارزیابی EQAO برای کلاس سوم و ششم پس از دو سال وقفه به دلیل پاندمی از بهار امسال مجددا آغاز می شود. دولت می گوید برنامه از سرگیری این آزمونها قرار است زمینه های عقب افتادگی تحصیلی به علت پاندمی را در مناطق مختلف انتاریو شناسایی کند.

لچه در کنفرانس مطبوعاتی  به خبرنگاران گفت «با توجه به فشارهای دو سال گذشته ما اکنون به نقطه ای رسیده‌ایم که معتقدیم باید توانایی درک بهتر مشکل را داشته باشیم و به همین دلیل ابزارهای سنجش از این لحاظ اهمیت حیاتی دارند.»

وزیر آموزش گفت که به دلیل ماهیت متغیر پاندمی یادگیری از راه دور برای یک سال تحصیلی دیگر نیز به عنوان یک گزینه قابل انتخاب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. لچه گفت که دولت در حال سرمایه گذاری پول بیشتر برای توسعه زیرساخت یادگیری از راه دور و استخدام تعداد بیشتری کارکنان موقتی است.

«اولویت این دولت یادگیری حضوری در کلاس است، هیچ عامل دیگری از لحاظ سلامت روانی، جسمانی و عواطف اجتماعی کودکان به اندازه حضور یک کودک در کلاس و در کنار همکلاسی ها و دوستان خود و در مقابل معلمان اهمیت ندارد.» «اما در نهایت درک می کنیم که این انتخابی است که والدین انجام می دهند و دانش آموزان بهترین تصمیم را برای خود خواهند گرفت.» «ما همچنان مراقب خواهیم بود که کیفیت یادگیری آنلاین در این استان برای کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند در حد بسیار بالایی باقی بماند.»

وزیر آموزش علاوه بر این روز پنجشنبه جزییاتی درباره بودجه ۲۳-۲۰۲۲  ارائه کرد.

وزارت آموزش بودجه ۷۲ شورای آموزش منطقه ای و ۱۰ مدرسه مستقل را از طریق دو منبع بودجه خود {کمک مالی بلاعوض برای نیازهای دانش آموزان (GSN) و تامین بودجه اولویت ها و مشارکت ها (PPF)} تامین می کند. 

دولت گفت که امسال مبلغ پیش بینی شده ۲۶.۱ میلیارد دلار بودجه GSN، و ۵۰۰ میلیون دلار بودجه PPF را تامین خواهد کرد. تقریبا ۶۰۰ میلیون دلار از این پول به برنامه بازیابی یادگیری دولت اختصاص پیدا می کند که هدف آن مقابله با آسیب های پاندمی کووید-۱۹ به یادگیری، تاب آوری و بهزیستی روانی دانش آموزان است.

وزارت آموزش گفت که «سرمایه گذاری کلیدی» این وزارت حمایت های مرتبط با پاندمی است که وعده می دهد ۱۵ میلیون دلار را به برنامه های حمایتی تابستانی، ۱۱ میلیون به برنامه حمایت از پیاده سازی جریان زدایی {رویکرد حمایت از یادگیری انتخابی خارج از جریان اصلی آموزش (de-streaming)}، ۲۵ میلیون دلار به حمایت های مداخله‌گرانه در مهارت خواندن و نوشتن اختصاص می‌دهد.

وزیر آموزش گفت مبلغ ۱.۴ میلیون دلار اضافی نیز به توسعه حمایت ها از تدریس آنلاین خصوصی در کل طول سال تخصیص پیدا می کند. بودجه ارتقا بهزیستی روانی و تاب آوری دانش آموزان ۱۰ میلیون دلار افزایش پیدا می کند که بودجه کل این طرح را به ۹۰ میلیون دلار می رساند.

وزیر آموزش «توسعه حرفه ای اجباری تاب آوری و بهزیستی روانی دانش آموزان را برای معلمان» الزامی خواهد کرد.

کلاسهای مقطع ابتدایی      کلاسهای مقطع ابتدایی      کلاسهای مقطع ابتدایی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا