انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از برنامه بازگشت به مدرسه در سپتامبر رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید

برنامه بازگشت به مدارس انتاریو از ماه سپتامبر

انتاریو از برنامه بازگشت به مدرسه در سپتامبر رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید

طبق برنامه بازگشت به مدرسه دولت انتاریو که مدت‌ها انتظار انتشار آن می‌رفت، سپتامبر امسال تمامی دانش‌‌آموزان می‌توانند به‌طور تمام‌وقت به کلاس‌های درس حضوری بازگردند. انتاریو از برنامه بازگشت به مدرسه در سپتامبر رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

در برنامه ۲۶ صفحه‌ای که دولت داگ فورد قبلا وعده داده بود که در جولای منتشر خواهد شد، آمده است که برای اولین بار در طول چند ماه گذشته دانش‌آموزان دوره ابتدایی و دوره راهنمایی پنج روز در هر هفته در کلاس‌های حضوری شرکت خواهند کرد.

انتاریو برنامه بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر را رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید
انتاریو برنامه بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر را رونمایی کرد

یادگیری از راه دور نیز برای ولدین و دانش‌آموزانی که هنوز برای بازگشت به کلاس‌های درس احساس راحتی نمی‌کنند همچنان یک گزینه قابل انتخاب خواهد بود.

پوشیدن ماسک برای تمامی دانش‌آموزان از کلاس اول تا کلاس ۱۲ اجباری خواهد بود و برای کودکان در مهد‌کودک انتخابی باقی می‌ماند؛ هر چند استفاده از آن توصیه می شود. استفاده از ماسک در فضاهای باز الزامی نیست.

دولت در متن این برنامه آورده است که هیئت مدیره مناطق آموزشی باید برای تعطیلی احتمالی آمادگی داشته باشند و برنامه‌هایی برای اجرا در دست داشته باشند به طوری که در صورت وخیم‌تر شدن وضعیت کووید-۱۹ تمامی دانش‌آموزان بتوانند کلاس‌های حضوری خود را به یادگیری از راه دور انتقال دهند. انتاریو از برنامه بازگشت به مدرسه در سپتامبر رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید

انتاریو طرح مدرسه 2021 را منتشر می کند. از سرگیری سفرهای میدانی ، مجامع و برنامه های فوق برنامه
انتاریو برنامه بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر را رونمایی کرد

با این حال، دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی انتاریو روز سه‌شنبه در پاسخ به پرسشی در مورد شرایطی که می تواند بالقوه منجر به تعطیلی مدارس شود گفت که انتظار ندارد که ناچار به تعطیل کردن کلاس‌های درس شود.

دکتر مور گفت «من واقعا انتظار ندارم که مدارس ما با فرارسیدن پاییز و زمستان و بهار تعطیل شوند.» «من واقعا نمی‌توانم هر گونه تعطیلی مدارس در انتاریو یا کالج‌ها و دانشگاه‌ها را تصور یا پیش‌بینی کنم.»
«خبر بازگشایی مدارس خبر بسیار خوبی برای کودکان ما است. آنها با بازگشت به مدرسه دوباره با همکلاسی‌های خود همراه خواهند بود و می‌توانند به فعالیت‌هایی مانند موسیقی و تئاتر و ورزش برگردند و دوستی‌های دوران مدرسه را که می‌تواند یک عمر دوام بیاورد پرورش دهند … اما در عین حال اهمیت دارد که تمامی این فعالیت‌ها را با احتیاط و مراقبت انجام دهند.» انتاریو از برنامه بازگشت به مدرسه در سپتامبر رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید

انتاریو برنامه بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر را رونمایی کرد : آنچه لازم است بدانید
برنامه بازگشت به مدرسه در ماه سپتامبر را رونمایی کرد

امروز قرار نیست نه داگ فورد و نه وزیر آموزش استیون لچه هیچ سخنرانی عمومی در مورد برنامه بازگشت به مدرسه داشته باشند.

دستورالعمل منتشر‌شده در روز سه‌شنبه هیچ پاسخی برای پرسش‌های کلیدی والدین فراهم نکرد، پرسش‌هایی همچون چگونگی مقابله و عملکرد مدرسه در مواجهه با شیوع گسترده کووید-۱۹ در مدارس، و احتمال وجود قوانین متفاوت برای کودکان واکسینه.

به گفته دولت اطلاعات مرتبط هنوز «در دست تهیه» است.

اخبار تورنتو    اخبار کانادا    دانش آموزان     اخبار تورنتو     اخبار کانادا  اخبار تورنتو    اخبار کانادا    دانش آموزان    اخبار تورنتو دانش آموزان

دانش آموزان      دانش آموزان        دانش آموزان   اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا