انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد دنبال خصوصی سازی خدمات درمانی دولتی است/ منتقد بهداشت: کلینیک‌های خصوصی تحت عناوین مختلف برای مردم صورتحساب صادر خواهند کرد

داگ فورد: در صورت خصوصی سازی بیشتر خدمات درمانی هزینه‌ها ۱۰۰ درصد تحت پوشش بیمه سلامت انتاریو خواهند بود/ منتقد بهداشت از حزب نیودموکرات: کلینیک‌های خصوصی تحت عناوین مختلف برای مردم صورتحساب صادر خواهند کرد

داگ فورد گفت که به خدمات درمانی دولتی اعتقاد دارد اما دولت «خلاقیت به خرج خواهد داد»

داگ فورد نخست وزیر انتاریو می‌گوید که به مراقبت‌های بهداشتی دولتی اعتقاد قوی دارد، اما دولت او هنگام بررسی چگونگی ارائه خدمات دولتی در شرایط بحران کمبود کارکنان در بیمارستان ها «خلاقیت به خرج خواهد داد.»

داگ فورد گفت که به خدمات درمانی دولتی اعتقاد دارد اما دولت «خلاقیت به خرج خواهد داد»
داگ فورد گفت که به خدمات درمانی دولتی اعتقاد دارد اما دولت «خلاقیت به خرج خواهد داد»

نخست وزیر انتاریو روز جمعه در پاسخ به این سوال که آیا انتاریو در حال بررسی خصوصی سازی بیشتر نظام خدمات درمانی می‌باشد گفت که «همه گزینه ها قابل بررسی است.»

داگ فورد در جریان سخنرانی  دانداک (Dundalk) در انتاریو گفت «من بدون مشورت با متخصصان هیچ کاری انجام نمی دهم.» «تحت هر شرایطی ما این مسئله را تضمین خواهیم کرد که شما همیشه تحت پوشش طرح بیمه سلامت انتاریو (OHIP) خواهید بود، نه کارت اعتباری.»

فورد در پاسخ به این سوال که آیا بیماران در صورت انجام عمل جراحی در یک کلینیک خصوصی باید مبلغی بپردازند یا خیر گفت که هزینه ها «۱۰۰ درصد» پوشش داده خواهد شد.

فورد گفت «ما هرگز از این مسئولیت تخطی نخواهیم کرد.» «آیا قرار است خلاقیت به خرج بدهیم؟ قطعاً. همانطور که اشاره کردم، ما به عنوان یک استان نمی توانیم کاری را مرتب تکرار کنیم و انتظار نتیجه متفاوتی داشته باشیم.»

در اوایل این هفته هنگامی که سیلویا جونز وزیر بهداشت گفت دولت در حال بررسی همه گزینه‌ها برای بهبود سیستم بهداشتی است باعث ایجاد نگرانی در مورد خصوصی‌سازی بیشتر شد. جونز بعداً گفت آنچه جزء گزینه‌های تحت بررسی قرار ندارد این است که از مردم بخواهیم برای خدماتی که در حال حاضر تحت پوشش طرح بیمه سلامت انتاریو هستند، از جیب خود هزینه بپردازند.

تابستان امسال واحدهای اورژانس در سراسر استان به دلیل کمبود شدید پرستار به مدت چندین ساعت یا روز تعطیل بودند. کمبود کارکنان بیمارستان‌های روستایی کوچک‌تر را بیشتر از بیمارستان‌های شهری بزرگ‌تر تحت تأثیر قرار داده است.

فورد گفت که دولت او در تلاش برای یافتن راه حل مشکل کمبود کارکنان در حال گفتگو با کارشناسان خدمات درمانی در سراسر این بخش است. اما فورد و جونز مشخص نکرده اند که به دنبال چه گزینه هایی هستند.

فرانس گلیناس (France Gelinas) منتقد بهداشت از حزب نیودموکرات از ایده خصوصی سازی بیشتر انتقاد کرد.

گلیناس در بیانیه‌ای کتبی گفت «موسسات درمانی خصوصی کارکنان بیمارستان‌های دولتی و مراکز مراقبت فوری ما را در مراکز خود جذب خواهند نمود و بحران مراقبت‌های بهداشتی را بسیار وخیم تر خواهند کرد.»

«[حتی] اگر کلینیک های جراحی خصوصی کارت طرح بیمه سلامت انتاریو (OHIP) شما را برای عمل جراحی بپذیرند، برای هزینه اتاق شما، قرص های مسکنی که مصرف می کنید، وعده های غذایی شما، فیزیوتراپی مورد نیاز و موارد دیگر صورتحساب صادر خواهند کرد.»

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا