انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو راه‌اندازی مراکز موقت آزمون رانندگی را با هدف برطرف‌سازی تراکم تقاضا ناشی از کووید-۱۹ آغاز می‌کند

انتاریو راه‌اندازی مراکز موقت آزمون رانندگی را با هدف برطرف‌سازی تراکم تقاضا ناشی از کووید-۱۹ آغاز می‌کند

راه‌اندازی مراکز موقت آزمون رانندگی با هدف برطرف‌سازی تراکم تقاضا ناشی از کرونا در انتاریو

انتاریو به منظور کمک به برطرف‌سازی تراکم تقاضای آزمون که به علت منع آمد‌و‌شد در دوران پاندمی ایجاد شده است مراکز موقت آزمون‌های رانندگی جاده‌ای راه‌اندازی می‌کند. راه‌اندازی مراکز موقت آزمون رانندگی با هدف برطرف‌سازی تراکم تقاضا ناشی از کرونا در انتاریو

راه‌اندازی مراکز موقت آزمون رانندگی با هدف برطرف‌سازی تراکم تقاضا ناشی از کرونا در انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

استان انتاریو اعلام کرد که این مراکز در مناطق دارای بالاترین تقاضا راه‌اندازی خواهند شد تا به تعداد بیشتری از رانندگان جدید برای دریافت گواهینامه G2 و G کمک کند.

مراکز موقت آزمون روز دوشنبه در گوئلف (Guelph) و اشاوا (Oshawa) باز خواهند شد، در حالی که سایر مراکز در تورنتو، همیلتون/نیاگارا (Hamilton/Niagara) می‌سی‌ساگا/ برمپتون (Hamilton/Niagara) و یورک/دورهام (York/Durham) در ماه سپتامبر باز خواهند شد.

استفاده از ماسک، ضد‌عفونی‌کننده دست و پرسشنامه غربالگری اجباری خواهد بود، پنجره‌های خودرو به منظور فراهم نمودن جریان هوا باید باز باشند و در صورت نیاز به رهگیری تماس بین فردی ممکن است رانندگان موظف به ارائه شماره تلفن خود باشند.

به گفته مسئولان استان تمامی کارکنان تجهیزات محافظت شخصی خواهند پوشید و افسران برگزاری آزمون از تجهیزات شیلد محافظ صورت، ضدعفونی‌کننده و کاور صندلی برخوردار خواهند بود.

انتظار می‌رود که در صورت لغو آزمون رانندگی جاده‌ای به علت کووید-۱۹ رانندگان برای تعیین دوباره نوبت در سیستم ثبت نام اعتبار دریافت کنند.

اخبار تورنتو        اخبار تورنتو      اخبار تورنتو        اخبار تورنتو

استان انتاریو اعلام کرد که این مراکز در مناطق دارای بالاترین تقاضا راه‌اندازی خواهند شد تا به تعداد بیشتری از رانندگان جدید برای دریافت گواهینامه G2 و G کمک کند. مراکز موقت آزمون روز دوشنبه در گوئلف (Guelph) و اشاوا (Oshawa) باز خواهند شد، در حالی که سایر مراکز در تورنتو، همیلتون/نیاگارا (Hamilton/Niagara) می‌سی‌ساگا/ برمپتون (Hamilton/Niagara) و یورک/دورهام (York/Durham) در ماه سپتامبر باز خواهند شد.

استفاده از ماسک، ضد‌عفونی‌کننده دست و پرسشنامه غربالگری اجباری خواهد بود، پنجره‌های خودرو به منظور فراهم نمودن جریان هوا باید باز باشند و در صورت نیاز به رهگیری تماس بین فردی ممکن است رانندگان موظف به ارائه شماره تلفن خود باشند. به گفته مسئولان استان تمامی کارکنان تجهیزات محافظت شخصی خواهند پوشید و افسران برگزاری آزمون از تجهیزات شیلد محافظ صورت، ضدعفونی‌کننده و کاور صندلی برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که در صورت لغو آزمون رانندگی جاده‌ای به علت کووید-۱۹ رانندگان برای تعیین دوباره نوبت در سیستم ثبت نام اعتبار دریافت کنند.

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا