جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، تیلور سوئیفت برای جشنواره بین المللی فیلم به تورنتو می‌آیند

خواننده های مطرح و ستاره‌های هالیوود در جشنواره بین المللی تیف حضور خواهند یافت

اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، تیلور سوئیفت برای جشنواره بین المللی فیلم به تورنتو می آیند

تیلور آلیسون سوئیفت، استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری از جمله ستارگانی هستند که برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم امسال به تورنتو می آیند؛ جشنواره فیلم تورنتو روز جمعه فهرستی از نام صدها مهمان مورد انتظار خود از دارن آرونوفسکی تا ربکا زلوتوسکی را منتشر کرد.

همانطورکه قبلاً اعلام شده بود، اسپیلبرگ برای اولین نمایش نیمه اتوبیوگرافی فیلم «فبلمنز (The Fablemans)» برای اولین بار در جشنوراه بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود که بازیگران این فیلم از جمله میشل ویلیامز، پل دانو و ست روگن نیز در جشنواره حضور پیدا کنند.

اولین نمایش جهانی فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery)»، که دنباله‌ای بر فیلم ۲۰۱۹ راز جنایت است در ۱۰ سپتامبر با حضور رایان جانسون کارگردان فیام و دنیل کریگ، کیت هادسون و اتان هاوک ستارگان فیلم همراه خواهد بود.

همچنین مستند سیدنی که درباره زندگی بازیگر مشهور سیدنی پواتیه (Sidney Poitier) است برای اولین بار در ۱۰ سپتامبر اکران می شود. اپرا وینفری این مستند را تهیه کرده و همچنین یکی از افرادی است که در این مستند با او مصاحبه می شود.

علاوه بر این کوئینتا برانسون در فیلم «عجیب: داستان زندگی ال یانکوویچ (Weird: The Al Yankovic Story)» که یک فیلم زندگینامه ای درباره این نوازنده پاپ طنزآمیز است نقش اپرا وینفری را بازی می کند. اگر چه برانسون در لیست شرکت کنندگان در جشنواره نیست، اما دنیل ردکلیف که نقش این نوازنده را ایفا می‌کند، قرار است همراه با ایوان ریچل وود که نقش مدونا را بازی می کند، در جشنواره فیلم تورنتو شرکت کند.

اکران فیلم کوتاه تیلور سوئیفت «خوب یادم هست(All Too Well): فیلمی کوتاه با کمرون بیلی مدیرعامل TIFF » همراه با بحث و گفتگو برای ۹ سپتامبر برنامه ریزی شده است.

اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، تیلور سوئیفت برای جشنواره بین المللی فیلم به تورنتو می آیند
اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، تیلور سوئیفت برای جشنواره بین المللی فیلم به تورنتو می آیند

نیکلاس کیج، کیت بلانشت، هیو جکمن

اولین نمایش جهانی «پادشاه زن (Woman King)» در ۹ سپتامبر با ستارگانی مانند ویولا دیویس، سوسو مبدو و جان بویگا همراه خواهد بود، در حالی که انتظار می رود خوانندگان همچون هری استایلز، اما کورین و دیوید داوسون در ۱۱ سپتامبر برای اکران «آقای پلیس من (My Policeman)» حضور پیدا کنند.

جنیفر لارنس، زک افرون، نیکلاس کیج، کیت بلانشت، هیو جکمن و آنا کندریک همگی قرار است امسال روی فرش قرمز حضور پیدا کنند.

اِل مویه‌آ تیل‌فدرز (Elle-Máijá Tailfeathers) ستاره فیلم نایت رایدرز (Nightraiders) که یکی از ده فیلم برتر کانادایی جشنواره سال گذشته TIFF بود، امسال با فیلم استلار (Stellar) به جشنواره باز می گردد، این فیلم در یک بار مشروب فروشی در شمال انتاریو اتفاق می‌افتد که در گیرودار مجموعه ای از فجایع طبیعی، پناهگاهی آرام باقی می ماند.

یوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن که امسال دوباره برای سریال اوبی ون کنوبی (Obi-Wan Kenobi) دوباره به هم پیوستند، در جشنواره TIFF امسال حضور خواهند داشت. مک گرگور در کنار هاوک در درام کمدی ریموند و ری بازی می کند، در حالی که کریستنسن یکی از چندین ستاره کانادایی در فهرست مهمانان هالیوود نورث پارتی به میزبانی تورنتو لایف و هلو! کانادا (Hello! Canada) است.

جردن پیل فیلمساز فیلم «نه (Nope)» پس از نمایش فیلم اخیرش در ۱۲ سپتامبر در جلسه پرسش و پاسخ شرکت خواهد کرد، در حالی که هیلاری و چلسی کلینتون به عنوان بخشی از برنامه ویژنریز (Visionaries) کنفرانس صنعتی TIFF صحبت خواهند کرد.

خوانندگانی همچون تیگن  و سارا (Tegan and Sara)، جو جوناس و نلی فورتادو نیز در جشنواره امسال شرکت خواهند کرد.

نیکلاس کیج  کیت بلانشت   نیکلاس کیج  کیت بلانشت

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا